Dit zijn meer HK topics, omdat het een opsom topic wordt en dat zien ze liever niet in dit subfora,Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 10:03:
waar dan wel ergens?
Maar aangezien er nog weinig mensen in de HK kunnnen, is dit topic niet echt nuttig in de HK, en bovendien loopt er al een topic in de HK over,
AMD_er: "Ik ben geen wannabee mod, ik wil het niveau weer terug hebben"
tis dat het al in je sig staat anders had ik wat gezegd over deze opmerking, kvind het op zich best een leuke vraag mits er een normaal gesprek over gevoerd gaat worden. btw hij zou wel naar het andere SP forum moeten.
tis dat het al in je sig staat anders had ik wat gezegd over deze opmerking, kvind het op zich best een leuke vraag mits er een normaal gesprek over gevoerd gaat worden. btw hij zou wel naar het andere SP forum moeten.
[ Voor 3% gewijzigd door buzz op 23-02-2003 10:32 ]
Kijk jij weet ook wel, dat topic's als deze vaak weinig discussie stof inbrengen, het wordt een groot opsom topic,buzz schreef op 23 February 2003 @ 10:29:
AMD_er: "Ik ben geen wannabee mod, ik wil het niveau weer terug hebben"
ik snap je reactie
dan snap ik niet waarom je die opmerking niet aan een van de mods over liet maar goed
buzz schreef op 23 februari 2003 @ 10:37:
dan snap ik niet waarom je die opmerking niet aan een van de mods over liet maar goed
Die sliepen nog
Maar ik doe het topic dicht, ik vind het geen punt als er een opsomtopic speciaal voor SP komt/is (a la 'show je desktop in SA') maar dan wel met iets meer inhoud, in SGD en met een mooie startpost
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()