Ik hoorde laatst van een vriend dat het gefetch-te krachtvoer na een tijdje "bederft", dus dat flushen geen zin meer heeft, waarschijnlijk omdat ze bij distributed.net dan verwachten dat je niet meer meedoet (met die blokjes) ofzo... is dit zo? En zoja, na hoeveel dagen zijn je blokjes niet meer geldig?? Moooh!!! (Mijn koeien moeten namelijk wel vers voer hebben!)
Na 90 dagen kan distributed de blokjes opnieuw versturen.
Ik zeg kan want niemand hier weet of dat ook werkelijk gebeurd en ze het pas aan het eind van het hele project doen. (duurt nog 2-3 jaartjes)
Ik zeg kan want niemand hier weet of dat ook werkelijk gebeurd en ze het pas aan het eind van het hele project doen. (duurt nog 2-3 jaartjes)
Hey aragon, na 90 dagen gaat d.net ervan uit dat ze niet (meer) gekraakt worden, dus zullen ze die op den duur weer opnieuw versturen naar de clients. Wanneer ze weer het weiland ingetrapt worden weten we niet (althans ik niet).
MegaFlush 6 (MF 6) duurt dan ook 90 dagen, omdat daarna niet meer gegarandeerd is dat je gespaarde blokkies ook meetellen, dus vandaar..
Suc6 ermee!!
MegaFlush 6 (MF 6) duurt dan ook 90 dagen, omdat daarna niet meer gegarandeerd is dat je gespaarde blokkies ook meetellen, dus vandaar..
Suc6 ermee!!
edit:
net te laat.. ach ja, het leven is hard
net te laat.. ach ja, het leven is hard