Toon posts:

Geen fullscreen beeld via TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de resolutie van mijn monitor op 1024x768 pixels zet dan heb ik via mijn TV-OUT geen fullscreen beeld meer.
Ga ik dan met de cursor helemaal naar links ga dan schuift het beeld ook naar links, ga ik met de cursor helemaal naar rechts dan gaat het beeld ook naar rechts toe, hetzelfde met omhoog en omlaag.
Zet ik de resolutie van mijn monitor op 800x600 pixels, dan heb ik wel gewoon fullscreen beeld.
Kan iemand mij vertellen hoe ik fullscreen beeld via mijn TV-OUT kan krijgen terwijl de resolutie van mijn monitor op 1024x768 staat?

Verwijs mij niet door naar "De grote TV-OUT FAQ" want daar staat de oplossing voor dit probleem niet in.
En voor de ADMINS, zouden jullie deze vraag niet naar de afdeling "Audio, Video & HiFi Forum" willen verplaatsen zoals dat verleden keer is gebeurd want daar hoort deze vraag naar mijn mening niet thuis.
Het is namelijk een probleem met een videokaart, niet met een KTV.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Volgens mij kan dit (afhankelijk van je videokaart misschien?) gewoon niet. Bij mij doet ie exact hetzelfde, en ik denk dat het gewoon ligt aan het type signaal voor TV's. :)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Tv's gaan gewoon niet hoger dan 800x600.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
klopt niet. ik heb bij iemand met n GeForce 4 Ti4200 met tv-out wel full screen beeld gekregen op 1024x768 op n meer dan 10 jaar oude Panasonic tv van 72cm oid. tv's kunnen wel degelijk n resolutie van 1024x768 aan. t ligt alleen eerder aan je vid-kaart of die t kan of nie, t kan volgens mij vanaf GF4. dus het zou moet lukken. welke drivers gebruik je? 41.09 zal ik je aanraden. daar kan je namelijk van alles instellen. iets met full-screen of desktop oid.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Da's een truukje van je drivers, omdat het hele beeld in 1024x768 niet op een TV-scherm past. 768 x 576 is wat een (PAL)-TV eigenlijk maximaal kan weergeven. Zet je TV-out maar eens op 800x600.. Dan zal het schuiven verdwijnen.

Verwijderd

TV's gaan gewoon niet hoger dan 800x600 (eik zelfs iets lager idd). Wanneer een vidkaart 1024 bij 768 wel weergeeft, dan is dat gefaked, dan verkleint hij het naar de tv resolutie.

Verwijderd

ik wil niet vervelend doen hoor, maar zo kan dit topic direct wel op slot.

Als je nog niet eens de moeite neemt om even te vertellen wat voor hardware en software je gebruikt...

Koop een fatsoenlijke videokaart met tv-out met drivers die werken, zou ik zeggen!

Verwijderd

Daarbij, het werkt gewoon zoals het hoort te werken, ik weet niet wat voor oplossing hij zoekt?

Verwijderd

Topicstarter
Even voor Jeep: Geef mij liever nuttige informatie I.P.V. lopen te blazen dat ik een fatsoenlijkere kaart moet kopen, daar heb ik helemaal niets aan!!

Voor de mensen die wel de moeite genomen hebben om mij nuttige informatie te geven hebben, bedankt!
Ik zet de resolutie wel gewoon op 800x600 pixels, werkt verder prima.

Verwijderd

Jeep heeft mail, en joentje24 wordt vriendelijk verzocht om toch eerst eens wat andere topics ook door te nemen want deze vraag is toch wel veel vaker gesteld. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.