[XP] is er al bekend wanneer SP2 uitkomt?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

ik ben net op zoek geweest naar een datum wanneer SP2 voor XP uitkomt, maar kan het nergens vinden. ik kan alleen een lijst met hotfixes vinden die in SP2 zullen komen. is er al bekend wanneer SP2 uitkomt?

bestaat er ook een "pre-servicepack" waar alle updates waarvan tot nu toe bekend is dat ze in SP2 komen in zitten? Windows Update is geen optie voor mij vanwege dial-up, vandaar dat ik ernaar vraag. en om alle updates handmatig te gaan downloaden is ook weer een beetje klote.

[ Voor 40% gewijzigd door mjszwo op 23-02-2003 01:40 ]

Verwijderd

Zal niet heel lang meer duren. Ik had ook al een PRE SP2 gezien. Maar de echte datum kan alleen Microsoft je geven.

• mjszwo
  • Niet online
ow ik ga effe opzoek naar die PRE SP2

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 21:32

Dennahz

Life feels like hell should.

MrBlackfly schreef op 23 February 2003 @ 01:40:
ow ik ga effe opzoek naar die PRE SP2
Lijkt je dat verstandig? Hij is niet voor niets nog niet officieel uitgebracht. Zitten vast nog veel bugs in.

Twitter

• mjszwo
  • Niet online
maar er zitten toch gewoon fixes in die je nu ook kan downloaden op de MS site? dan maakt het dus ook niet uit of ik die PRE SP1 installeer of alle fixes apart download. of heb ik dan het woord servicepack verkeerd begrepen?

ik heb nog even verder gezocht en las dat in juni SP1b uitkomt, daar moet dan Sun Java in geimplenteerd zijn. dus SP2 is blijkbaar nog ver weg.....
bron: http://www.alpha-computers.nl/nieuws2.html

[ Voor 33% gewijzigd door mjszwo op 23-02-2003 01:59 ]

Verwijderd

Hehe k heb zelfs SP 1 nog niet.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zie het nut van dit topic niet in. Microsoft kondigt SP2 vanzelf wel een keer aan ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.