Ervaring Matsonic en Acorp

Pagina: 1
Acties:

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heeft iemand misschien ervaring met Matsonic of Acorp borden. Ik wil namelijk een paar gaan gebruiken? Niemand die van het merk heeft gehoord en ik weet niet of iemand hiermee ervaring mee heeft. Ik heb nog geen winkel gezien die de borden verkoopt maar zien er mooier uit dan ECS vind ik persoonlijk.

Ik heb wel bij iemand een Acorp bord geprobeerd en zag wel leuk uit en ook een Matsonic.

Ik vond persoonlijk de Matsonic wel leuk eruit zien en is stukken goedkoper dan andere borden.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56

Shunt

Boe

itsalex schreef op 23 februari 2003 @ 01:05:
Heeft iemand misschien ervaring met Matsonic of Acorp borden. Ik wil namelijk een paar gaan gebruiken? Niemand die van het merk heeft gehoord en ik weet niet of iemand hiermee ervaring mee heeft. Ik heb nog geen winkel gezien die de borden verkoopt maar zien er mooier uit dan ECS vind ik persoonlijk.

Ik heb wel bij iemand een Acorp bord geprobeerd en zag wel leuk uit en ook een Matsonic.

Ik vond persoonlijk de Matsonic wel leuk eruit zien en is stukken goedkoper dan andere borden.
erm ik zou zeggen lees eens wat reviews door google wat
gebruik de search :>

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Matsonic is geen merk maar een handelsnaam. Ik heb een oud bordje voor Super Socket 7 die deze naam draagt, maar het is in werkelijkheid het eerste MSI bordje, voor Star MSI werd. Het typenummer is ook net lager dan het oudste officiele MSI bord.

De naam werd vroeger wel door www.Funprice.nl gebruikt

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
itsalex schreef op 23 February 2003 @ 01:05:

Acorp en Matsonic zijn moederborden van Hsing-Tech, net als PCchips en ECS....

Met andere woorden, het zijn dezelfde moederborden als die van ECS en PCchips...
(ik wist btw niet dat Acorp en Matsonic nog bestonden, ik dacht dat Hsing Tech deze twee tijdens het pentium-tijdperk had begraven)

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
ik kan namelijk heel makkelijk aan Matsonic bordjes komen en ik heb er helemaal geen problemen mee. De A-Corp bordje worden heel veel in muziekwereld gebruikt had ik gehoord en ik heb net toevallig een Socket 370 kunnen krijgen. Het zijn wel hele grappige bordjes. Ik mag ze namelijk ook af en toe testen en ik heb firewire kaarten erop gezet en geen problemen. Met Windows 98 als een trein. Maar niemand die echt de borden verkoopt. Op zich wel zonde want ik vind PCChips zo goedkoop klinken en Matsonic klinkt een beetje beter.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:48

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Euhmmmm, ik weet niet waar je woont, maar in Groningen is er wel een (kleine) zaak die Matsonics verkoopt. kijk eens op http://www.lj-pc.nl

*edit* en toen hadden ze alleen maar de bordjes met de naam ECS..... hebben ze de Matsonics er dus net een week of 2 gelee uitgeflikkerd *edit* 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door lameeuw op 24-02-2003 09:19 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Pagina: 1