Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022
ik ben nu van plan een mp3/vcd discman van het merk likko ( is dit een goede aankoop ??) te kopen,
maar het kost ongeveer 110 euro bij elkaar, en nu was de vraag dus of het ook echt betrouwbaar is om bij lik-sang te kopen. en ook hoelang het ongeveer duurt voordat het binnen is.

alvast bedankt

sayaret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Laatst online: 16-02-2022
en als ik het ga kopen welke kan ik dan het beste kiezen airmail, (niet online volgbaar) voor 21 euro of UPS ( wel online volgbaar voor 27 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 15:50

Stropdas

Insert subtitle here

1: Je kan ook een post editten als hij niet volledig is ;)
2: Wat is lik-sang?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 15-07 22:11

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik geloof dat op hun site ergens staat wat het beste aan te raden is voor welk soort bestelling (ivm douane enzo), airmail of UPS. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lik-sang is best groot en bekend dus volgens mij zijn ze wel te vertrouwen.
Je bestelling kan er trouwens wel gerust 2-3 weken over doen, vooral met airmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Lik sang is zeker te vertrouwen. Ken meerdere mensen die wel eens iets hebben besteld daaro.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58667

Ik weet nog goed dat ik me er een jaar geleden een username aanmaakte om er een product te kopen, en vanaf het ogenblik dat ik daar ingeschreven was begon ik allerlei verneukte nooitgeziene aziatische spam te ontvangen. Betrouwbaar qua bestelling? Misschien wel. Qua klantenzorg? Ik dacht het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3706

Heb er eens een modchip voor 'n xbox besteld. Duurde geloof ik een week of 2, maar 't werd netjes bezorgd. Geen idee welke bezorgingsoptie ik heb gekozen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 22:49

DoctorV64

Cosmopoliet

Geen problemen mee gehad. Ze hadden zelfs op de verzenddoos een lagere waarde van de inhoud vermeld voor onze vrienden van de belastingdienst.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29360

ja hoor zijn te vertrouwen. Ik heb daar een flash advance besteld, binnen 3 dagen was ie r. Maar ja ook echt belachelijk veel geld betaald voor de verzendkosten toen. Je moet idd wel oppassen voor invoerrechten, als je douane m eruit pikt ben je de sjaak, en veel extra geld kwijt.
Pagina: 1