Ik zit hier op een ibook waarop sinds gisteravond osx staat, maar ik loop nu tegen een klein probleempje aan. Er is in de installatie van Office X iets fout gegaan met Word, waarna ik dacht dit netjes hersteld te hebben, Word werkt immers. Wat wil het geval; als ik een bestaand Word document probeer te openen (dit document is gemaakt in de periode dat er nog OS9 op stond) geeft Word de foutmelding dat hij de shared library niet kan vinden (oid).
De oorzaak van het probleem heb ik al achterhaald: hij probeert het document te openen met een eerder geinstalleerde versie van Word welke nu niet meer aanwezig is. Na het aanwijzen van de juiste versie van Word opent het document weliswaar, maar dat is slechts eenmalig
Een vinkje zetten voor "open altijd met dit programma" helpt niet. Ik moet dus op de een of andere manier de resten van de oude versies weg zien te halen, maar hoe
Is er iemand die me kan zeggen waar ik zoiets kan vinden?
Alvast bedankt
De oorzaak van het probleem heb ik al achterhaald: hij probeert het document te openen met een eerder geinstalleerde versie van Word welke nu niet meer aanwezig is. Na het aanwijzen van de juiste versie van Word opent het document weliswaar, maar dat is slechts eenmalig
Een vinkje zetten voor "open altijd met dit programma" helpt niet. Ik moet dus op de een of andere manier de resten van de oude versies weg zien te halen, maar hoe
Alvast bedankt