Kopen bij Lik-sang

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-01 11:05
ik wil nu graag wat gaan kopen, maar het is wel redelijk duur 110 euro, dus nu had ik de vraag of het ook betrouwbaar is, en ik had nog de vraag hoelang het ongeveer duurt voordat je iets binnen krijgt.

alvast bedankt

(p.s. ik ben het broertje van Dark shadow)

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik heb een hele tijd geleden wat bij ze besteld, nog voor ze dicht moesten vanwege verkoop van illegale chips oid.

Afhandeling was goed, erg goed. Ik heb alleen het geld via de bank zelf over moeten maken omdat ik geen CC heb. Netjes in het Nederlands mail terug ontvangen. Voor wat ik me er nog van kan herrinneren had ik hem aardig snel binnen. Ik ken ook iemand die in China zelf geweest is bij het bedrijf, en zij dat het er goed uitzag... Beetje onnodige info, maar wel grappig ;)

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11-2025

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik heb er besteld en het is bij mij helemaal in de soep gelopen. Ik had een PS2 value packet besteld. Dat was een Pal Ps2 omgebouwd met messiah chip. Toen hij aankwam, na lang gewacht te hebben, bleek dat ze me genaaid hadden; er zat een Apple chip in, en dat is een of andere slechtwerkende Messiah copie. Dus ik had hun gemaild hoe dat zat met garantie enzo, en toen kreeg ik een mail terug waarin ze me doodleuk vertelden dat ze er niks meer aan kunnen én aan mogen doen...:S

Dus ik zou het niet doen als ik jou was, vooral als het hier ook te koop is, dan maar iets meer betalen voor zekerheid en garantie.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
SGD is niet echt de plaats om zulke dingen te vragen.

Dit topic is gesloten.