Philips DVD speler doet helemaal niets meer (net nieuw)

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:44
Vanmiddag heb ik bij de mediamarkt een Philips DVD speler gekocht. Ze hadden hem daar al regiovrij gemaakt (zo werdt ie verkocht). Ik kom thuis, sluit de speler aan en ja hoor hij doet het prima! Even testen met eerst een dvd schijfje, daarnaast een schijfje met mp3 nummers en toen weer een dvd schijfje. Na het bekijken (en beluisteren) van de schijfjes is de speler ongeveer 5 minuten steeds uit geweest. Het laatste dvd schijfje wat ik erin deed was er één voor alle regio's. Na dat schijfje bekeken te hebben zet ik de speler uit en nu wil hij met geen mogelijkheid meer aan. Ik heb alle stopcontacten gehad en de dvd speler wat heen en weer bewogen, maar er zit geen leven meer in. Het blijft voor mij een raadsel waarom de speler nu helemaal niets meer doet, hij reageert nergens meer op. En m'n dvd-schijfje zit er nog steeds in!!

[ Voor 4% gewijzigd door rimave op 22-02-2003 23:27 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Gewoon direct trug brengen , afblijven en terugbrengen .. mag niet , die geven je wel direct een nieuwe ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• rimave
Ik wilde hem inderdaad ook terugbrengen en ik heb ergens anders een mooiere, betere dvd-speler gezien. Zouden ze m'n geld ook teruggeven?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• TomSwinnen
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Dat betwijfel ik , kun je vragen , of anders misschien een aankoopbon

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:05
bij de mediamarkt zijn ze tot nu toe heel relaxet geweest en gaven me gelijk het geld terug. Dus ik denk wel dat je je geld zonder morren terugkrijgt.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik denk dat er binnenin het apparaat een mankement is.

Teruggaan en vertellen wat je ons hebt verteld. Beetje lief aankijken en je krijgt je geld terug. Zeker omdat je hem nog maar zo kort hebt zou ik verwachten dat je gewoon je poen terugkrijgt,.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Roland_EM25
  • Laatst online: 18:36

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Mijn DVD speler had eerst bijna hetzelfde. M'n display deed het nog wel, maar ik had geen beeld of geluid. Als ik er een DVD in stopte dan gaf het scherm ook niks aan als READING of PLAY.

Toen heb ik 'm ook teruggebracht naar de Mediamarkt in Rotterdam, ik mocht kiezen, of m'n geld terug, of een andere DVD speler, of dezelfde nog een keer. Ze doen daar dus echt niet moeilijk, gewoon terugbrengen!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Bij mediamarkt zijn ze echt niet moeilijk, ik ken iemand die iedere week 3 cd's koopt bij de mediamarkt, thuis een kopie maakt, en weer terug brengt. Niet dat ik het met deze praktijken eens ben, maar ze geven gewoon geld terug. Dus moet voor jou helemaal geen probleem zijn.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 21:50
Welke DVD-speler van Philips is het trouwens juist?
Force schreef op 23 February 2003 @ 10:11:
Bij mediamarkt zijn ze echt niet moeilijk, ik ken iemand die iedere week 3 cd's koopt bij de mediamarkt, thuis een kopie maakt, en weer terug brengt. Niet dat ik het met deze praktijken eens ben, maar ze geven gewoon geld terug. Dus moet voor jou helemaal geen probleem zijn.
En dat hebben die verkopers niet door? :D

[ Voor 81% gewijzigd door ShadowrunR op 23-02-2003 12:05 ]

• rimave
Het is de DVD634. Ik ga hem morgen terugbrengen. Ik hoop dat ik m'n geld terug krijg, maar zo te horen moet dat lukken. :)

[ Voor 5% gewijzigd door rimave op 23-02-2003 21:20 ]

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

ShadowrunR schreef op 23 February 2003 @ 12:04:
En dat hebben die verkopers niet door? :D
Jawel, ze gaan hem al kennen, maar ze doen niet moeilijk en geven inmiddels al 4 maanden zijn geld terug.

[ Voor 13% gewijzigd door Force op 24-02-2003 09:39 ]

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• rimave
Ik heb m'n geld terug gekregen. Ik ga nu voor (bijna) dezelfde prijs het topmodel van Philips kopen bij budgethouse.nl, die is veel goedkoper.

Pagina: 1