AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Bij ELKE mail en het is pas sinds vandaag zo idioot...
Maar ik gebruik nu Outlook ipv Express
Nou nog ff een goeie pop3 provider zoeken
Hotmail werkt niet met outlook
Maar ik gebruik nu Outlook ipv Express
Nou nog ff een goeie pop3 provider zoeken
Hotmail werkt niet met outlook
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
*blaast het stof van de post af*\
zoh, ff omhoog, hoef ik geen nieuwe topic te openen.
Wat de topicstarter ervaarde met Outlook Express, heb ik ook. Veel posts komen als lege mails binnen met attachment.
Sterker nog, hij krijgt het voor elkaar om opgeslagen mails in mijn inbox OOK zo weer te geven.
Daarnaast (het houdt niet op) vraagt ie als ik een attachement wil versturen of ik het 'as is' of als 'Unicode' wil versturen.
Hij begint hier echt SPONTAAN mee, en dat heeft ie in vorige installaties OOK gedaan.
's vrij irri dus
wie weet wat het eigenlijke probleem is?
zoh, ff omhoog, hoef ik geen nieuwe topic te openen.
Wat de topicstarter ervaarde met Outlook Express, heb ik ook. Veel posts komen als lege mails binnen met attachment.
Sterker nog, hij krijgt het voor elkaar om opgeslagen mails in mijn inbox OOK zo weer te geven.
Daarnaast (het houdt niet op) vraagt ie als ik een attachement wil versturen of ik het 'as is' of als 'Unicode' wil versturen.
Hij begint hier echt SPONTAAN mee, en dat heeft ie in vorige installaties OOK gedaan.
's vrij irri dus
wie weet wat het eigenlijke probleem is?
Saved by the buoyancy of citrus
Helaas maar 1 woord aan toe te voegen:
Idem
Idem
Linux is free, when time is no money...but still I try
mn pa gebruikt ook outlook en hij heeft ook probz, hij wou het ff opnieuw installeren is de office 2000 cd weg
Nee wacht paparoach, ik heb het over Outlook Express, niet Outlook...
Ik vind het net zo fijn, maar ik zal maar een ander programma gebruiken dan
Wat vinden jullie de fijnste?
Ik vind het net zo fijn, maar ik zal maar een ander programma gebruiken dan
Wat vinden jullie de fijnste?
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
stoffen we het weer even af. Ik heb hetzelfde probleem met Outlook Express 6. Heeft iemand hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Of ben je toch genoodzaakt een ander mail programma te installeren.
2 suggesties:
- Windows Update
- Mozilla Thunderbird (mocht de update niet werken)
Succes ermee
- Windows Update
- Mozilla Thunderbird (mocht de update niet werken)
Succes ermee
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Pagina: 1