Outlook express 5 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 15:12
Probleem:

Als ik een ontvangen mail open, dan is het tekstveld leeg. Opeens zit er wel een "Bijlage" bij. Als ik deze bijlage open, dan zit daarin het bericht.

De bijlagen zijn altijd een tekstbestand met als naam het onderwerp van het bericht...

Gister was dit nog niet zo en nu opeens wel :? Een ander account instellen helpt ook niet, het is dus een Outlook Expres probleem.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

is dat bij elke mail of bij sommige?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 15:12
Bij ELKE mail en het is pas sinds vandaag zo idioot...

Maar ik gebruik nu Outlook ipv Express

Nou nog ff een goeie pop3 provider zoeken :)
Hotmail werkt niet met outlook

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:20

Cyphax

Moderator LNX
*blaast het stof van de post af*\
zoh, ff omhoog, hoef ik geen nieuwe topic te openen.

Wat de topicstarter ervaarde met Outlook Express, heb ik ook. Veel posts komen als lege mails binnen met attachment.
Sterker nog, hij krijgt het voor elkaar om opgeslagen mails in mijn inbox OOK zo weer te geven.
Daarnaast (het houdt niet op) vraagt ie als ik een attachement wil versturen of ik het 'as is' of als 'Unicode' wil versturen.
Hij begint hier echt SPONTAAN mee, en dat heeft ie in vorige installaties OOK gedaan.
's vrij irri dus
wie weet wat het eigenlijke probleem is?

Saved by the buoyancy of citrus

• Pjosch
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

Helaas maar 1 woord aan toe te voegen:

Idem

Linux is free, when time is no money...but still I try

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mn pa gebruikt ook outlook en hij heeft ook probz, hij wou het ff opnieuw installeren is de office 2000 cd weg :'(

• Cyphax
  • Laatst online: 23:20

Cyphax

Moderator LNX
Nee wacht paparoach, ik heb het over Outlook Express, niet Outlook...
Ik vind het net zo fijn, maar ik zal maar een ander programma gebruiken dan :(
Wat vinden jullie de fijnste?

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

stoffen we het weer even af. Ik heb hetzelfde probleem met Outlook Express 6. Heeft iemand hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Of ben je toch genoodzaakt een ander mail programma te installeren.

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

2 suggesties:
- Windows Update
- Mozilla Thunderbird (mocht de update niet werken)

Succes ermee

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Pagina: 1