Toon posts:

[TFT] Philips 180B2 Vage verticale strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een 18" TFT van Philips gekocht (180B2), resolutie staat nu op 1280x1024@60, maar hij geeft vage verticale strepen aan op het scherm.

Als ik bij de OSD van de monitor kijk, kan ik bij Video Noise-Phase het iets verminderen, maar die strepen blijven zichtbaar.

Heeft iemand hier toevallig een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Ik heb de kabels getest en die kloppen allemaal, er zijn ook geen radiosignaaluitsturende (leuk woord voor scrabble }) ) apparaten in de buurt.

In de hoop dat iemand mij kan helpen,

Pjotr

edit:
Foute text

edit:
Erbij gezet dat bericht geedit is :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 23:03 ]

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56

Wallie

Herr

Hoe heb je hem aangesloten, via DVI of analoog?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 17" IBM T710. Echter heb ik er alleen last van als ik hem op lager dan 72herz zet. Misschien is het voor jou ook wel een oplossing om hem op een hogere refreshrate te zetten.

Verwijderd

probeer eens met dvi aan te sluiten, wil meestal wel helpen en een tft gebruikt standaard 60 hrtz, kan namelijk niet meer weergeven. suc6 en post je result

Verwijderd

Topicstarter
60 herz verminderde de strepen wel, maar het was niet helemaal weg, wat heeft het voor zin om hem aan DVI aan te sluiten? En als ik 'm aan DVI aansluit, waar haal ik dan de kabels vandaan? Ik vraag me trouwens ook af of het aan de videokaart ligt. (RIVA TNT2)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
een tnt2 is gewoon zwaar klote wat betreft beeldkwaliteit, als ik jou was zou ik een goedkope G450 ergens 2dehands op de kop tikken met een DVI aansluiting, een wereld van verschil.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Als het aan de videokaart ligt is het sowieso geen probleem, want komende week krijg ik mijn nieuwe pc binnen met een Hercules 9000 pro (128MB), zou ie het daar wel op doen?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:13

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 18:07:
Als het aan de videokaart ligt is het sowieso geen probleem, want komende week krijg ik mijn nieuwe pc binnen met een Hercules 9000 pro (128MB), zou ie het daar wel op doen?
Als die pc er binnen een week is zou ik ff wachten, de garantie is toch nog lang niet verlopen dus als het toch aan de monitor zou liggen kan je dan altijd nog terug.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Precies :), ok bedankt allemaal, ik wacht even af en ik hoop dat het aan de videokaart lag :)

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:22
heb hier exact hetzelfde probleem alleen dan met een Philips 180p2. Is er een oplossing? Ik heb hem op mijn laptop aangesloten en dit geeft hetzelfde beeld.
Pagina: 1