Bedrijf dat Matrox G450 kan leveren?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Is er iemand die toevallig weet waar ik de G450 met 32 MB en Dual Head aan kan komen :9~ !

Natuurlijk heb ik al bij pricewatch gekeken. Ik heb ook al alle genoemde bedrijven gebeld, maar geen een die dat ding kan leveren!!! :(

Ik wil perse een dergelijke kaart die de mogelijkheid bezit om twee monitoren op aan te sluiten. Mocht je nog ergens een G400 32MB met Dual Head hebben liggen dan laat maar bedragen horen! Wie weet raak je hem bij mij alsnog kwijt... ;)

Sjesus...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

waarom wacht jij niet op de G800, want er is bijna geen verschil in de 400 en de 450?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• PijnJoh
Omdat ik een budget heb! En ik wil nu een kaart met dual head functionaliteit wat me helpt tijdens software development.

Ik ben geen gamer die uitzonderlijke presties wenst tijdens het spelen van de diverse spellen.

Sjesus...

Verwijderd

www.overseas.nl
die kenne het voor je leveren.

• PijnJoh
Bedankt! Zal morgen meteen effe informeren of ze ze ook daadwerkelijk hebben en niet alleen maar in hun prijslijst!

Meer suggesties?

Sjesus...

Verwijderd

www.bce.nl misschien. maar die gasten zijn een beetje arrogant. maarja, boeit nie als je alleen de kaart wilt.
zijn beide gevestigd in Amsterdam.
Overseas is overigens veel beter kwa service, ze doen niet zo moeilijk over ruilen of als er een probleem is.
ik heb daar namelijk al bijna 20.000,- uitgegeven in totaal :P

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Ik hoop niet dat je dualhead functie onder windows nt wilt gebruiken. Dit heb ik namelijk ook geprobeerd en het werkte voor geen meter (onder windows 98 wel)

suc6 >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

bij Mycom istie ook gewoon te koop. www.mycom.nl

• Jonathan112
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04-2025
http://www.paradigit.nl/ die hebben het ook

Sorry foutje ze hebben het nu niet meer zie ik ik heb daar namelijk wel me G400 dh 32 mb vandaan

• PijnJoh
Vertrouw maar niet te veel op de prijslijsten. Bij veel bedrijven staat ie vermeld, maar als je dan belt wanneer ie geleverd kan worden dan blijkt dat geen van de bedrijven hem op voorraad heeft!

Ze maken je blij met een dooie mus :'( (zoals ze dat hier zo mooi zeggen!)

Maar ik heb trouwens al een alternatief! De G400 MAX DH, wel een tweedehansje maar hij schijnt beter te zijn dan de G450!!! >:)

Sjesus...

Pagina: 1