De "oude draad" is een beetje lang aan het worden, vandaar deze nieuwe
[laaste update]
Helaas nog geen nieuws uit A'dam
[/laaste update]
[laaste update]
Helaas nog geen nieuws uit A'dam
[/laaste update]
Bericht hierboven
Verwijderd
Bericht hierboven
Bericht hierboven
- NAC Breda -
Bericht hierboven
- NAC Breda -
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
begrijp ik het goed ben je naar het internetcafé van easyeverthing in A-dam geweest?Ik was zelf natuurlijk wel nieuwschierig dus heb ik er even een clientje geinstalleerd (dat kan, maar image komt er na elke restart weer overheen)
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bericht hierboven
Verwijderd
Iedereen die hier al wat langer rondhangt weet dat deze 'kinders' (wat een jeukwoord zegDeze kinders flippen meteen al helemaal als iemand die ooit eens op T.net komt gaat kijken bj EET.
En dat rechtvaardigd dan het te grabbel gooien van de goede naam van DPC?Ik geef dit geheel toch sowieso weinig kans.
Zie het zoals je wilt, maar er is best wat nog overleg aan voorafgegaan.Ik zie dit juist als een Lone Ranger Actie van Mo-Bees e.a., voor EET zijn dit gewoon een stel pubers die iets met die computers willen doen.
Dan kan Femme net zo goed WebAds laten staan en van dat geld rekentijd huren bij SARA ofzo. Maar het is juist de bedoeling om te winnen zonder er veel geld tegenaan te smijten.Beter had het geweest om onder het Tweakers net Kvk nummer bv. te schrijven ( op echt papier ) en dat met Tante Pos te versturen, en dan hun Credit's op T.net laten zien
Verwijderd
Verwijderd
Vraag me af hoe ze daar achter moeten komen.Deze kinders flippen meteen al helemaal als iemand die ooit eens op T.net komt gaat kijken bj EET.
Verwijderd
Bericht hierboven
Verwijderd
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Verwijderd
dus ik natuurlijk weer reageren op jouw reactie enzo.Go Tai-Pan Go
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Intentionally left blank
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hoeveel per dag?" Deze kinders flippen meteen al helemaal als iemand die ooit eens op T.net komt "
" Ik geef dit geheel toch sowieso weinig kans.
Ik zie dit juist als een Lone Ranger Actie van Mo-Bees e.a., voor EET zijn dit gewoon een stel pubers die iets met die computers willen doen. "
" systeembeheer van EET heeft hier vast helemaal geen zin in, waarom niet!? Het leverd hun NIETS op, het kan ze alleen problemen leveren, en het is weer een extra gedoe.
Dat ze het door sturen naar het management is redelijk te begrijpen, immers zij hebben geen zin om jullie zelf de deur te wijzen en geven het uit luiheid maar door.
Het management is hier al helemaal niet van gedient, voor hun zien jullie een stel computernerds die een beetje software willen gaan installeren op hun te duur gekochten PC'jtes, alleen maar gedoe, en het kan ze alleen maar problemen opleveren "
" Beter had het geweest om onder het Tweakers net Kvk nummer bv. te schrijven ( op echt papier ) en dat met Tante Pos te versturen, en dan hun Credit's op T.net laten zien, met als uitgangs punt dat er 10.000 mensen per dag hier langs komen die dan ook van EET horen en dat dat de doelgroep is etc. etc. etc.... "
Vinden wij niet grappig zonder smiley erbij.( Adem in........ Adem uit.......1 2 3 ..10 )
Ookik maan U tot kalmte
Jep, dat klopt, en OK dan is dat duidelijk. Bedankt!Ik heb blijkbaar een zeer emotionele snaar geraakt bij sommige personen, en mijn bedoelingen waren ook zeker niet van dien aart om jullie zeer arbeids intensieve en doordachte project de grond in te boren, in tegendeel ik wens jullie het beste en ook het beste voor DPC waar ook ik wat Pc'tjes voor aan het werk heb.
Arne, ik zal je even dit uitleggen, dan stop ik denk ik maar. Er zijn smileys die je kunt gebruiken om aan te geven hoe je over bepaalde dingen denkt. Zo is erMisschien heb ik in sommige zinnen mijn mening niet helemaal goed geventileerd, en wat verkeerde benamingen gebruikt, mijn oprechte excusses hiervoor.
Kijk dat vindt ik nou aardig! Je excuses. En jah je had wederom een beetje gelijk. (Ook jij Chaos!) Onze excuses hiervoor.Beste bob, het is nooit mijn intentie geweest om dit voor jouw te verzieken, nogmaals ik wou alleen mijn persoonlijke visie geven, iets waarvoor een Forum is gemaakt lijkt mij. En beste Bob, misschien heb jij het verkeerde idee gehad omtrend mijn leeftijd, en ik het verkeerd bedoeld betreffende jullie leeftijden, Bob ik ben jonger dan jij, voor de goede orde.
...
Nogmaals, het wou alleen mijn visie weer geven, niets was bedoeld om af te kraken.
Bericht hierboven
Nou, erg onderdrukt was het niet aaangezien jij er allerlei kleinerende termen tegenaan begon te gooien.Chaos verwoorde al mijn onderdrukte gevoel wat ik krijg bij het lezen van jullie postings
Weer een duidelijk geval van Arne-leest-nog-niet-de-helft-en-kwakt-alweer-een-reactie-neeriets waarbij ik schijnbaar dus niet alleen in ben.
Jouw mening over het al dan niet slagen van het EasyEverything-project wordt best op prijs gesteld hoor, de manier waarop jij je mening kenbaar maakt alleen niet.aangezien mijn mening niet geapriceerd word.
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq