Toon posts:

EET.com deel 3

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De "oude draad" is een beetje lang aan het worden, vandaar deze nieuwe :)

[laaste update]
Helaas nog geen nieuws uit A'dam
[/laaste update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shame shame, still no awnser damn!

Keep the line open dude!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

// Gigantisch offtopic:

Mo-Bees, kom je ook mee met Bob? Neem ff met hem contact op als je wilt. Gaat over volgende week vrijdag.

// Giga-offtopic over.

Ik ben er sinds het bekijken van de site welhaast van overtuigd dat ze ect met workstations werken, maar we zullen het snel weten...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humm, is goe!

als het mee zit ben ik ook van de partij, gaan we naar een internet café toch haha?

Tot volgende week vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

// Mo-bees
Ok, spreek je zaterdag nog wel ff.
ICQ#?
//Mo-bees

15"is niet zoveel, maar de prijs wel ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[laatste update]
hmmmm jammer.. maar nog geen bericht uit A'dam
[/laaste update]

persoonlijk hoop ik dat ze spoedig iets van zich zullen laten horen, zo niet dan gaat de 3e e-mail er donderdag a.s weer uit !!
pappen en nat houden denk ik :)

plezier met grazen
Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[laaste voorlopige update]
hmm geen nieuws ..helaas
[/laaste voorlopige update]

tot mijn spijt heb ik nog steeds geen bericht gekregen ... ben hard aan het werk om e-mail #3 in het leven te roepen, mocht ik voor donderdag a.s. geen bericht hebben gehad dan gaat deze dus de deur uit.
voor de DPC-ers die zich afvragen waarom er zoveel tijd zit tussen e-mail #2 en #3-->
mijn mening is dat als je ze overmatig gaat lastig vallen met e-mails de hele onderneming zowiezo geen kans van slagen heeft, wellicht zijn ze nog niet aan "vergaderen" toe-ge-komen en dan heb je die zeur van een bobdebeer ook weer met zijn meel .. dat wil ik dus ff voor zijn a.j.b.w.i.b. :)

plezier met grazen en DPC zij met U, AMEN ( no offence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[final update voor vandaag]
helaas pindakaas .. ik hoop dat ze ons niet zijn vergeten :(
[/final update voor vandaag]

komt ook wel weer goed .. mail # 3 is klaar dus die kan donderdag de deur uit

Moge De Koe Met U gaan En Graast Alsof We Weer 20ste Staan In De D.net Stats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Bob, is het een idee om die mail op woensdag te sturen en er ff in te zetten dat we vrijdag langskomen in Utrecht?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Itsme!

op zich wel een goed idee, ik denk er nog ff over na i.v.m. opdringerigheid.
dus wederom dank ..lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-10 13:52
Ja, ik denk inderdaad dat het erg opdringerig staat als je met 1000 man ff langskomt.. :)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:51
en anders kunnen we ze er nog persoonlijk op installeren.
650 pc's 1 voor 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hallo allemaal, hier ben ik weer...

Ehm ff verduidelijking over "langskomen".
Speciaal voor Ritchie en Ceasar.
Ik ga met Bobdebeer en Mo-Bees naar een van de easy-internet café's. Eerlijk gezegd lijkt het me (nog) niet zo'n goed plan als we er met een hele groep heengaan.

We kunnen misschien wel een keer een soort mega-VAN party houden. Een groep in A'dam, groep in R'dam en een groep in Utrecht en dan met zijn allen tegen elkaar UT-en ofzo. LOL ;)

Ehm Mo-bees en Bob, het lijkt me slim om nog ff contact met elkaar te hebben via email of ICQ, jullie hebben alles van mij, dus ehm... Hint?

Itsme!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 14-10 13:52
Ik maakte ook maar een grapje... :)
Tuurlijk moet je maar met 2 man ofzo daar naartoe gaan..
Mochten ze eventueel mee willen doen dan gaan we der zeker een keertje langs!! :)
Ik denk ook trouwens dat installeren niet hoeft. Er zal gewoon een nieuwe image moeten worden gemaakt met de koe derin.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik weet niet of het nu al duidelijk is wat voor pc's ze hebben bij het internet cafe.

Ik was zelf natuurlijk wel nieuwschierig dus heb ik er even een clientje geinstalleerd (dat kan, maar image komt er na elke restart weer overheen)

Maar to the point er zit een celeron-A in vermoedelijk een 466, kijk maar
distributed.net client for Win32 Copyright 1997-2000, distributed.net
Please visit http://www.distributed.net / for up-to-date contest information.

dnetc v2.8007-458-CTR-00021307 for Win32 (Windows 4.0).
Please provide the *entire* version descriptor when submitting bug reports.
The distributed.net bug report pages are at http://www.distributed.net/bugs /
Using email address (distributed.net ID) 'j.m.vanschie@zonnet.nl'

[Jun 26 12:41:56 UTC] Automatic processor detection found 1 processor.
[Jun 26 12:41:56 UTC] Loaded RC5 4*2^28 packet B29A74EE :70000000 (2.10% done)
[Jun 26 12:41:56 UTC] 6 RC5 packets (22 work units) remain in buff-in.rc5
[Jun 26 12:41:56 UTC] 0 RC5 packets (0 work units) are in buff-out.rc5
[Jun 26 12:41:56 UTC] 1 cruncher has been started.
R..
[Jun 26 12:42:34 UTC] Benchmark for RC5 core #2 (RG class 6)
0.00:00:08.78 [1,312,968.01 keys/sec]
R..

Ik haal namelijk met mijn Cel 366@458Mhz 1,29Mkeys/seconde...

Dus geen PIII, maar dat boeit ook niet want volgens mij draait een koe op een pIII net zo snel als op een Celeron (2,8hz/key)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Oh, en als je niet bencht maar gewoon lekker zit te interneten met 6windows en MSn messenger en allerlei shit halen ze 0,998Mkeys... ook leuk, zijn toch weer een blokje of 10 voor m'n stats na drie kwartier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zelf natuurlijk wel nieuwschierig dus heb ik er even een clientje geinstalleerd (dat kan, maar image komt er na elke restart weer overheen)
begrijp ik het goed ben je naar het internetcafé van easyeverthing in A-dam geweest?

ik hoop niet dat ze daar een logfile bijhouden, waarna BOBDEBEER/ITSME!/EN IK ZEI DE GEK met een bek vol tanden zitten als we daar komen voor de onderhandeling van het installeren van een koe!!!!

Mo-Bees was hier al bang voor maar ja je kan niet iedereen aan een riempje houden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

WHOOOW Doe ff snel kappen!
Wij willen wel een _kansje_ hebben als we naar eet gaan. Kijk als ze idd een logfile bijhouden, dan gaan we dus mooi zitten balen.

Misschien een kleine tip: JvS als je nu snel een nieuw e-mail aanmaakt en je oude hiernaar retire-d, kunnen ze niet makkelijk achterhalen dat je bij DPC zit. (Dit heet dus schade beperken. :+)

Verder wil ik (samen met Bobdebeer en Mo-bees uiteraard) iedereen vragen of ze AUB af willen wachten met het installeren van koetjes/eigen acties beginnen/zelf contact zoeken met EET tot wij enige duidelijkheid hebben. Als we nu vrijdag naat EET gaan en ze beginnen over het feit dat er een of andere randdebiel (soory, ken je niet, maar ben een beetje "upset") een client heeft geïnstallerd, hebben we de poppen aan het dansen.

We zullen ze overigens ook wel een paar tips gaan geven over betere beveiliging, want als je iets zomaar kunt installeren is die duidelijk ook nog niet goed genoeg.

Itsme!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat iemand daar wat geinstalleeerd heeft zal heus niet opvallen hoor!
wat denk je dat daar elke dag gebeurt, als hij in staat is om de D.net client te installeren?!
dan zit iedereen daar vet dingen te installeren en die gaan er s'nachts weer massaal af, niemand die daar op let hoor...
En trouwens, DPC is vast niet de enige die aan D.net doet in Nederland, en er zal vast al iemand anders op het lumineuse idee zijn gekomen om die Pc's te infecteren. Het enige verschil tussen hen en ons is, dat jullie het wat profesioneler aanpakken waardoor er continue gegraast word door deze systeempjes.

Dus dat ging echt nergens over, ik vond het juist wel een strakke actie dat hij ons kan vertellen dat het een Celeron 466 is ofzo, dan weten we meteen wat de kracht is van deze Pc's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat Itsme! zegt!

aan iedereen aub heb nog even geduld, we hebben kontakt met Easyeverthing dus niet op eigen houtje gaan zitten klooien.

we hebben alleen kans als dit centraal word aangepakt, en daar zijn we echt druk mee bezig.

dus heb ff geduld aub!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep daar was ik dus al bang voor ...
ik heb een flauw vermoeden dat het dus niet gaat lukken :( :( :( :(, een enkeling die het weer voor elkaar gaat krijgen het voor de groep te verpesten
[DPC HOOLIGANS] ;)
ik hoop niet dat dit zware gevolgen gaat hebben want ik heb er veel tijd in gestoken en nogal wat werk van gemaakt en ik zou het erg jammer vinden als alles voor niets zou zijn geweest .. :'(

[laatste update]
NATUURLIJK geen bericht uit A'dam
Hoe zou dat nu komen Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face12.gif
[/laatste update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nounou jongens, niet zo paniekerig zeg.
Het is nu echt niet zo dat het niet door zou gaan, omdat iemand van DPC daar een client op 1 van die compu's heeft geinstalleerd. Als ze dat ECHT niet hadden gewild, hadden ze wel een betere beveiliging erop gezet. Dus geen paniek. We w88 gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Laatst online: 16:51
geef JvS maar de schuld. Denk je echt dat dit door hem gaat falen.
Ik denk dat het wel vaker is voorgekomen dat sommige mensen daar programmatjes installeren en dan heb ik het niet over d.net of seti@home maar eerder een stel kleuters dat getadmin op een of andere serieuze hack-site heeft gevonden.

Itsme: duh, en jij dacht dat ik serieus was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Okok, misschien was onze reactie wat overdreven, maar ik blijf erbij dat het niet de bedoeling is dat er "lone-ranger" acties worden gevoerd.

Bobdebeer, Mo-bees en ik gaan vrijdag naar zo'n EasyInternet Café toe en we zullen kijken hoe het wordt.

Wacht daarom aub nog allemaal tot we iets meer weten OK?

Ceasar: Had je me toch _bijna_ te pakken... ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wow jongens, RELAX... je MAG daar gewoon op je eigen schijfje je eigen shit installeren/downloaden (sterker nog ze branden het zelfs voor je op een cd als je wil, natuurlijk "op eigen risico"). Maarehm voorzover ik het weet wordt op het moment dat ik uitlog er een nieuwe install opgemikt. Ik weet niet zeker of het altijd zo is, maar wel regelmatig dus..

Misschien hebben ze wel een een of ander half inteligent programma dat bijhoud of het druk is, en aan de hand daarvan wel of niet er opnieuw een image opzet. Mischien wel elke 5 logons oid, maar wel zeer regelmatig. En die schijven waar je bijkan (temp en D :) die legen ze sowieso elke logon. Daar stond het proggie gewoon op, nix installeren hoor.

ik zie trouwens dat ik geen "bewijs" gepost heb dat het een celeron-a is, dat schermpie dacht ik gecopy-paste te hebben, niet dus :(.

(ik kan het natuurlijk ook gewoon even zelf intikken > :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja JvS je hebt gelijk!
Deze kinders flippen meteen al helemaal als iemand die ooit eens op T.net komt gaat kijken bj EET.
Het lijkt mij niet meer dan logisch als je schijfruimte reserveert voor klanten dat ze daar wat op gaan zetten, D.net progje is dan nog het minste van je problemen, denk maar eens aan Sub Seven clienten en Back Orfice, dat is veel erger!

Ik geef dit geheel toch sowieso weinig kans.
Ik zie dit juist als een Lone Ranger Actie van Mo-Bees e.a., voor EET zijn dit gewoon een stel pubers die iets met die computers willen doen.
systeembeheer van EET heeft hier vast helemaal geen zin in, waarom niet!? Het leverd hun NIETS op, het kan ze alleen problemen leveren, en het is weer een extra gedoe.
Dat ze het door sturen naar het management is redelijk te begrijpen, immers zij hebben geen zin om jullie zelf de deur te wijzen en geven het uit luiheid maar door.
Het management is hier al helemaal niet van gedient, voor hun zien jullie een stel computernerds die een beetje software willen gaan installeren op hun te duur gekochten PC'jtes, alleen maar gedoe, en het kan ze alleen maar problemen opleveren ( in hun ogen! )

Redelijk verloren zaak, maar aan de andere kant "niet geschoten is niet raak" en dit is een mooi doel!

Beter had het geweest om onder het Tweakers net Kvk nummer bv. te schrijven ( op echt papier ) en dat met Tante Pos te versturen, en dan hun Credit's op T.net laten zien, met als uitgangs punt dat er 10.000 mensen per dag hier langs komen die dan ook van EET horen en dat dat de doelgroep is etc. etc. etc....

Maar daar moet het beheer van T.net dus wel weer consessies voor doen, iets wat mij niet de moeite waard lijkt, aangezien de ruimte die daarvoor besteed zal worden veel beter toe kan komen aan reclame.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Deze kinders flippen meteen al helemaal als iemand die ooit eens op T.net komt gaat kijken bj EET.
Iedereen die hier al wat langer rondhangt weet dat deze 'kinders' (wat een jeukwoord zeg :r) hier een hele goede reden voor hebben.
Ik geef dit geheel toch sowieso weinig kans.
En dat rechtvaardigd dan het te grabbel gooien van de goede naam van DPC?
Ik zie dit juist als een Lone Ranger Actie van Mo-Bees e.a., voor EET zijn dit gewoon een stel pubers die iets met die computers willen doen.
Zie het zoals je wilt, maar er is best wat nog overleg aan voorafgegaan.
Beter had het geweest om onder het Tweakers net Kvk nummer bv. te schrijven ( op echt papier ) en dat met Tante Pos te versturen, en dan hun Credit's op T.net laten zien
Dan kan Femme net zo goed WebAds laten staan en van dat geld rekentijd huren bij SARA ofzo. Maar het is juist de bedoeling om te winnen zonder er veel geld tegenaan te smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus geen zin om hier op te reageren!
maar ik kan het niet laten!

als er mensen zijn die denken te weten waar het overgaat dan mogen ze het lekker zelf doen :(
voor mij hoeft het al niet meer ik heb het gehad met al dat kommentaar :(
als je ergens kommentaar op hebt is dat prima maar lees dan wel alles !!!!!
zodat je ook weet waar het overgaat !!!

ik heb altijd gedacht dat de smilies aangaven hoe je stemming was/is en ik denk dat ik dat in mijn vorige post wel duidelijk heb gemaakt, als het verkeerd begrepen wordt is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar die van de lezer !!!

allemaggies wat een ophef ...
en voor mij is de kous af
vrienden het was gezellig .. de groeten

bob Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Er zitten altijd mensen bij die menen dat ze het beter kunnen en dat is echt irritant (en ik weet er alles van, remember de t-shirt designwedstrijd?). Maar toch moet je je niet door één persoon laten weerhouden om door te gaan. Denk maar aan de leden die achter je staan en die wel vinden dat je goed werk verricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou moet iedereen eens ff gauw ophouden g*dverd*mme(sorry voor mijn taal gebruik maar ik moet het ff kwijt)

mensen die weten wat er vooraf is gedaan om dit alles in goede banen te lijden weten dat dit niet een stel pubers zijn die wat willen met hun pc's.

Tweakers met enige vorm van fatsoen lezen eerst de voorafgaande topic en draden voordat men simpel en dom commetaar geven.

Maarja niet iedereen is zo doortasten als de loners bobdebeer, Itsme! en ik zei de gek.

voor diegene die het weten, ik hoop de onze missie toch lukt.

Mo-Bees heeft verder geen zin in dit gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af hoe ze daar achter moeten komen.

Misschien een ideetje :
Een prog maken dat je activiteiten in de gaten houd, bij het starten van Dnetc of een ander benchmark-proggie (evt. bezoeken van T.net / GoT / Dnet) een melding op het scherm gooien :
Tweaker Recognized
Internet Session Terminated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jongens, even weer allemaal diep adem halen, en tot 10 tellen.

Ik voel mij toch enigsinds aangevallen, en misschien niet onterecht.
Maar geloof mij, ik heb het beste met jullie voor hoor! daar niet van, en respecteer jullie actie ook zeer.

Uiteraard zullen jullie veel contact hebben gehad, en ik heb ook de voorgaande postings gelezen hoor.

Het enige dat ik wou doen, is het toelichten van mijn mening op dit geheel, en hoe ik denk dat het bedrijfleven ( EET in dit geval dus ) met dit soort kwesties omgaan. Dit vooral om jullie van een grote teleurstelling te behoeden.

De overtrokken reacties komen vooral van jullie kant vind ik, veel uitingen van grote emotie, iets waar andere zo te zien gretig op in spelen zoals de posting hier boven.

Als je geen/weinig reacties wil hebben, dan zou je niet al te veel moeten reageren totdat je concrete informatie hebt over jullie zeer gewardeerde project.

( Adem in........ Adem uit.......1 2 3 ..10 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hmmm ik denk dat dit een duidelijk gevalletje "newbee/wannabee" is.

Arne dus in dit geval... Kijk het is niet erg dat je vragen stelt, maar zorg er in het vervolg wel voor dat je weet waar je over hebt. Dat je tegen de mensen die hier al heel wat langer dan jij rondlopen begint aan te zeiken dan zit je hier verkeerd.

Zoals je misschien hebt kunnen lezen is dit al weer de derde thread over dit onderwerp, dat houdt in dat we al een kleine 3 weken bezig zijn hiermee. Eerst moest er van alles worden voorbereid e.d. en nu is het tijd om actie te ondernemen. Helaas hebben we nog geen antwoord ontvangen. Daarom gaan we er heen en sturen we een nieuwe mail die deze keer heel wat anders is van opzet.

Als je nog wat zinnigs te melden hebt doe het nu, of ga lekker tegen een muur aan zitten lullen. Wij zijn er niet van gediend.

DPC staat bekend als een leuk, hecht, gezellig team. Zo ondermijn je alles.

Itsme! (En ik neem aan dat Mo-Bees en Bobdebeer het mnet me eens zijn)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige waar ik een beetje mee zit is dat mensen zo makkelijk over iets of iemand hun menig ventileren!!!

Mo-Bees sluit zich bij Itsme! aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Bij de eerste post gunde ik hem nog het voordeel van de twijfel, maar nu begin ik toch echt de indruk te krijgen dat de heer Arne ons maar blaagjes vindt en zichzelf vanwege zijn leeftijd(?) beter voelt.

Bij deze: wij zijn echt niet allemaal 'kinders' en de 'kinders' die hier rondlopen kunnun zich prima zelf redden. We hebben jou echt niet nodig om ons voor de grote boze buitenwereld te behoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lezen en begrijpen zijn 2 verschillende dingen ....... en tot tien tellen heeft geen zin .. vooral als men denkt het beter te weten :(

[bob raast in]

alle acties van onze kant
te weten:
Mo-bees, Itsme!, Crisp en Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif
gaan rechtstreeks naar het management van EET zonder tussenkomst van de sys-beheerders.(die weten waarschijnlijk zelfs nog helemaal nergens van )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we hebben een poging gewaagd om de grootste kudde van nederland voor de DPC te winnen en tot op heden is dat nog niet gelukt ..
jammer maar je kunt niet alles hebben in het leven :'(

[/bob raast uit]

tot nu toe had ik veel lol in het grazen met de koetjes en ik weet dat een enkeling dat niet zou moeten kunnen verpesten echter heb ik het momenteel ff helemaal gehad omdat dit onderwerp toch veel reakties heeft opgeroepen.

het leukste aan de DPC vond ik de saamhorigheid en de steun die je krijgt van andere leden op welk vlak dan ook.
dat gevoel ben ik helemaal kwijt ..alleen omdat zo een kl**thommel de helft van de postings niet heeft gelezen,
DIT IS GEEN FLAME maar constatering van een feit!!

ik laat de boel de boel
en wens iedereen veel graasplezier toe
suc6 met MF6

DANK IEDEREEN VOOR ALLE MOEITE :)

groeten
bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 22:30

NightBird

DPC-Crew Coding
Jammer altijd dat dit soort goede en tijdsintensieve projecten door een stelletje van niets wetende mensen verpest moet worden. Maar ja. Zo gaat het altijd, en ook met de T-shirts ben ik een aantal betweters tegengekomen die het allemaal wel beter wisten enzo.

bob en mo-bees en itsme! ga gewoon door, /ignore deze mensen en doe je best. Ik sta achter jullie, net als achter alle initiatieven binnen DPC.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh ja vergeten

bob = 31 jaar

dank je wel Arne !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Mo-Bees, Itsme! en Bobdebeer,

Ik vindt het juist een goed idee te gaan praten met EET. Mijn stem hebben jullie om toch door te gaan ongeacht wat anderen er van vinden.
Misschien is het voor jullie gemoedsrust een idee om, tot jullie iets weten van EET en consorten, gewoon voorlopig geen stand van zaken meer door te geven?
'tuurlijk zal niet elke DPC'er dit leuk vinden, maar het geeft jullie tenminste wat ademruimte omdat jullie niet op alle reply's hiero meer hoeven te reageren (lees verdedigen).

Tai-Pan spaart mee aan de UltraFlush6 hehe ;)

Hé Mo-Bees...nog mijn reactie gelezen over DPC stickers voor op de achterruit van onze auto's, fietsen, skelters of Skeelers? :)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat het zover is gekomen, ga nog wel ff proberen mijn bro bobdebeer weer om te praten.

want ik ga nog steeds voor die 650 koeien in A-dam.

nog bedankt Arne de Graaf ,....................not!!!!

Tai-pan, nee sorry weet ff niet meer waar het over gaat, geef ff een hint aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He sh*t :( :( (wil bijna gaan vloeken)

Mo-Bees, Itsme! en Bobdebeer zijn samen HET DPC Promo Team ;)
Hier zitten tig weken voorbereiding in,
fuck-it dacht Arne

Doet ze hun uiterste best om DPC aan de top te helpen, krijg je dit gezeik weer van ene Arne de Graaf.
...Gij zult voor de rest van uw leven overal ter wereld koeien laten grazen ter ere van bobdebeer...

edit:
Arne komt niet uit Capelle-West.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Mo-Bees

Ging over rondhollen in DPC shirtje in 't Veen. Jij reageerde daarop als volgt
Go Tai-Pan Go
dus ik natuurlijk weer reageren op jouw reactie enzo.

Thread staat bovenaan in DPC index :)

Enne...praat jij maar eens rustig met je broeder. Als Arne whatshisname zijn mening geeft over EET, dan mag hij (is vrij land hierzo) maar dat hoeft niet te betekenen dat Bobbie 't EET project :) moet opgeven. Houdt de eer aan jullie zelf, toch?
Gewoon ff niet meer op 't forum zitten over EET, dan kan je je nergens aan ergeren en lekker je eigen gang gaan en met EET om de tafel gaan zitten.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brikoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

Mensen die iets nuttigs te zeggen hebben of die hun steun willen betuigen horen hier een post te plaatsen. Zo blijft alles bij het goede en ontstaan er geen ruzies. Wie ruzie wil zoeken hoort niet bij de tweakers
en wordt (waarschijnlijk door ieder andere tweaker) :R.

Ga zo door jongens!!!

[Ik moet eigenlijk wel toegeven dat deze post NIET nuttig is :) Maar mijn steun hebben jullie!]

edit:

Net gelijk Chaos :)
Ik moet eerlijk toegeven dat het inderdaad grootste onzin is

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Moet deze thread nu echt weer meteen richting flame omdat er iemand is met een afwijkende mening? Denk even na voordat je mensen begint te beledigen, nu laten jullie zien dat jullie precies de 'blaagjes' zijn die Arne in gedachten had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren heren, alstublieft....... ik maan U tot kalmte

Mijn intentie was alleen maar om een kanttekening te maken, dat is toch immers waar een Forum voor is?!
Ik heb blijkbaar een zeer emotionele snaar geraakt bij sommige personen, en mijn bedoelingen waren ook zeker niet van dien aart om jullie zeer arbeids intensieve en doordachte project de grond in te boren, in tegendeel ik wens jullie het beste en ook het beste voor DPC waar ook ik wat Pc'tjes voor aan het werk heb.

Misschien heb ik in sommige zinnen mijn mening niet helemaal goed geventileerd, en wat verkeerde benamingen gebruikt, mijn oprechte excusses hiervoor.

Chaos verwoorde al mijn onderdrukte gevoel wat ik krijg bij het lezen van jullie postings, iets waarbij ik schijnbaar dus niet alleen in ben.

Om als allerlaatste nog even wat zaakjes uit de wereld te helpen, zodat deze frustratie's aan hun einde kunnen komen.

Beste bob, het is nooit mijn intentie geweest om dit voor jouw te verzieken, nogmaals ik wou alleen mijn persoonlijke visie geven, iets waarvoor een Forum is gemaakt lijkt mij. En beste Bob, misschien heb jij het verkeerde idee gehad omtrend mijn leeftijd, en ik het verkeerd bedoeld betreffende jullie leeftijden, Bob ik ben jonger dan jij, voor de goede orde.

Ik kom ook niet uit Capelle, ik woon wat centraler in Nederland en heb geen connectie's in en om Capelle.

Nogmaals, het wou alleen mijn visie weer geven, niets was bedoeld om af te kraken.

Gaarne zou ik het hierbij willen laten, ik zie het nut er niet van in om nog verder te reageren voor bijde partijen, dit roept alleen maar frustratie's op, ondertussen aan bijde kampen/kanten.

Ik wens de heren met het EET/DPC project het beste toe, en hoop binnenkort het goede nieuws te vernemen van 650 extra Pc's voor DPC, en zal mij verder niet mengen in jullie zaken, aangezien mijn mening niet geapriceerd word.

Met vriendelijke groet,

Arne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste Arne,

ik heb natuurlijk geen problemen met het ventileren van een mening , ik ben de laatste die moeilijk om gaat doen, we leven in een vrij land niet waar!?
waar ik echter niet tegen kan is; ONDOORDACHTE postings met halve waarheden en gebrek aan informatie.
je 1e post heeft totaal de plank gemist en een deel van je uitspraken zijn voor mij al reden om mijn, toch al kostbare, tijd op een andere manier te besteden.
we zijn hier al weken mee bezig, hebben veel opties doorlopen er menig uurtje ingestoken en dat kom jij met een post die gewoon helemaal geen zin heeft !

wij weten ook wel dat we een kleine kans maken maar als wij er al niet in geloven wat is dan de zin van dit projekt?

doe mij een plezier lees alle drie de
draadjes eens zorgvuldig door en lees dan nog eens je eigen post (1e)
dan kom je misshien tot de conclusie dat je post een behoorlijk trap tegen mijn schenen is geweest.

met groeten
bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk idd dat het forum er is om ALLE meningen, hoe krom misschien in sommige ogen van anderen ook, te laten zien.

En zoals Arne al heeft laten zien, staat hij er wel achter, hij dacht er alleen wat anders over ;)

Nu is alles weer goed en we w88 weer gewoon af en binnenkort maar weer een nieuwe thread beginnen :)

En jongens, laat je nou niet zo snel ontmoedigen. Dat zou betekenen dat als ik bv. in een kwade bui even wat lulligs wil doen, hier gewoon een verhaaltje neerpoten wat het hele "project" (want dat is het wel aan het worden zo) onderuithaalt, en heb ik daarmee dan alles stopgezet omdat iemand zich op z'n teentjes getrapt voelt?

"Vooral doorgaan!" (Barry Stevens) :)
En laat je niet ontmoedigen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit (alweer 3e) draadje nu al zo'n twee weken en ik wil dit ff kwijt:

Go BOB en de anderen natuurlijk ook :)

BTW Wil iedereen die een opmerking wil plaatsen eerst ff het HELE topic doornemen. Anders moet het verhaal om de drie dagen weer een keer uitgelegd worden en daar wordt ik een beetje moe van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummm, we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 00:28

crisp

Devver

Pixelated

Bob; ik zou het jammer vinden als je het bijltje erbij neer zou gooien, ik begon het net zoveel leuker te vinden nu ik nieuwe mensen begin te leren kennen enzo. Dus please don't go!

Groeten aan iedereen vanuit Hongarije van mij en m'n portable Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif !

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

bobdebeer, ouwe ;)
Kop op. Ik kan me voorstellen dat je je persoonlijk aangevallen voelde, maar ik kan namens in ieder geval 5 mede-dpc-ers je op het hart drukken dat wij het zeer zouden waarderen als je toch zou proberen het project af te ronden. Het zou zonde zijn om alle tijd die je er tot nu toe hebt in gestoken zomaar over de balk te gooien, omdat iemand iets verkeerd zei. Bedenk ook dat als je stopt je zo'n 'what if'-gevoel gaat krijgen. Dus zoals ze vroeger over Lubbers zeiden : Laat bobdebeer zijn werk afmaken :)
Ik hoop dat je er nog één keer over na wilt denken.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik was gisteren met Bob nog even de nieuwste e-mail aan het doornemen. :) :) Op een gegeven moment kwam Mo-Bees op ICQ om te zeggen dat hij een reply in "onze" thread had gezien die niet helemaal door de beugel kon. :(

Arne heeft eerst een stukje geschreven over het feit dat we ietwat overdreven reageerder jegens JvS. Ik heb daaraan toegegeven, hij had ook wel gelijk. :) Helaas poste hij later een lap tekst waar wij als "organisatie" van het EET-gebeuren niet blij van werden. :(

Jullie kunnen hem allemaal nalezen, en als je een beetje op de hoogte bent van de vorige threads, zul je het met ons eens zijn dat Arne in dit geval een iets andere insteek en bewoording had mogen gebruiken. ;) (op zijn minst een knipoog)

Bob en Mo-Bees zijn een tikkeltje "over-de-zeik". Logisch, want zij hebben hier _nog_ meer tijd ingestoken als ik en bovendien zien we dit soort uitspraken als een regelrechte attack op onszelf :( :(, en ik denk dat meerdere mensen het hier mee eens zijn.
" Deze kinders flippen meteen al helemaal als iemand die ooit eens op T.net komt "

" Ik geef dit geheel toch sowieso weinig kans.
Ik zie dit juist als een Lone Ranger Actie van Mo-Bees e.a., voor EET zijn dit gewoon een stel pubers die iets met die computers willen doen. "

" systeembeheer van EET heeft hier vast helemaal geen zin in, waarom niet!? Het leverd hun NIETS op, het kan ze alleen problemen leveren, en het is weer een extra gedoe.
Dat ze het door sturen naar het management is redelijk te begrijpen, immers zij hebben geen zin om jullie zelf de deur te wijzen en geven het uit luiheid maar door.
Het management is hier al helemaal niet van gedient, voor hun zien jullie een stel computernerds die een beetje software willen gaan installeren op hun te duur gekochten PC'jtes, alleen maar gedoe, en het kan ze alleen maar problemen opleveren "

" Beter had het geweest om onder het Tweakers net Kvk nummer bv. te schrijven ( op echt papier ) en dat met Tante Pos te versturen, en dan hun Credit's op T.net laten zien, met als uitgangs punt dat er 10.000 mensen per dag hier langs komen die dan ook van EET horen en dat dat de doelgroep is etc. etc. etc.... "
Hoeveel per dag? :D :+ Sorry, heb je liggen slapen ofzo, tjsongejonge. Er zijn 130.000-200.000 bezoekers per dag, waarvan gemiddeld meer dan 12% uniek.

Gelukkig was de post hierna al iets beter, Arne, je gaf aan het beste met ons voor te hebben :), maar ik denk dat je nu wel begrijpt waarom wij dat niet dachten. Jah, sorry we zijn er redelijk heftig en emotioneel op in gegaan, dit is omdat we er een hoop tijd in hebben zitten en erg bang zijn dat deze "missie" verkeerd gaat omdat er iemand op zichzelf iets probeerd. :(

Wat jou betreft: ik hoop dat je wat genuanceerder gaat formuleren, want ook dit:
( Adem in........ Adem uit.......1 2 3 ..10 )
Vinden wij niet grappig zonder smiley erbij. :(
ik maan U tot kalmte
Ook :( Eigenlijk :r
Ik heb blijkbaar een zeer emotionele snaar geraakt bij sommige personen, en mijn bedoelingen waren ook zeker niet van dien aart om jullie zeer arbeids intensieve en doordachte project de grond in te boren, in tegendeel ik wens jullie het beste en ook het beste voor DPC waar ook ik wat Pc'tjes voor aan het werk heb.
Jep, dat klopt, en OK dan is dat duidelijk. Bedankt! :)
Misschien heb ik in sommige zinnen mijn mening niet helemaal goed geventileerd, en wat verkeerde benamingen gebruikt, mijn oprechte excusses hiervoor.
Arne, ik zal je even dit uitleggen, dan stop ik denk ik maar. Er zijn smileys die je kunt gebruiken om aan te geven hoe je over bepaalde dingen denkt. Zo is er :) (blij) ;) (knipoog) :o (mond open) en nog veel meer. Als jij deze nu eens zou gebruiken, dan was het misschien allemaal wat minder heftig geweest.

Laatste stukje zal ik nu aan beginnen:
Beste bob, het is nooit mijn intentie geweest om dit voor jouw te verzieken, nogmaals ik wou alleen mijn persoonlijke visie geven, iets waarvoor een Forum is gemaakt lijkt mij. En beste Bob, misschien heb jij het verkeerde idee gehad omtrend mijn leeftijd, en ik het verkeerd bedoeld betreffende jullie leeftijden, Bob ik ben jonger dan jij, voor de goede orde.
...
Nogmaals, het wou alleen mijn visie weer geven, niets was bedoeld om af te kraken.
Kijk dat vindt ik nou aardig! Je excuses. En jah je had wederom een beetje gelijk. (Ook jij Chaos!) Onze excuses hiervoor.

Arne ik wil alleen noog even zeggen dat wij jouw mening wel op prijs stellen, maar schrijf alsjeblieft een beetjke genuanceerder en gebruik smileys. Het is prima dat je je vraagtekens zet bij dit project, maar doe dit dan dus op een manier waarmee je anderen niet rechtstreeks de grond in boort.

Met vriendelijke groet,

Itsme!

(Oh en ook ik ben geen puber meer ;) ROFLMAO)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Chaos verwoorde al mijn onderdrukte gevoel wat ik krijg bij het lezen van jullie postings
Nou, erg onderdrukt was het niet aaangezien jij er allerlei kleinerende termen tegenaan begon te gooien.
iets waarbij ik schijnbaar dus niet alleen in ben.
Weer een duidelijk geval van Arne-leest-nog-niet-de-helft-en-kwakt-alweer-een-reactie-neer :(. Ik ben het niet eens met mensen die anderen beginnen te beledigen, maar dat vind ik geen reden om maar gelijk iedereen hier over diezelfde kam te scheren. Dat je met die mening niet alleenstaat is slechts jouw eigen verbeelding.
aangezien mijn mening niet geapriceerd word.
Jouw mening over het al dan niet slagen van het EasyEverything-project wordt best op prijs gesteld hoor, de manier waarop jij je mening kenbaar maakt alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Laatst online: 19-09 15:20

DJ

Bij deze een DIKKE steunbetuiging voor het EET project!!

Grote Pluim voor diegene die zich hier voor ingezet hebben. En ik hoop dat het project doorgaat, want dit is helemaal in de spirit van DPC, om andere personen/organisaties/bedrijven met goede argumenten over te halen, om mee te doen met RC5/DNETC. Wat dat betreft denk ik dat we een voorbeeld kunnen stellen aan andere teams die met zaken als trojans, etc. meer blokjes willen halen.

Dus mede DPC'ers, laten we onszelf niet ontmoedigen, en laten we doorgaan met dit soort acties. Ook in de prive sfeer.

/me is trots om DPC'er te zijn :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

C'mon Bob! give the guy a break! Ik ben het helemaal met jou eens, maar je moet je niet zo op laten naaien! Door 1 gast wilde je het hele project afblazen? Dat lijkt me niet de goede oplossing!! Gewoon nog even ertegenaan en dan moet het gaan lukken!!

Mijn steun heb je!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Tssss.....medegrazers..
tijd om ff eea te herkauwen.

bobdebeer... laat je toch niet zo kennen man!

Al weken loopt iedereen hier te dwepen met jou prachtige actie. Nix dan lof, 3 threads met steunbetuigingen...
En de éérste de beste keer dat iemand het waagt om het ook maar minimale (terechte) twijfel cq kritiek te uiten is de lol eraf?

Kom op! Zo maak je het kwaadwillenden wel *erg* makkelijk, en vergeet je imho iedereen die het wél met je eens is.

Afgezien daarvan vind ik dat Arne nou niet zo'n schokkende uitspraken doet.

1. Een dnetc client valt daar niet op
2. Deze actie heeft weinig kans
3. Niet geschoten is altijd mis

1. Mee eens, die systeembeheerders hebben echt wel wat anders te doen dan flippen van elk geïnstalleerd proggie.
2. Mee eens (zie punt 3)
3. Mee eens.. als het lukt is het geweldig.

Mijn 2¢: bob, itsme, mo-bees, chaos en iedereen die ik vergeten ben: relax!!!
Ga svp niet over de rooie als van de 2000+ leden niet iedereen het met je eens is of zijn mening op een voor jou/jullie acceptabele manier verwoordt.

Ga gewoon door en laat zien dat die (ook mijn) twijfel (vooral punt 2 :) ) onterecht is!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Niet online

php

Het is hier geloof ik wel een beetje uit de hand gelopen. Laten we er maar vanuit gaan dat iedereen het beste voor heeft met DPC, en dat het warme weer van de afgelopen dagen (alhoewel, de laatste twee waren verrot koud :)) er voor heeft gezorgd dat het temperament een beetje opliep. (wellicht ook door de overclockte en daardoor veel te warme processoren :))

Iedereen moet op zijn manier aan zoveel mogelijk koetjes komen. Hoe iedereen dat doet doet er even niet teveel toe. Maar als er iemand met een groot project bezig is, laten anderen dan niet de initiatiefnemers voor de wielen rijden. Hierbij wil ik wel zeggen dat het installeren van een koetje op een van de vele machines van EET niet daadwerkelijk voor de wielen rijden is. Ten eerste wordt er genoeg rotzooi geinstalleerd. De systeembeheerders kijken er niet eens naar. Gewoon elke dag een image erover en klaar is klara.
Ten tweede zit er nog zo'n enorme leegte tussen de mensen die erover beslissen en de mensen die de boel onderhouden, dat de boodschap "er heeft iemand stiekum een RC5 client op een van de werkstations geinstalleerd" de beslissende partij toch niet bereikt.

Conclusie:
iedereen weer kalm aan, het is gelopen zoals het gelopen is, en er is denk ik genoeg over gezegd. Laten we een pluk vredes-gras kauwen.

Bob, doe wat je doen kan. Ik, en ik denk velen met mij, zouden het een enorme prestatie vinden als je het voorelkaar krijgt. De manier waarop je ons op de hoogte houdt vind ik fantastisch. Heel veel succes met het vervolg.

Herman www.waterkoeling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23:21
Oopsie daisy

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23:21
OK closen maar die handel.

We zijn nu over het kookpunt :) heen dus lijkt het me handig om dit achter ons te laten en door te gaan met wat ons ECHT bezig houdtd: }:O

koeien die grazen en gemolken moeten worden!
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001162.html

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1