Ik heb sinds 1 maand een nieuwe PC even de SPECS:
GEH Midi-Tower WT-PS03 350W
MB Abit AT7 Max 2 socket a raid
CPU AMD Athlon XP 2600+/333 Mhz
CPU Cooler Artic Super SIlent Pro
RAM 512 MB DDR PC2700 Infinenon
Radeoon 8500LE 128MB DDR
me PC reboot de laatste tijd regelmatig spontaan, maar vandaag was het raak, hij viel uit, soort kortsluiting, ontzettende fik geur, bij Voeding/Cooler/Proc.. (ik denk Voeding) na 15 mins weer aangezet boot gewoon kan er gewoon op Internetten (zit nu op Andere PC), is de Voeding doorgebrand of wat kan dit zijn...
Om half 8 is het gebeurdd, nu nog steeds lichte rbandgeur (kast licht open)
EDIT: het gebeurde onder het Gamen, de Voeding was ONTZETTEND heet, en vandaag reboote ie ook al onder gamen.. (hvy gaming) dus als ik gewoon zit te werken is er nix aan de hand (naja was
)
GEH Midi-Tower WT-PS03 350W
MB Abit AT7 Max 2 socket a raid
CPU AMD Athlon XP 2600+/333 Mhz
CPU Cooler Artic Super SIlent Pro
RAM 512 MB DDR PC2700 Infinenon
Radeoon 8500LE 128MB DDR
me PC reboot de laatste tijd regelmatig spontaan, maar vandaag was het raak, hij viel uit, soort kortsluiting, ontzettende fik geur, bij Voeding/Cooler/Proc.. (ik denk Voeding) na 15 mins weer aangezet boot gewoon kan er gewoon op Internetten (zit nu op Andere PC), is de Voeding doorgebrand of wat kan dit zijn...
Om half 8 is het gebeurdd, nu nog steeds lichte rbandgeur (kast licht open)
EDIT: het gebeurde onder het Gamen, de Voeding was ONTZETTEND heet, en vandaag reboote ie ook al onder gamen.. (hvy gaming) dus als ik gewoon zit te werken is er nix aan de hand (naja was
[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 22-02-2003 22:02 ]