Veel success als nieuw vlees voor de boze Software Algemeen en WOS-userts 
(En trek je niks van D2k aan
)
(En trek je niks van D2k aan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Lite-mod != ModAlfredt schreef op 22 February 2003 @ 21:43:
Van harte met je modjesschap (ik herinner me wel wat uitspraken maar daar hadden we het al over....)
[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 22-02-2003 21:52 ]
En dat zal best wel gaan lukken!Compubiter schreef op 22 februari 2003 @ 21:51:
[...]
Lite-mod != Mod
Thnx allemaal. Zal m'n best doen om de verwachtingen waar te maken
.
ARME AOW’er
* ArthurMorgan too
sssssst dat zouden we geheim houden
Wat hij zegt.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Nee hoor
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
m-m, ItSnows, DataBeest, Traag, Alfredt, odysseus, D2k (neem aan dat dat een felicitatie was[22:04] ItSnows: Iedereen in een LA feli draadje dient persoonlijk bedankt te worden
[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 22-02-2003 22:25 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 22:26 ]
Vast wel, thnxVerwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 22:24:
Ex collega, veel succes in je nieuwe functie, zal wel lukken denk ik (weet ik wel zeker)
We Are Borg schreef op 22 februari 2003 @ 22:24:
* We Are Borg verliest het LA meubel wat mij altijd goed kon aanvullen
Dus ItSnows moet nog een paar jaar proeftijd?Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 22:26:
En iedere spelfout in nicknames resulteert in een week langer proeftijd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Compubiter schreef op 22 February 2003 @ 22:21:
[...]
m-m, ItSnows, DataBeest, Traag, Alfredt, odysseus, D2k (neem aan dat dat een felicitatie was), GuardianAngel, Sepans, SH007, Erkens, Vae Victis, kaasie, Resistor, AMD_er, Rafe, Courage en Webgoodie, bedankt allemaal
.
edit:
Typo's
Nee, wie zegt dat nou
Hmm, goede, zal er straks even eentje aanmaken bij hotmail ofzo, en dan er daarna nooit meer in kijken, krijg je toch alleen maar spam opWe Are Borg schreef op 22 February 2003 @ 22:42:
Ennuh, je moet nog wel ff een e-mail adres krijgen. Wil namelijk wel kunnen klagen via mail over jouw mod beleid![]()
Ja, en ik hoorde dat ik hem ook elke maand een kratje bier moest sturenM@NIC schreef op 22 February 2003 @ 22:36:
Oja, en zo te horen is ItSnows nogal blij met je.
Je bent volgens mij de eerste die het ook echt doet
Verwijderd
Ik heb het al meerdere malen in dit topic voorbij zien komen hoor
compubiter@hotmail.comEnnuh, je moet nog wel ff een e-mail adres krijgen. Wil namelijk wel kunnen klagen via mail over jouw mod beleid![]()
Jups, tekening van een hele goede vriendin van me
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
OhF_J_K schreef op 22 February 2003 @ 22:55:
[...]
Was het al!!!11
Compu: welkom bij de club, veel succes en %originele_feli%
[ Voor 64% gewijzigd door We Are Borg op 22-02-2003 22:56 ]
Sowwie meneer F_J_KF_J_K schreef op 22 February 2003 @ 22:55:
[...]
Was het al!!!11
Compu: welkom bij de club, veel succes en %originele_feli%
Nouja, toch blijf ik er bij. Litemod != Mod, ik heb gelukkig niet de verplichtingen van een mod, maar kan wel eindelijk een beetje de titelfixes en moves doenAzrael schreef op 22 February 2003 @ 23:03:
Whahaha, heeft ie toch toegegeven die Compubiter, nagoed, vreemd vind ik het niet, zoveel wannabee modgedrag en dan toch blijven volhouden dat je geen mod wil worden, daar klopte iets niet
Maar evengoed feli hoor Compubijter
We Are Borg schreef op 22 February 2003 @ 22:55:
* We Are Borg start ff een flame topic in SA
OhSucces met die F_J_K, hoop dat je hem mag vervangen Compubiter
Precies, F_J_K isAlfredt schreef op 22 February 2003 @ 22:59:
Sowwie meneer F_J_K
Ik zal et nooit weer doen meneer F_J_K
Ik zal braaf zijn meneer F_J_K
SA RULED
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
We Are Borg schreef op 22 februari 2003 @ 22:55:
OhSucces met die F_J_K, hoop dat je hem mag vervangen Compubiter
Alfredt schreef op 22 February 2003 @ 22:59:
Sowwie meneer F_J_K
Ik zal et nooit weer doen meneer F_J_K
Ik zal braaf zijn meneer F_J_K
SA RULED
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ROFLOLCompubiter schreef op 22 February 2003 @ 23:07:
[nohtml]
En ItSnows heeft me er ingeluisd, hij zei dat ik regular zou worden die kon replyen nadat topics gesloten werden enzo.
WheheheF_J_K schreef op 22 februari 2003 @ 23:10:
[...]
Uhoh, je hebt gelijk. Nog meer concurentie... Ik denk dat ik z'n proeftijd maar eens moest gaan vernaggelen![]()
[nohtml]
[ Voor 39% gewijzigd door We Are Borg op 22-02-2003 23:12 ]
LOL ja, maar je weet dat litemodschap tegenwoordig een opstapje is naar een rode nick?Compubiter schreef op 22 February 2003 @ 23:07:
[...]
Nouja, toch blijf ik er bij. Litemod != Mod, ik heb gelukkig niet de verplichtingen van een mod, maar kan wel eindelijk een beetje de titelfixes en moves doen.
Ja, daar heeft ie dan wel weer gelijk inEn ItSnows heeft me er ingeluisd, hij zei dat ik regular zou worden die kon replyen nadat topics gesloten werden enzo.
[ Voor 88% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-02-2003 23:22 ]
Toch maar hier: Feli!!!ICQ
Switch: Feli
Compubiter: thnx
Switch:
Switch: LA is me te ver
Jim gaat er volgende week wel uit, Hind moet winnennrg schreef op 22 February 2003 @ 23:48:
Jammer dat Dewi d'r uit is, Jim had moeten vertrekken.
Compubiter schreef op 22 February 2003 @ 22:46:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Hmm, goede, zal er straks even eentje aanmaken bij hotmail ofzo, en dan er daarna nooit meer in kijken, krijg je toch alleen maar spam op.
[...]
Ja, en ik hoorde dat ik hem ook elke maand een kratje bier moest sturen
DoneWe Are Borg schreef op 22 February 2003 @ 22:42:
Ennuh, je moet nog wel ff een e-mail adres krijgen. Wil namelijk wel kunnen klagen via mail over jouw mod beleid![]()
SiHiDa schreef op 22 February 2003 @ 23:50:
Voor Compubiter maak ik graag een uitzondering...![]()
Feli & veel succes.
Betekent dat nou ook dat ik van alle LM's die hier nog geen jaar zitten een krat terugkrijgM@NIC schreef op 23 February 2003 @ 00:24:
Jup en het eerste jaar ook naar je mede LMs.
Grolsch gaarne, voor adres: Manic@tweakers.net
Compubiter schreef op 23 February 2003 @ 00:45:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
[...]
Betekent dat nou ook dat ik van alle LM's die hier nog geen jaar zitten een krat terugkrijg![]()
.
Daar gaat m'n proeftijdm-m schreef op 23 February 2003 @ 01:18:
(Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de bierregelementen zo open en bloot in LA gepost worden)
r3b00t heeft dus net mazzelM@NIC schreef op 23 February 2003 @ 01:17:
Neej, alleen die er het laatst bij kwam.
Als er weer een nieuwe komt kun jij stoppen.
Nouja, ben ik weer een paar weken bezig met lezen, advocaat heb ik al gealarmeerd, komt wel goedMaar dat staat wel in de handleiding uitgelegd.
En op je contract staat ook nog wel het één en ander.
Zul je maandag/dinsdag wel ontvangen.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
The devil is in the details.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
SiHiDa schreef op 22 februari 2003 @ 23:50:
Voor Compubiter maak ik graag een uitzondering...![]()
Feli & veel succes.
LMAO, * Diaboluzzz zwijgt
http://www.NUiPhone.nl/
Je kan ook te ver gaan! Eerst z'n deel een prutsforum noemen en dan nog z'n naam fout spellen!
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Is het niet in je opgekomen dat dat juist zo bedoeld wasMaRc0 schreef op 23 februari 2003 @ 13:22:
[...]
Je kan ook te ver gaan! Eerst z'n deel een prutsforum noemen en dan nog z'n naam fout spellen!
Het is F_J_K pruts0r!
http://www.NUiPhone.nl/
[ Voor 8% gewijzigd door Attilla op 23-02-2003 14:07 ]
Was inderdaad wel benieuwd naar jouw reactie[Airwolf] schreef op 23 februari 2003 @ 14:06:
* Compubiter kijkt compubiter aan en lacht een beetje.
compubiter weet wel wat ik bedoel
Is het niet in je opgekomen dat dat juist zo bedoeld wasDiaboluzzz schreef op 23 February 2003 @ 13:45:
[...]
Is het niet in je opgekomen dat dat juist zo bedoeld was
Zijn ondertitel was een hele lange tijd: Nee, GEEN J_F_K oid vandaar
Verwijderd
dus gefeliciteerdicq
Tom: hehe, je hebt eraan moeten geloven zie ik
Compubiter: erg he![]()
Tom: gecondoleerd dan maar
Compubiter: ik overleef het wel, hoop ik
Tom: *opent log van ItSnows
- ItSnows: ik heb ooit de SG laten zoeken naar een SA/WOS user die mod zou kunnen worden![]()
- ItSnows: kwamen er heel weinig uit![]()
- ItSnows: maaar die vinden we wel![]()
- ItSnows: blijf compubiter net zo lang pesten tot ie ja zegt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 14:45 ]
Benieuwd wat Azrael hierop te zeggen heeft
ik ben benieuwd hoe lang dat geduurt heeft.... ik zet een biertje in op 1 minuut 27ItSnows: blijf compubiter net zo lang pesten tot ie ja zegt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Diaboluzzz schreef op 23 februari 2003 @ 13:45:
Zijn ondertitel was een hele lange tijd: Nee, GEEN J_F_K oid vandaar
Gewoon zijn SeM rechten ontnemenF_J_K schreef op 23 February 2003 @ 14:54:
[...]
Ik merk alweer dat het leidend voorwerp van dit draadje te snel is, ik heb in SeM al twee keer gehad dat ik een slotje zette vlak nadat hij het al deed
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-02-2003 14:55 ]
Zal dat het zijn geweest[12:51] Compubiter: bovendien mag ik niets meer in SM. wel topictitel aanpassen, maar niet replyen
[12:52] ItSnows: en nu?
Verwijderd
je gaat niet door voor de casebadge... De log is al enkele weken oudAlfredt schreef op 23 February 2003 @ 14:49:
[...]
ik ben benieuwd hoe lang dat geduurt heeft.... ik zet een biertje in op 1 minuut 27
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Wat moet ik daar op zeggen dan?Compubiter schreef op 23 februari 2003 @ 14:46:
[...]
Benieuwd wat Azrael hierop te zeggen heeft.
Ohja, en sig beetje aangepast.
Azrael schreef op 23 February 2003 @ 15:40:
Wat moet ik daar op zeggen dan?
Azrael schreef op 22 February 2003 @ 23:03:
Whahaha, heeft ie toch toegegeven die Compubiter, nagoed, vreemd vind ik het niet, zoveel wannabee modgedrag en dan toch blijven volhouden dat je geen mod wil worden, daar klopte iets niet
Zal wel een social life hebben gekregenDeMoN schreef op 23 February 2003 @ 14:58:
Ik wil het altijd nog een keer zeggen... gaat nergens over.. maar jij hebt ook maar een hele tijd geleden die tekst "Viper3.5 Rules" Uit je sig gehaald he? Die gast zie ik echt nooit meer op GoT
Mja en dan, ik zie geen 2 reacties die niet met elkaar kloppen ofzo
Jij dacht dat ik het niet serieus meende, dat ik geen mod wilde wordenAzrael schreef op 23 februari 2003 @ 15:52:
Mja en dan, ik zie geen 2 reacties die niet met elkaar kloppen ofzo![]()
Neehoor, dat geloofde ik wel, ik zei alleen dat dat niet strookte met jouw posts in SA/ WOS, die hadden een aardig hoog wannabeemodgehalte (mooi scrabblewoord; nofi natuurlijkCompubiter schreef op 23 February 2003 @ 15:55:
[...]
Jij dacht dat ik het niet serieus meende, dat ik geen mod wilde worden.
Maar tot nu toe bevalt het eigenlijk wel, F_J_K de hele tijd te snel af zijn in SM enzo![]()
.
hmm op zich heb je gelijk, maar als mod heb je ook meer verantwoordelijkheid. En dat kan natuurlijk gewoon een reden zijn om geen mod te willen zijn. Verder krijg je als mod gewoon vaker onterechte rotzooi over je heen.... lijkt me ook wel een puntje.Azrael schreef op 23 February 2003 @ 17:04:
[...]
Neehoor, dat geloofde ik wel, ik zei alleen dat dat niet strookte met jouw posts in SA/ WOS, die hadden een aardig hoog wannabeemodgehalte (mooi scrabblewoord; nofi natuurlijk). Niet erg ofzo, maar als je toch al zo post kan je net zo goed (lite)mod worden (als ze je willen hebben natuurlijk
), dat maakt die manier van posten alleen maar makkelijker
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
lite-mods toch niet?Azrael schreef op 23 February 2003 @ 17:14:
En het heeft natuurlijk het voordeel dat je access krijgt tot het warezforum
Jawel is eens een [MED] over geweest. Ze kunnen er om verzoeken. Krijgen het dus alleen niet automatisch. (Ze moeten wel door hun proeftijd heen zijn.)
Daar kunnen m-m en Fewture over meepraten.Alfredt schreef op 23 februari 2003 @ 17:08:
[...]
hmm op zich heb je gelijk, maar als mod heb je ook meer verantwoordelijkheid. En dat kan natuurlijk gewoon een reden zijn om geen mod te willen zijn. Verder krijg je als mod gewoon vaker onterechte rotzooi over je heen.... lijkt me ook wel een puntje.
[ Voor 23% gewijzigd door Resistor op 23-02-2003 21:38 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Resistor schreef op 23 February 2003 @ 19:28:
en er is nog steeds niets gebeurd.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Resistor schreef op 23 February 2003 @ 19:28:
[...]
Daar kunnen m-m en Fewture over meepraten.
(goed afgericht) .
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq