[winME] probleem met de prullenbak*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:50

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
ik heb dus windows me en ik heb laatst maar is een heleboel dubbele en/of oude muziek files weggegooid, het probleem is nu dat mijn prullenbak aangeeft dat er nog wat inzit (een vol prullenbakje op het scherm dus) maar als ik hem gewoon open geeft hij weer aan dat er niks inzit terwijl ik hem wel kan legen 8)7 .
als ik de prullenbak nu probeer te legen loopt mijn pc vast, dit is erg onhandig als je is iets weg wil gooien want dan probeert hij dus het niet bestaande bestandje ook weg te gooien en loopt mijn pc weer vast, hierdoor moet ik steeds dingen weggooien op de omslachtige manier van prullenbak openen en dingen aanklikken en dan deleten.

weet een van jullie hier een oplossing voor want ik heb voor zover ik weet alles al geprobeerd dat zijn dus norton er op af gegooid en verscheidene opruimprogramma's er op los gelaten.
bij voorbaat dank

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

OK, wil je dat voortaan in WOS tussen [] in de topictitel willen zetten? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
aha sorry, hierbij vraag ik meteen maar een titel change aan door er [me] achter te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67941

Je kunt kijken welke icoons worden gebruik!!! Er worden er 2 gebruikt, leeg en vol.. zijn deze niet toevallig hetzelfde?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Angels_Dragon schreef op 22 February 2003 @ 20:37:
aha sorry, hierbij vraag ik meteen maar een titel change aan door er [me] achter te zetten
Dat kun je zelf doen dmv Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif of een topic in Schop een Modje

Maar die topictitel change heb ik al voor je aangevraagd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32991 op 22-02-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
nee als ik met de rechtermuisknop op het icoontje druk geeft hij ook aan dat ik de prulolenbak kan legen terwijl als ik hem open hij aangeeft dat er niks inzit, en als ik hem dus probeer te legen loopt hij vast.
Dat kun je zelf doen dmv of een topic in Schop een Modje

Maar die topictitel change heb ik al voor je aangevraagd
bedankt hiervoor

[ Voor 28% gewijzigd door Rubman op 22-02-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Er is redelijk wat over te vinden op internet, maar de eerste plek waar ik een oplossing vond was hier: Recycle bin icon
I found a prior post dealing with the issue which suggested booting into DOS then deleting "Recycled" using the Deltree command.
As I have RenMan's Delta.Bat running I simply edited that to delete "recycled" at next startup, rebooted and hey presto my recycle bin is back to normal.
Then just removed the line from Delta.Bat Thanks to all who had suggestions.
Wellicht dat er nog iets te vinden is op groups.google.com, maar daar mag je zelf even naar kijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
dit gaat allemaal over het icoontje zelf terwijl hij bij mij ook echt zegt dat er iets in zit en ik hem dus kan legen terwijl dat niet zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

als je het probleem niet kunt oplossen, dan kan je ook nog altijd bestanden wissen met SHIFT + del , dan worden ze rechtstreeks verwijderd, en gaan ze niet eerst via je prullenbak

offtopic:
gebruik dan ook geen ME, dat is de slechtste windhoos ooit

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 22-02-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
dat weet ik allemaal (en idd me zuigt maar heb ff niks beter voor handen en geen zin om alles opnieuw te installeren) maar dan ben ik nog niet van het probleem af met mijn prullenbak, wat toch hoogst irritant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[winME] in de topictitel gezet.
Zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Angels_Dragon schreef op 22 February 2003 @ 21:39:
dat weet ik allemaal (en idd me zuigt maar heb ff niks beter voor handen en geen zin om alles opnieuw te installeren) maar dan ben ik nog niet van het probleem af met mijn prullenbak, wat toch hoogst irritant is
Het topic op Computing.net bevat hetzelfde misverstand. Maar heb je wel de tip geprobeerd die ik gegeven heb? Want het gaat wel over jouw probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Compubiter schreef op 22 February 2003 @ 22:00:

[...]
Het topic op Computing.net bevat hetzelfde misverstand. Maar heb je wel de tip geprobeerd die ik gegeven heb? Want het gaat wel over jouw probleem :).
dat begrijp ik niet helemaal nzou je het in nederlands kunnen vertalen (we hebben het hier over een redelijke noob op dos gebied.

Pagina: 1