Toon posts:

URL cloaking (nog één keer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het vervolg van deze topics ea:
"URL cloaking"
URL cloaking
Site re-direct, nieuwe locatie verbergen
etc.
Iedere keer als iemand de vraag stelt, wordt hij eerst niet goed begrepen en zodra iemand het wel begrijpt geeft niemand meer een reactie... :P

Wat ik dus wilde weten: (stel) ik heb een domeinnaam, ik heb geen geld voor bijpassende hosting dus ik wil doorlinken naar (bijvoorbeeld) mijn chelloruimte. Ik wil natuurlijk niet dat je dat duidelijk ziet dus ik wil zorgen dat je in de adresbalk het domein blijft zien in plaats van "members.chello.nl/~****/"

Ik wil echter wél dat je de filenaam ziet... Dus als ik intyp www.domein.nl/info.html dan wil ik naar members.chello.nl/~****/info.html. Zijn hier php sripts voor oid?? Of kun je ergens een domein registreren dat op deze manier kan doorlinken.

De vraag is dus al vele malen vaker gesteld, maar nog steeds is er geen andere oplossing dan het gebruik van 2 frames, waarvan ééntje van nul pixels hoog en de ander waar alles in gebeurd. (Deze oplossing voldoet niet door de tweede "eis").

Is dit mogelijk? En zo ja, kan iemand mij in de goede richting helpen??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 20:11 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nee, als je het mij vraagt is dit onmogelijk. Je kunt dit niet oplossen met PHP of whatever, want het "probleem" doet zich voor aan de client-side. En daar kun je de Adresbalk dus niet veranderen (zonder er daadwerkelijk naar toe te gaan)....

Je moet toch met frames gaan werken, en je 2e eis vrees ik laten vallen.

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 22-02-2003 20:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

Exigence

dnkroz

Misschien zijn er wel host of iets dergelijks die dat wel ondersteunen.
Neem nou bijvoorbeeld cjb.net (niet dat jij dat wilt ofzo)
Als je daar intypt: http://www.mijnwebsite.cjb.net/eenmap/bestand.html
Dan gaat hij naar http://members.chello.nl/~****/eenmap/bestand.html, dus misschien zijn er ook wel hosts van .nl of .com domeinnamen die zoiets ondersteunen.

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 18:19
De redirect adressen van NO-IP (http://www.no-ip.com/) doen dit ook. Alleen het zijn geen domeinen. En van .tk gaat het niet op het eerste gezicht. Met betaalde domeinen heb ik nog geen ervaring, maar dat hoop ik vlug te veranderen :p

Verwijderd

erik9287nl schreef op 22 februari 2003 @ 20:21:
misschien zijn er ook wel hosts van .nl of .com domeinnamen die zoiets ondersteunen.
Volgens mij kan dat bij www.joker.com

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Uhm, maak een mooi 404 bestandje aan wat de URLbalk uitleest en dan doorpost? :)
Pagina: 1