Red Star Home Cinema Set?

Pagina: 1
Acties:

• Maggelmans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik zag vanochtend in het reclameblaadje van de real de volgende Home Cinema Set staan voor 229 euro:
http://www.real.de/set/se...ueromedien&cms_param=1411

Het merk Red Star komt me niet echt bekend voor, dus ik zou willen vragen of iemand ervaringen heeft met dit merk.

Ook twijfel ik of ik nu deze set moet kopen of de Logitech z640, omdat deze is aan te sluiten op de dvd-speler die ik nu heb (XBOX). Ik zou dus willen weten of het kwaliteitsverschil qua geluid tussen deze set en de Logitech z640 groot is.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

JWO

ik denk dat in die logitech een stuk beter geluid zit :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat denk je zelf voor dat geld? De Logitechs staan al bekend als goed voor hun prijs.

Daar zit dan geen DVD speler etc bij.

Die kant en klaar setjes van een semi merk zijn al relatief slecht, kun je nagaan hoe het is met een no-name merk. Maarja, als jij het geluid te pruimen vind moet je het vooral doen. Iedereen houd er andere standaarden op na.

edit:

Woei, daar zijn ze weer. Wattage opgaves met PMPO "metingen". :P

PMPO = zet alles op maximaal volume, meet de maximale piek die het prutversterkertje weet te produceren voordat hij doorfikt, alles wat watten produceert of opnemen kan, tel dat dan bij elkaar op, verviervoudig dat, geef dat op als wattage. :+

[ Voor 35% gewijzigd door GaMeOvEr op 22-02-2003 23:39 ]

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr schreef op 22 February 2003 @ 23:36:
Wat denk je zelf voor dat geld? De Logitechs staan al bekend als goed voor hun prijs.

Daar zit dan geen DVD speler etc bij.

Die kant en klaar setjes van een semi merk zijn al relatief slecht, kun je nagaan hoe het is met een no-name merk. Maarja, als jij het geluid te pruimen vind moet je het vooral doen. Iedereen houd er andere standaarden op na.

edit:

Woei, daar zijn ze weer. Wattage opgaves met PMPO "metingen". :P

PMPO = zet alles op maximaal volume, meet de maximale piek die het prutversterkertje weet te produceren voordat hij doorfikt, alles wat watten produceert of opnemen kan, tel dat dan bij elkaar op, verviervoudig dat, geef dat op als wattage. :+

idd, niet kopen duz...

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

lol 350 PMPO , ik ken pcspeakers van een wit merk en een handvol pleuros die 880 PMPO halen , zie je maar hoe een goede meting dat het is .. heeft beetje weg van die autohififreaks
"Hey mijn wagen doet 90db man !"
"Och , mijne doet er 132 , loser"

Terwijl ze rijden in een volkswagen golf van 15 jaar oud met 5 subwoofers in een kist op de achterplank .. uch :r

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.