Toon posts:

Automatisch verkleinen plaatjes IE6 uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IE6 heeft standaard aanstaan dat de afbeeldingen verkleind worden wanneer ze niet in beeld passen.

Ik wil echter dat de plaatjes op mijn site niet verkleind worden. Hoe zorg ik ervoor dat IE6 niet mijn pics gaat verkleinen?

Verwijderd

extra->internet opties->geavanceerd->multimedia->grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen
edit: oh, je bedoelt bij iemand anders op de pc.. ik denk niet dat dat gaat werken, juist omdat je dat in ie6 zelf kan instellen

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 19:50 ]

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

<meta http-equiv="imagetoolbar" content="false"/>
dat moet et doen d8 ik zo

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

<META HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">
of
attribute GALLERYIMG="no" aan IMG tag toevoegen.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

mpegernie schreef op 22 February 2003 @ 20:08:
<meta http-equiv="imagetoolbar" content="false"/>
dat moet et doen d8 ik zo
Dat is voor de toolbar op het plaatje, dat foto's niet worden geresized zou je kunnen doen door ze in een lege html pagina te zetten, met javascript (of PHP/ASP) kun je ervoor zorgen dat je maar 1 pagina voor alle afbeeldingen nodig is. Over hoe dat precies moet was pas nog een topic over hier.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

ja johnny je hebt gelijk, had ik niet aan gedacht. Maar als je een losse JPG of iets dergelijks in IE laat openen dan kun je weinig tegen resizen doen. Ff in HTML zetten zou al goed moeten zijn.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Pagina: 1