Toon posts:

C&C generals - "unable to connect to other player(s)"

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allo,

Ik zit met het volgende probleem, zodra ik naar custom game ga en een leuke game uitzoek van bijvoorbeeld 2v2 dan krijg ik altijd de fout melding "unable to connect to other player(s)"..... Dit terwel ik alle general ports heb geforward naar mn computer.... En mn firewall op disable heb gezet....

Overigens, wat erg frapant is dat als ik quik match doe, dat ik dan wel vaak genoeg een tegen stander krijg, die wel gewoon connect (niet altijd, maar goed).

Hebben meer mensen hier last van en wat valt er tegen te doen.

Specs router: pentium2 300mhz - 128mb intern - windows 2000 prof
Specs comp: AMD 1800+ - 770mb DDR - windows xp prof

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Patches geinstalleerd ?

(Zulke vragen horen mensen eigenlijks niet eens te hoeven vragen, zie: Strenger modbeleid in SPV!)

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 22 February 2003 @ 20:06:
Patches geinstalleerd ?

(Zulke vragen horen mensen eigenlijks niet eens te hoeven vragen, zie: Strenger modbeleid in SPV!)
Ja dúh, die heb ik geinstalled, anders kom je geneens de online lobby in!!!!

Verwijderd

Topicstarter
schop

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:34
dit probleem heb ik ook, het ligt um aan de router, want je kunt wel 1vs1 doen, maar bij meerdere spelers werkt het niet meer. Ik heb de router er tussenuit gehaald en toen werkte het meteen, ik vind dit ook heel vaag

Verwijderd

ik heb met mijn router GEEN porten geforward en dan doet hij het gewoon bijna altijd, ik kan zelfs games maken met 3 vs 3 en 4 vs 4 en met een gelukje lukt al het connecten naar die personen, heb je al bij options refresh nat een paar keer gedaan :?

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:34
Ik vind het heel vaag, want EA zegt dat de "lost connection to Generals Online" probleem opgelost is. Alleen dat probleem heb ik voorheen nooit gehad en nu ik de 3e patch geinstald heb krijg ik die fout regelmatig

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 20:17:
[...]

Ja dúh, die heb ik geinstalled, anders kom je geneens de online lobby in!!!!

Zet het er voortaan gewoon bij ok ? Staat ook wel in de FAQ dat het moet.
En kicken doen we na 24 uur.

Misschien wel een handig idee om de FAQ eens door te nemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 20:19:
ik heb met mijn router GEEN porten geforward en dan doet hij het gewoon bijna altijd, ik kan zelfs games maken met 3 vs 3 en 4 vs 4 en met een gelukje lukt al het connecten naar die personen, heb je al bij options refresh nat een paar keer gedaan :?
Das best raar, game maken met router zonder port forwarden.... ?? kan dat technisch gezien wel?

Refresh nat gaan we dan maar eens proberen :)...

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 23 February 2003 @ 21:07:

[...]

Zet het er voortaan gewoon bij ok ? Staat ook wel in de FAQ dat het moet.
En kicken doen we na 24 uur.

Misschien wel een handig idee om de FAQ eens door te nemen :)
Moraal ridder?? Alsof die paar uur iets uit maakt.... En heeft verder niemand last van (behalve jij? )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 13:33:
[...]

Moraal ridder?? Alsof die paar uur iets uit maakt.... En heeft verder niemand last van (behalve jij? )
Geen moraalridder maar modje :+

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 13:33:
[...]

Ja anders ga je maar ff ergens anders het vervelende over het paard getilde kindje uithangen, Mkay? :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.