[V7700 Pro Deluxe] Win2k drivers voor tv gebeuren?

Pagina: 1
Acties:

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:24
Okee dan maar een nieuw topic openen dus :).
Probleem: Win2k, een Asus V7700 Pro Deluxe en een 2e hands tv-box die ik op de kop getikt heb. Ik kan geen driver combinatie / truukje vinden waarmee het tv-in gebeuren + capturen werkt. Wat ik zoek: mensen met dezelfde combinatie die recente driver versies gebruiken ism. asus programmatuur om de boel goed te laten werken. Alle oplossingen die hier verder in andere topics staan werken helaas niet, kom niet verder dan alleen beeld / geluid van de tv in (geen capture mogelijkheden dus), en zelfs dat werkt na een restart niet (dan alleen nog maar een roze schermpje met geluid van de betreffende zender).
Wie weet met welke drivers het wel allemaal werkt? En kom aub niet aan met "probeer dit eens" of "met die werkt het misschien wel"; alleen combinaties die op dit moment gewoon alles doen plz!

• jsiegmund
* kleine kick * niemand??

• jsiegmund
Ok, inmiddels zijn we al weer een tijd verder en heel wat gepruts, maar het gaat nu al ietsjes beter. AsusLive kan ik met Livefreq instellen zodat hij alle zenders netjes weergeeft, echter capturen lijkt dan verboden te zijn. Ook vergeet de software elke keer dat ik graag PAL gebruik ipv NTSC, vrij irritant dus. AsusVCR heeft in de scan netjes alle zenders gevonden, ik zie ze alleen niet :( Ik krijg of een helemaal zwart beeld, of een soort statische ruis (horizontale witte en zwarte strepen) op dat beeldschermpje; maar enig echt beeld ho maar. Het geluid komt daarbij bij elke zenders wel normaal door.
Dus Live pakt netjes het signaal op maar kan dat niet capturen, VCR wil best capturen maar neemt dan alleen pikzwart op. Wie helpt??!?!
Ohja even erbij vermeld: ik gebruik van alle software / drivers / enz de nieuwste versies die te krijgen zijn, zowel van de Duitse als Taiwanese FTP van Asus. Beeldscherm drivers zijn nVidia maar het lijkt me dat dat weinig gaat uitmaken als Live gewoon beeld kan weergeven.

Verwijderd

volgens mij kan je PAL instellen dmv een jumper op de videokaart zelf

Verwijderd

idd.

Nu weet je gelijk de reden waarom die tv. box nooit van de grond is gekomen
t'is gewoon niet wat :r
gewoon een leadtec tv kaartje (70,-) erin en je krijgt alle opties die je gebruiken wilt.

• jsiegmund
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 21:10:
idd.

Nu weet je gelijk de reden waarom die tv. box nooit van de grond is gekomen
t'is gewoon niet wat :r
gewoon een leadtec tv kaartje (70,-) erin en je krijgt alle opties die je gebruiken wilt.
Ach voor die 35 euro wilde ik het wel eens proberen, ben er opzich best tevreden over alleen de software bugt gewoon ontzettend, die jumper stond trouwens al goed dus daar zal het niet aan liggen, krijg immers toch ook gewoon beeld!
Pagina: 1