Ik kon niet iets vinden wat bij mijn probleempje hoorde in de search. Tijdens het opstarten van windowsXP krijg ik eerst het zwarte dosscherm met de instellingen te zien, daarna het loginscherm van de drie gebruikers. Nadat ik een gebruiker aanklik gaat het scherm op zwart om door starten naar windows bureaublad, maar voordat het bureaublad zicht baar wordt krijg ik in het zwarte scherm 8 rijen gekleurde en geblokte pixels (8x8) pixels te zien. Dit duurt alleen maar tot het windows bureaublad verschijnt en dan is het weg. Er zitten ook geen afwijkingen in de rest van de programma's, dus alles werkt daarna na behoren eb heb ik geen problemen met de weergave meer.
AMD1800XP
Radeon 9500
512Mb
Ik heb de kaart verleden week geinstalleerd en toen geen last gehad, maar sinds ik vanmiddag de kaart opnieuw geinstalleerd heb (en voor die tijd alle drivers had verwijderd) heb ik opeens dat irritante schermpje. De reden dat ik alles opnieuw heb geinstalleerd waren texture fouten die plotseling optraden in het spelen van UT2K3 online. Nu heb ik Unreal er ook maar afgegooid, maar wil dat pas installeren als ik een idee heb waar die fouten van het startscherm vandaan komen.
AMD1800XP
Radeon 9500
512Mb
Ik heb de kaart verleden week geinstalleerd en toen geen last gehad, maar sinds ik vanmiddag de kaart opnieuw geinstalleerd heb (en voor die tijd alle drivers had verwijderd) heb ik opeens dat irritante schermpje. De reden dat ik alles opnieuw heb geinstalleerd waren texture fouten die plotseling optraden in het spelen van UT2K3 online. Nu heb ik Unreal er ook maar afgegooid, maar wil dat pas installeren als ik een idee heb waar die fouten van het startscherm vandaan komen.