DPC meeting - Het wordt weer tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Het is al een tijdje geleden weer dat er een DPC meeting was, (de traditionele HCC meet). Voor dat het een en ander georganiseerd is en een datum gesteld is gaan er ook wel weer een paar weken/maanden voorbij.

Dus dacht ik een balletje op te gooien :), zijn hier mensen die zin hebben in een meeting, waar en rond welke datum (de exacte gegevens kunnen later natuurlijk in een poll).

ik dacht bijv. aan:
- utrecht of amsterdam
- ongeveer half mei (voor de vakanties iig)

Ik ben benieuwd :)

Data genoemd:

24 mei

[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 06-04-2003 16:41 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 11:35

mcB

Vertel eens hoe de vorige meeting was.
Ben er wel benieuwd naar.

Ik vind het een heel leuk initiatief,...moeten we zeker doen!

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Als ik kan dan kom ik :D
En als ik de auto van mijn mama mee kan krijgen natuurlijk :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben iig 14 t/m 16 maart in utrecht voor Netgamez :) komen daar nog meer dpcers ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half maart is, denk ik, te kort dag vooraleer alles geregeld is.
Maar ik wil iig wel aanwezig zijn (eerste keer).
Komen er nog mensen die crackracks/clusters hebben gebouwt/bouwen.
Kunnen we ervaringen wissellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat moet dan zeker weer in Utrecht omdat dat zo centraal ligt en met openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken is.

Braindead komt alleen als het in Groningen wordt gehouden en er minstens meer dan 100 man komen.
Groningen heeft veel te bieden op het gebied van kroegen en disco's, en je kunt er lasergamen, paintballen, karten enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 09:13

Ercewee

a.k.a. K

* Ercewee zal komen naar de DPC meeting (indien mogelijk)

Maar de kans is niet groot dat hij naar Groningen zal komen :)

Wat is er mis met een centraal punt in Nederland?

Iig is het een goed initiatief en ik zal zeker willen komen. :)

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Als ik tijd heb kom ik zeker.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

mcB schreef op 22 February 2003 @ 20:04:
Vertel eens hoe de vorige meeting was.
Ben er wel benieuwd naar.

Ik vind het een heel leuk initiatief,...moeten we zeker doen!
Vorige keer?
Wel lollig :) Ik heb me wel vermaakt.. We waren met 10 man ofzo? Beetje weinig dus. Dat is gelukkig weleens anders geweest (heb ik me laten vertellen :+) dus dat mogen jullie dan nu laten zien.

Ik stem voor Utrecht.. Heeft alles wat Groningen heeft.. :P
En het gebruikelijke argument: Het ligt het meest centraal.

Maar goed..
Als er meer animo in dit draadje verschijnt moet er maar ff een inschrijf pagina komen zoals vorige keer. Kan iedereen precies zien we er zou moeten komen en wanneer iedereen kan.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Ik heb ook wel zin om te komen.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik zal het eens in de groep gooien, denk alleen niet dat ik kom, 2 opleidingen, stage, werk, noem maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook wel zin om te komen als het tijd technisch haalbaar is !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 14:06

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

onder bebaalde voorwaarden wil * Loco-Motiv ook wel komen :+

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

* Diadem stemt ook voor Utrecht

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 21:52:
En dat moet dan zeker weer in Utrecht omdat dat zo centraal ligt en met openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken is.

Braindead komt alleen als het in Groningen wordt gehouden en er minstens meer dan 100 man komen.
Groningen heeft veel te bieden op het gebied van kroegen en disco's, en je kunt er lasergamen, paintballen, karten enz enz.

Het is belangrijk dat het ergens centraal en goed bereikbaar in het land wordt gehouden.

Groningen is nogal een uithoek wat voor heel veel mensen echt ontzettend lang reizen is...

Het hoeft natuurlijk niet perse Utrecht te zijn, er zijn nog wel meer plaatsen die goed bereikbaar zijn en vanuit alle hoeken van het land binnen een fatsoenlijke reistijd vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 11:35

mcB

DSmarty schreef op 24 February 2003 @ 01:56:

[...]

Het is belangrijk dat het ergens centraal en goed bereikbaar in het land wordt gehouden.

Groningen is nogal een uithoek wat voor heel veel mensen echt ontzettend lang reizen is...

Het hoeft natuurlijk niet perse Utrecht te zijn, er zijn nog wel meer plaatsen die goed bereikbaar zijn en vanuit alle hoeken van het land binnen een fatsoenlijke reistijd vallen.
Jipsingboermussel bijvoorbeeld !!! :+

* mcB is het met DSmarty eens

[ Voor 6% gewijzigd door mcB op 24-02-2003 07:34 ]

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

NG schreef op 23 februari 2003 @ 22:38:
Ik zal het eens in de groep gooien, denk alleen niet dat ik kom, 2 opleidingen, stage, werk, noem maar op :)
ach die ene dag ;) kunnen wel met zn 2 gezellig naar die meeting toe :) he, buurman :P

ik weet verder niet of er meer TCF'ers gaan, maar tis iig wel zo gezellig...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:40

DukeBox

loves wheat smoothies

Is altijd al in Utrecht geweest.. waarom niet es in A'dam..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 February 2003 @ 08:09:
Omdat dat ook in een uithoek ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Amersfoort? ;)

* blimmel komt ook als hij oppas kan regelen.... wat meestal wel lukt

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Amersfoort ligt ook redelijk centraal en zal vanuit het noorden al iets sneller te bereiken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[eNeRGy] schreef op 24 February 2003 @ 10:05:
Amersfoort ligt ook redelijk centraal en zal vanuit het noorden al iets sneller te bereiken zijn
Denk ook om de actieviteiten binnen loop bereik. De meesten zullen met de trein komen. Daarom ga ik nog steeds voor Groningen, alles lekker geconcentreerd in het centrum :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

* Marc H zal wel van de partij zijn, mits er deze keer ook een of andere activiteit geplanned staat :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Hoe verder van het Noorden, hoe kleiner de kans dat Onno op komt dagen... Vlissingen dus! ;). Ik kom ws ook wel, en doe t maar in Utrecht. Groningen is misschien wel leuk, maar t is zo onbereikbaar als de pest (en nee, de zweeftrein is nutteloos, er wil toch niemand werken in die boerenprovincie). Oh enne, geen Stairway plz :s.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:40

DukeBox

loves wheat smoothies

Utrecht is dan denk wel het beste qua verbindingen en centrale ligging.. maar A'dam had mij ook wel es leuk geleken...

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Mja, dan kan ik t combineren met een bezoekje aan m'n zus en d'r vriend (als t A'dam wordt). Utrecht en Adam liggen denk ik allebei even centraal als men de gemiddelde reistijd in oogmerk neemt. Vanuit het Noorden/Oosten des lands is het net zo snel naar A'dam reizen als naar Utrecht, en t gros van de dpc'ers woont toch in de Randstad...

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DukeBox schreef op 24 February 2003 @ 08:09:

Het is ook een keer in Arnhem geweest hoor dit is dus ook een optie :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 10:12:
[...]

Denk ook om de actieviteiten binnen loop bereik. De meesten zullen met de trein komen. Daarom ga ik nog steeds voor Groningen, alles lekker geconcentreerd in het centrum :9
Van mij mag het ook in Groningen hoor :)

Alleen doen de randstedelingen nogal moeilijk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

het maakt mij niet uit verder, amsterdam, utrecht, groningen, whatever !! zolang er maar genoeg mogelijkheden tot vermaak / chitchat zijn...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

aKra

Intentionally left blank.

Ik ga denk ik ook dan wel, Utrecht is voor mij om de hoek :P

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

KeeZ schreef op 25 February 2003 @ 09:19:
het maakt mij niet uit verder, amsterdam, utrecht, groningen, whatever !! zolang er maar genoeg mogelijkheden tot vermaak / chitchat zijn...
Mij maakt het ook niet veel uit, maar bedenk wel dat de mensen in het zuiden van het land misschien niet erg lang kunnen blijven en veel tijd kwijt zullen zijn aan reizen als het in Groningen is. Utrecht, Amersfoort of whatever in het midden van het land lijkt me dan ook een goede oplossing.. Dat het daar tig keer eerder is gebeurd is toch niet zo'n probleem? Dat geeft alleen maar aan dat men er toen net zo over dacht.. Arnhem ligt wat meer naar het oosten maar is ook nog steeds wel te doen denk ik :?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 14:16

Heidistein

Blah

het belangrijkste is dat het idd per trein vanuit alle hoeken GOED berijkbaar is, Ik het het ook het liefste in hardegarijp... euhm, juist.
Er moet iig veel te doen zijn, dat vind ik belangrijk

Maybee we are alone... After all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

en genoeg biertjes uiteraard :) of smirnoff voor de LedZ

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-10-2024
Lijkt me wel leuk ja. Maakt mij niet zoveel uit waar, maar het er gaat wel veel reistijd in zitten voor sommigen als het niet centraal is:

utrecht - groningen: treintijd = 2 uur

utrecht - vlissingen: treintijd = 2.5 uur.

Misschien beter om een trein-meet organiseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kan kom ik zeker,

ik stem trouwens voor utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Okay, even afgezien van de [centrale] plaats van de meeting.

Heeft iemand leuke ideeen over een activiteit die je met een redelijke groep kan ondernemen en die ook voor de mensen betaalbaar blijft :?

Vorige keren gingen we meestal lasergamen en daarna met z'n allen naar een cafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
DSmarty schreef op 25 February 2003 @ 20:19:
Okay, even afgezien van de [centrale] plaats van de meeting.

Heeft iemand leuke ideeen over een activiteit die je met een redelijke groep kan ondernemen en die ook voor de mensen betaalbaar blijft :?

Vorige keren gingen we meestal lasergamen en daarna met z'n allen naar een cafe.

Lijkt me nu ook weer leuk, why not :)

Ik heb trouwens nog nooit ge-lasergamed

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook wel zin om te komen

Nijmegen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, wel hopen dat er deze keer meer mensen komen opdagen, bij de HCC dagen '02 waren we met best weinig... :/

Over activiteiten... Ehm ergens een weiland vinden en met z'n allen koeien gaan vangen? :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Chakotay schreef op 25 februari 2003 @ 23:35:
Hm, wel hopen dat er deze keer meer mensen komen opdagen, bij de HCC dagen '02 waren we met best weinig... :/

Over activiteiten... Ehm ergens een weiland vinden en met z'n allen koeien gaan vangen? :+
Ik geloof dat de topicstarten toen ook had moeten komen >:)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

[eNeRGy] schreef op 24 februari 2003 @ 10:05:
Kommen jullie bij mij thuis een biertje happen? :P
Ow Chakotay wil ook komen... laat dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

./Proxy schreef op 25 February 2003 @ 20:39:

[...]

Ik wel en vond het toen redelijk maar nu niks meer aan, zal vertellen waarom.
Je kreeg een hesje aan met sensors waar dan ook het lasergun ingeplugd moest worden. Werd je geraakt dan schakelde het hesje zich voor tig seconden uit, daarna werd het hesje weer geactiveerd maar je lasergun nog niet. Je moest je dan 10 seconden schuil houden maar wel met een hesje die die 10 sec. een alarm gaf. Dus als je een beetje pech had, schoot je de hele game niet weer. Degene die je schoot probeerde gewoon je te volgen en wachte tot je hesje weer actief werd, zocht je snel op binnen die tien sec en schoot op je. Dus het hele gedonder begon weer opnieuw. Kwam er ook nog eens bij dat je de hesjes gewoon uit kon doen terwijl de lasergun gewoon bleef werken, daar er een redelijk lange kabel aanzat kon je je hesje ergens onder/achter leggen en rustig op een ieder gaan schieten van het andere team dat langs kwam.

Nee doe mij dan maar paintball, dat doet tenminste zeer als je geraakt bent. Dan vlieg je niet zomaar op iedereen af, dan bedenk je je wel. En geraakt is uit het spel. Elke ronde duurt 20 min, en welk team dan de meeste spelers nog in het spel heeft, heeft gewonnen. En je kunt ook Capture de Vlag doen, of The Hunted (1 speler krijgt een opvallende kleur overal aan, zonder gun, en moet door z'n mede spelers van punt a naar b gebracht worden zonder dat hij overlijd). Beide ook met "ben je geraakt doe je niet meer mee" en natuurlijk binnen die 20 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Chakotay: Wist ik veel dat er een DPC meet was tijdens HCC '02?
braindead: Oftewel, Counter-Strike IRL :P
Heidistein: Tis tegenwoord Hurdegaryp, alleen weigert een groot deel van t NoordNed personeel t in t frys om te roepen :)

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 01:09:
[...]

Ik wel en vond het toen redelijk maar nu niks meer aan, zal vertellen waarom.
Je kreeg een hesje aan met sensors waar dan ook het lasergun ingeplugd moest worden. Werd je geraakt dan schakelde het hesje zich voor tig seconden uit, daarna werd het hesje weer geactiveerd maar je lasergun nog niet. Je moest je dan 10 seconden schuil houden maar wel met een hesje die die 10 sec. een alarm gaf. Dus als je een beetje pech had, schoot je de hele game niet weer. Degene die je schoot probeerde gewoon je te volgen en wachte tot je hesje weer actief werd, zocht je snel op binnen die tien sec en schoot op je. Dus het hele gedonder begon weer opnieuw. Kwam er ook nog eens bij dat je de hesjes gewoon uit kon doen terwijl de lasergun gewoon bleef werken, daar er een redelijk lange kabel aanzat kon je je hesje ergens onder/achter leggen en rustig op een ieder gaan schieten van het andere team dat langs kwam.

Nee doe mij dan maar paintball, dat doet tenminste zeer als je geraakt bent. Dan vlieg je niet zomaar op iedereen af, dan bedenk je je wel. En geraakt is uit het spel. Elke ronde duurt 20 min, en welk team dan de meeste spelers nog in het spel heeft, heeft gewonnen. En je kunt ook Capture de Vlag doen, of The Hunted (1 speler krijgt een opvallende kleur overal aan, zonder gun, en moet door z'n mede spelers van punt a naar b gebracht worden zonder dat hij overlijd). Beide ook met "ben je geraakt doe je niet meer mee" en natuurlijk binnen die 20 min.
rofl dan ben je wel met dikke lamers gaan lasergamen :D :D :D

magoed normaal kan jij al eerder schieten dan dat je weer dood kan gaan, doorgaans 6 en 5 seconden, Maja ze zullen wel andere regels hebben in groningen :D :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Tjah.. Dat is maar net afhankelijk van waar je het doet. Het is al even geleden dat ik in Utrecht ge-lasergamed heb maar daar werkt dat dus anders. Je kunt idd even niet schieten als je geraakt bent, maar zodra je hesje weer gaat werken doet je gun het ook weer direct. Dan komen problemen zoals jij ze beschrijft amper nog voor.

Verder is paintball ook erg gaaf idd, maar dat kost dan meestal ook wel wat meer centjes.

Lasergamen kun je trouwens soms ook in meerdere spelvarianten doen. Ook dit verschilt weer per locatie.

• MM
  • Niet online

MM

Lasergamen was cool in Utrecht :)
* MM had toen gewonnen :P

Paintball kost wat meer ruimte, leuk voor in het bos maar ik weet niet of dat wel tot onze beschikking staat :) Daarnaast is het niet iets wat je ff tussen het cafe en de mac door doet.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

m.m schreef op 27 February 2003 @ 10:28:
Lasergamen was cool in Utrecht :)
* Funcracker had toen gewonnen :P

Paintball kost wat meer ruimte, leuk voor in het bos maar ik weet niet of dat wel tot onze beschikking staat :) Daarnaast is het niet iets wat je ff tussen het cafe en de mac door doet.
Mac? Waarom geen Burger King? :P :P
Paintballen zal qua organisatie denk lastig worden. Ik heb me persoonlijk vorige keer wel vermaakt in het cafe waar we de hele tijd (na de Mac :P) hebben rondgehangen. Maar goed.. Tis wel leuk natuurlijk!
Karten anders nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

./Proxy schreef op 25 February 2003 @ 20:39:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Wat kan jij liegen kreng :P

Ga niet lasergamen als proxy meegaat, dat is absoluut niet leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

./Proxy schreef op 25 februari 2003 @ 20:39:

[...]

Heheheh, mag ik dan met jou in een team, altijd leuk om newbies te helpen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

./Proxy schreef op 22 February 2003 @ 17:49:
Het is al een tijdje geleden weer dat er een DPC meeting was, (de traditionele HCC meet). Voor dat het een en ander georganiseerd is en een datum gesteld is gaan er ook wel weer een paar weken/maanden voorbij.

Dus dacht ik een balletje op te gooien :), zijn hier mensen die zin hebben in een meeting, waar en rond welke datum (de exacte gegevens kunnen later natuurlijk in een poll).

ik dacht bijv. aan:
- utrecht of amsterdam
- ongeveer half mei (voor de vakanties iig)

Ik ben benieuwd :)
Half mei heb ik examens, dus zal ik niet bijzonder veel tijd hebben...

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik denk dat het handig is als er op WDO een poll wordt gemaakt voor de plek waar die meeting dan zou moeten komen (al vindt ik het maar rustig in dit topic) iets voor de crew ???

Seeman: ooooooooooow jah.. ik herriner me het... dat was idd 1x >:) (natuur talent)

Reggy: ik ga je aangeven vor het aanbieden van warez in je sig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Mischien kunnen we het op Campzone houden ofzo. Gaan er hier veel mensen naar campzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

E-jey schreef op 02 March 2003 @ 19:47:
Mischien kunnen we het op Campzone houden ofzo. Gaan er hier veel mensen naar campzone?
ik ga iig een paar dagen naar campzone... gezwellig :) uiteraard met GoT shirt en DPC casebadge :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

* JustMe gaat niet naar campzone
maar ik zou best naar de meeting willen!
Tijdens de examens lijkt me niet zo'n goed idee zoals reggy al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

nee examens is een klotetijd om dronken te worden 8)7 :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hm, misschien kan ik het subteam van [DPC] Bikkels ook overhalen om te komen als het ergens in centraal Nederland :+ word gehouden :) Lijkt me iig gezellig. Voor mij maakt het echt nie uit wat voor meeting het is, als er maar iets is. Gezellig wordt het vanzelf wel :D

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

KeeZ schreef op 03 March 2003 @ 10:40:
nee examens is een klotetijd om dronken te worden 8)7 :P
ik ben bang dat ik tijdens de examens vrij veel drang naar bier zal hebben :P :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 22:14

reiker

dan jij!

Als we t half mei nou verschuiven nou verplaatsen naar eind mei dan ben ik ook wel bereid te komen... Laatste DPC-meeting voor mij was geloof ik 24 februari 2001 ;) :+

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

/me

Ik ben gek op DPC meetings dus heb besloten het weeres onder jullie aandacht te brengen..

Eind Mei vind ik een goed idee..
Hebben er nog meer mensen zin in om ff met z'n allen een drankje te halen ergens? ;)
En evt nog wat andere activiteiten (zie rest topic) te ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik vin het iig best,zolang het inderdaad maar centraal ned is (amsterdam/utrecht)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 20:42
Ik ben er ook bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 22:14

reiker

dan jij!

Ik ook dus, als t eind mei is en dicht bij mij in de buurt!! (West-Europa)
:P

[ Voor 2% gewijzigd door reiker op 06-04-2003 07:57 . Reden: eu ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik heb wel zin in een meting.

Is er al een datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Nope no steeds geen data.

ik stel voor dat we een aantal data hier neer gaan gooien en daar dan een poll van maken, de plaats is niet zo interressant denk ik. Dat zal toch wel weer Utrecht of Amsterdam worden :)

* Pim. kan altijd en overall :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

./Proxy schreef op 06 April 2003 @ 15:28:
Nope no steeds geen data.

ik stel voor dat we een aantal data hier neer gaan gooien en daar dan een poll van maken, de plaats is niet zo interressant denk ik. Dat zal toch wel weer Utrecht of Amsterdam worden :)

* Funcracker kan altijd en overall :P
Ik gooi 24 Mei dan maar neer.
Misschien kunnen we opt eind van die dag (of juist begin vd avond) dan met z'n allen naar The Matrix Reloaded 8) ;)

FF serieus.. Zaterdag 24 Mei lijkt me geen slecht plan opzich.. Na de examens, voor de zomervakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik zet het er even bij in de eerste post ... als we 5 date hebben, maken we een poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visjes
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 21:58

Visjes

Blub........

2e datum 31 mei

Wat we doen maakt niet uit zoalang het maar in amsterdam is :)
ik ben een voorstander van een kroegentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Plaats moet natuurlijk Utrecht zijn. Elke andere plek is niet centraal genoeg of niet goed genoeg bereikbaar (behalve misschien Amersfoort maar das een dorp).

Het is voor de DPCers uit Enschede of Groningen ofzo echt niet te doen om naar Amsterdam of Den Haag te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Ik vind 24 mei prima, ik ga 23 mei 's ochtends vroeg naar Parijs met school, ben 24 mei 6.00u weer bij school, kan precies door naar mijn werk, en dan nog een meeting erachteraan :P

Ik denk dat je niet perse 5 data hoeft te hebben, 24/31 mei evt 7juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Diadem schreef op 07 april 2003 @ 12:15:
Plaats moet natuurlijk Utrecht zijn. Elke andere plek is niet centraal genoeg of niet goed genoeg bereikbaar (behalve misschien Amersfoort maar das een dorp).
What on earth is het probleem met Amersfoort? :+
En Amersfoort is geen dorp.. Is een stad.. en nog een mooie ook.. :7
Alleen er zijn geen exotische dingen te doen.
Ze kennen een bios en een stuk of wat cafe's maar meer niet.
Dus Utrecht lijkt mij idd beter (ookal is het maar de vraag wat er van de activiteiten terecht komt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
24 mei, dat is mijn verjaardag en gelijk een meetingsdag van NC, dus wij zullen niet aanwezig zijn
Pagina: 1