Toon posts:

Nog een keer [C&C generals] reboot bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem: bij het in beeld komen van de 2 helikopters, daar waar ook het spelmenu tevoorschijn moet komen, reboot m'n computer spontaan. Ik krijg geen BSOD. Ook niet als de optie "automatsch opstarten bij systeemfouten" uit staat.

Wat heb ik geprobeerd om dit probleemn op te lossen:
Officiële C&C generals forum gelezen, GOT topics gezocht en gelezen, en geGoogled.

Wat heb ik gevonden als mogelijke oorzaak:
Hitte probleem, Via 4 in 1 driver probleem, Ati drivers, C&C patch.

Acties ondernomen: drivers up-to-date gemaakt (waren ze al)
hitte processor gemeten, proc is 52 graden direct nadat computer opnieuw opstart, zoals altijd. Systemboard is 26 graden. Heatsink opnieuw geplaatst, alle (pci)kaartjes en stekkers aangeduwd. Harddisk gedefragged (steeds 20 GB vrij schijfruimte)

3 dagen geleden werkte het nog gewoon, plotseling niet meer. Ik had niets bijzonders met de comp gedaan, niet verplaatst, geen nieuwe drivers, helemaal niets.

voor specs: zie onder

Verwijderd

probeer eens oudere drivers ipv nieuwe, heb je alle andere topics over C&C Generals al doorgelezen? heb je het spel legaal?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, spel is gekocht. En ik heb heb al us campain uitgespeeld. ook heb ik op internet gespeeld.

Ik kan nog proberen om die via agp drivers te deinstalleren ivm 8XAGP. Maar ja, ik heb toch maar 4XAGP. Dus ik verwacht er niets van.

Ik heb ATI drivers 2,4 + 2,5 + 3,0 + 3,1 geprobeert. Ik weet niet, maar die AE heeft slecht werk afgeleverd. Allemaal mooie graphics enzo, maar het spel kun je niet eens spelen.