Toon posts:

[PS2 - mgs2] komt er een uitbreiding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand deze fan vertellen of er (binnenkort) een uitbreiding komt - of is voor Metal Gear Solid 2?
Heb hem nl. uitgespeeld en wil maar wat graag nieuwe levels doen voor dit mooie spelletje... (-:

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 16:52:
Kan iemand deze fan vertellen of er (binnenkort) een uitbreiding komt - of is voor Metal Gear Solid 2?
Heb hem nl. uitgespeeld en wil maar wat graag nieuwe levels doen voor dit mooie spelletje... (-:
Metal gear Solid 2: Substance komt binnenkort uit in Amerika, geen idee wanneer ie in Europa uitkomt eigenlijk. Dit is een echte uitbreiding op MGS2. Kojima heeft intussen ook al aangegeven dat MGS3 toch nog voor de PS2 gemaakt gaat worden, en niet voor de PS3.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Substance is geen uitbreiding van MGS2, het is gewoon MGS2 zelf met 500 extra VR missies en voor alle platformen en niet meer alleen voor de PS2.
Je hebt dus wel meer dan bij de normale MGS2, maar je krijgt alleen nieuwe VR missies.

The devil is in the details.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

ook krijg je ''5 snake tails'' oftewel 5 korte misscies met snake (voor de fans van die opoe)

This space is occupied

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59

Jumpiefox

Hoi ?

hmm er komt ook een pc versie toch? bevat die het verhaal van msg2? en je kon ook met snake spelen? of klopt dat niet.

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

MaRc0 schreef op 22 februari 2003 @ 18:54:
Substance is geen uitbreiding van MGS2, het is gewoon MGS2 zelf met 500 extra VR missies en voor alle platformen en niet meer alleen voor de PS2.
Je hebt dus wel meer dan bij de normale MGS2, maar je krijgt alleen nieuwe VR missies.
"Je hebt dus wel meer dan bij de normale MGS2"

Wat is jouw definitie van een UITBREIDING dan? :P

+ 500 VR missions
+ Snake Tales (5 verhalen met Snake geloof ik)
+ Mogelijkheid om Tanker met Rayden te spelen, en Plant met Snake

+ nog wat klein spul waar ik nu niet op kan komen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Alpha-xp schreef op 22 February 2003 @ 18:56:
hmm er komt ook een pc versie toch? bevat die het verhaal van msg2? en je kon ook met snake spelen? of klopt dat niet.
Metal Gear Solid: Substance komt er ook voor de PC. In het begin van MGS 2 kon je met Snake spelen, volgens mij speel je later gewoon weer met Raiden. Het zou kunnen dat er wat Snake missies erbij zijn gegooid :)
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 18:57:
[...]

"Je hebt dus wel meer dan bij de normale MGS2"

Wat is jouw definitie van een UITBREIDING dan? :P

+ 500 VR missions
+ Snake Tales (5 verhalen met Snake geloof ik)
+ Mogelijkheid om Tanker met Rayden te spelen, en Plant met Snake

+ nog wat klein spul waar ik nu niet op kan komen.
Onder uitbreiding versta ik dat je een heel nieuw deel krijgt waarbij je de volledige game nodig hebt en je niet nog eens de oude missies krijgt van het volledige spel :P
Substance is stand-alone en dat vind ik geen uitbreiding.

[ Voor 43% gewijzigd door Hahn op 22-02-2003 18:59 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 22 February 2003 @ 18:57:
[...]

Metal Gear Solid: Substance komt er ook voor de PC. In het begin van MGS 2 kon je met Snake spelen, volgens mij speel je later gewoon weer met Raiden. Het zou kunnen dat er wat Snake missies erbij zijn gegooid :)

[...]

Onder uitbreiding versta ik dat je een heel nieuw deel krijgt waarbij je de volledige game nodig hebt en je niet nog eens de oude missies krijgt van het volledige spel :P
Substance is stand-alone en dat vind ik geen uitbreiding.
Ah ok, dat is inderdaad ook geen verkeerde definitie, zoiets als Aftermath voor Red Alert en zo, dat is inderdaad meer een uitbreiding dan Substance. Mee eens! Dit lijkt in het geval van MGS2 een beetje krom, maar hij is eigenlijk ook bedacht voor de platformen die MGS2 nog helemaal niet hadden (X-Box en PC).

Verwijderd

had laatst iets op gamers.nl over MGS 3 gevonden kan het alleen nu niet meer vinden

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

http://www.konamijpn.com/...s2_sub/english/index.html

[ Voor 21% gewijzigd door Mesh op 22-02-2003 20:44 ]

Signature?

Verwijderd

Ik vond Metal Gear 2 toch tegenvallen, als ze het verhaal nou met snake hadden gelaten.... Neeh komt bijna het hele spel die dude met dat witte haar in beeld snapte er weinig van... Dit weer hield mij ervan om het spel niet te kopen.

Komt er ook nog is een vervolg voor de pc ?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Gezeur over Rayden altijd, zucht.

Heb MGS2 ondertussen 3x uitgespeeld en het blijft een geweldige game (weer bezig zo af en toe, alleen european HC is zo moeilijk :p)

[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 22-02-2003 23:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 20:48:
Ik vond Metal Gear 2 toch tegenvallen, als ze het verhaal nou met snake hadden gelaten.... Neeh komt bijna het hele spel die dude met dat witte haar in beeld snapte er weinig van... Dit weer hield mij ervan om het spel niet te kopen.

Komt er ook nog is een vervolg voor de pc ?
Vond het juist wel koel.
Oke raiden is niet zo koel als snake, maar toch.
Wat de makes zeiden klopt wel, je leert snake beter kennen doordat je met raiden speelt.

Of het vervolg ook voor pc is weet ik niet, denk het wel. :)

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 22 February 2003 @ 21:22:
Gezeur over Raven altijd, zucht.

Heb MGS2 ondertussen 3x uitgespeeld en het blijft een geweldige game (weer bezig zo af en toe, alleen european HC is zo moeilijk :p)
Ik vond Rayden inderdaad niet tegenvallen, en er is toch geen grotere Snake-o-fiel op deze aardbol dan ik :) En het is inderdaad MGS2 en niet Metal Gear 2, Metal gear 2 kwam in 1990 al uit :P

Ik vond het verhaal van Rayden wel een beetje minder, beetje te complex wellicht, warrig. Maar het achtergrond verhaal met de Patriots is briljant, dat had Robert Ludlum kunnen schrijven. MGS2 is zeker een goed spel, wellicht niet de impact die MGS had, maar dat was het eerste in zijn soort na zeven jaar absentie dus het is logisch dat dat een grotere impact heeft dan een vervolg een paar jaar later. Wel vind ik dat MGS2 de betrokkenheid in het spel perfect los weet te krijgen. Het stukje dat E.E. sterft en meteen daarna als Rayden, Snake en Otacon weglopen...hoe dat is gefilmd, de muziek erbij en de handshake van Snake en Otacon...kippevel, ook al heb ik het al 100 keer gezien :)
Pagina: 1