probleem met creative inspire 5500

Pagina: 1
Acties:

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-08 21:10

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
jaja ik hem 'm net gekocht, en ben al druk aan het aansluiten en het zo juist mogelijk plaatsen van de speakertjes. Ik gebruik 'm lekker voor m'n DVD speler en TV. Maar nu heb ik een probleem:

Ik heb via de optische ingang m'n DVD-speler aangesloten op de externe decoder. Ik heb dan uit alle speakers geluid. Maar nu wil ik m'n oude TV'tje ook op m'n setje aansluiten, maar ik heb dus geen idee hoe.

IK zoek dus een manier waarbij ik toch uit alle 5 de speakers geluid heb bij het kijken naar een gewoon tv programma. M'n tv heeft als enige uitgang een kleine stereo koptelefoon uitgang.

Ik ben ook van plan om over een maandje ofzo een nieuwe tv aan te schaffen, zijn er dan dingen die er op moeten zitten, die nu niet op m'n oude tv'tje zitten, waardoor het dan misschien wel mogelijk zou zijn? ( als het met dit oude tv'tje niet gewoon kan natuurlijk )

[ Voor 8% gewijzigd door Roland_EM25 op 22-02-2003 16:10 ]

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:42
op de inspire 5500 zit een stereo ingang, deze kun je dus verbinden met de tv.
Deze zit volgens mij onderaan van de drie ingangen, eerst de glasvezel, daarna de coax en dan de stereo ingang.

Waarschijnlijk zitten er twee tulp uitgangen op je tv, hier moet je dus even een convertje voor kopen zodat je naar een koptelefoon-uitgang gaan, welke je dus achter in je inspire kunt steken.

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
nee er zit een hoofdtelefoon uitgang op. Maar er zitten voor de rest geen andere kabeltjes bij. Als ik dan een kabeltje koop ( als ik het goed begrijp dus van minijack naar minijack ) Heb ik dan wel door alle 5 de speakers geluid?

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
*kick voor het slapen gaan*

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-08 09:00

zAo

GPLv2 Fanboy

Roland_EM25 schreef op 22 februari 2003 @ 16:27:
nee er zit een hoofdtelefoon uitgang op. Maar er zitten voor de rest geen andere kabeltjes bij. Als ik dan een kabeltje koop ( als ik het goed begrijp dus van minijack naar minijack ) Heb ik dan wel door alle 5 de speakers geluid?
Dan heb je stereo uit 5 speakers:
mid = middenvoor
r/l = r/l
r/l achter = r/l

That's all :)