laatste (en beslissende) vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Ik heb een ECS K7S5A + LAN Socket A moederbord. Klopt het dat dit moederbord geen registered geheugen aan kan? Dan weet ik dus dat ik er unregistered geheugen bij moet kopen. Ik heb zelf nog ff naar mijn huidige geheugen gekeken maar ik heb niks bijzonders gezien met een extra (grote) chip of inkepingen ofzo dat op unregistered geheugen zit (vergeet niet dat ik een hardware-n00b ben).

BTW is dit een beetje goed moederbord of is het gewoon een standaard moederbordje? Dat vroeg ik me gewoon ff af. :)

BTW (again) Als het goeie antwoord is gegeven dan mag ie helemaal op slot worden gegooid (als ik 'm dan nog maar kan bekijken). ;)

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

als je voor zo'n goedkoop (ik zeg niet slecht) bordje gaat heb volgens mij ook geen geld voor registered geheugen (over)

BTW als je het zo hebt liggen zou ik gewoon kijken of het werkt
als het niet werkt had je toch unreg. moeten kopen dus dan heb je nog niks verloren

BTW (again) het bordje is trouwens volgens mij wel goed je moet alleen geen race-monster verwachten

weet iemand nog een leuke signature?

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Srry maar ik kon niet meer editen. Is het slim om hier het geheugen te kopen of is 't hier niet echt betrouwbaar, het is namelijk wel goedkoop. En kan je hier ook een muis kopen of is het alleen voor geheugen?

ik bedoel dus dit: http://shop.tweakers.net/geheugen

reactie op snooze: dat moederbordje zit al in mijn pc toen ik 'm maanden geleden heb gekocht hoor. En zoveel maakt 't toch niet uit wat voor bord je hebt zolang 't alles ondersteunt wat er verder in je kast zit (videokaart, geheugen etc.)

[ Voor 33% gewijzigd door Reemster op 22-02-2003 13:58 ]

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

kijk in de shop survey zou ik zeggen http://www.tweakers.net/shopsurvey

volgens mij kun je er geen muis en stuff halen maar er zit (hoop ik voor jou)
toch wel een computerzaak bij jou in de buurt voor muizen enzo kun je daar best heengaan (een tip als je vaker van dat spul haalt ga dan steeds nar dezelfde winkel dan leren ze je kennen en kunnen er wel eens mooie aanbiedingen voorbijkomen (zoals een athlon xp 1800+ voor 20 euro bij mij ;))

[ Voor 73% gewijzigd door snooze op 22-02-2003 14:02 ]

weet iemand nog een leuke signature?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry hoor, vragen van dit niveau horen op www.beginnersweb.nl, dé plaats voor "hardware-n00bs". Van een Tweaker wordt echt wel verwacht dat hij/zij over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt.

De antwoorden op jouw vragen zijn simpel te vinden:
• Past registred op jouw mobo? Check RAM FAQ wat 'registred' inhoudt en kijk in de mobo handleiding/specs of het registred geheugen ondersteunt.
• Of dit een goed mobo is? Daar kun jij altijd het beste zelf over oordelen. Lees ook de laatste posting van Dit graag lezen eer je een topic opent B)

Hieruit blijkt duidelijk dat je tijdens de registratie de FAQ haastig hebt weggeklikt. Hierbij raad ik je aan om de [FAQ]FAQ[/FAQ] en in het bijzonder de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door te nemen eer je verder gaat op GoT :)

/basic

Dit topic is gesloten.