Toon posts:

Canoscan FB330P/FB630P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem.

Heb een Canoscan FB330P/FB630P maar mijn Windows 2000 professional Sp1 Sp3
kan me scanner niet herkennen. Hij staat in me hardwarelijst als opslagmedia en dan een uitroepteken erbij. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd die ik van Canon site heb gedownload. Nu vraag ik me of of hij het uberhaupt doet op ander OS dan 95, 98 en NT4?? Iemand met hetzelfde probleem of weet hoe het moet oplossen?? Hartelijk dank alvast.

Ik heb eigenlijk alleen een .INF file nodig om me scanner handmatig te installen maar kan nergens een .INF file vinden voor de scanner voor Win2K.

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Ik heb zelf de FB310, alweer een oud beestje, maar die werkt gewoon onder win2k. En als ik me niet vergis heeft m'n vriendin een FB630P (Kan ook de U zijn) en die werkt ook perfect onder win2k.
Dat er (goede) drivers zijn voor onder 2k, dat weet ik dus wel zeker.

De Groningse beer

Verwijderd

Ik heb de FB330P en ik heb er geen problemen mee, het werkt perfect met de drivers die op hun site te vinden zijn onder w2k

Verwijderd

Topicstarter
Huh Raar dat hij het dan bij mij niet doet?? Me windows herkent hem niet en als ik de drivers install dan herkent windows hem nog steeds niet?? Heb je toevallig een .Inf file voor me?? of een andere driver??

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Stomme vraag misschien, maar heb je wel de drivers en niet alleen de toolbox lopen downloaden? Het zou toch echt moeten werken met de S14a_enx.exe driver. (Welke dus op de site staat)

De Groningse beer

Verwijderd

http://www.canon-europa.c...download.cgi/S14a_enx.exe
dat is toch echt de win2k driver voor onder windows 2000

Verwijderd

Topicstarter
Jawel ik heb de drivers lopen maar me windows herkent me scanner gewoon weg niet wat ik al heel raar vind.
Pagina: 1