I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
met die 120mm fan
helaas niet gevonden, staat deze niet in de price watch
En nee hij staat niet in de pricewatch anders had ik em wel gekocht
Edit:
Je had ook wel ff op www.digituz.com (de fabrikant! staat trouwens groot op die doos bij de review
[ Voor 38% gewijzigd door NitroX infinity op 22-02-2003 13:55 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Natuurlijk!Shuriken schreef op 22 February 2003 @ 13:44:
ja een 120 mm fan kan op minder toeren draaien. Dus dan maakt ie minder lawaai.
En nee hij staat niet in de pricewatch anders had ik em wel gekocht

Ja ik ben op www.digituz.com en www.huntkey.com geweest. Maar ik ben wel een beetje bekend met hoe groothandels en fabrikanten werken. Daar werken ze met honderdtallen of soms zelfs zeecontainers.NitroX_infinity schreef op 22 February 2003 @ 13:52:
Mail die lui van de review eens en vraag aan hun waar dat ding (online) te koop is.
Edit:
Je had ook wel ff op www.digituz.com (de fabrikant! staat trouwens groot op die doos bij de review) kunnen kijken. Daar kun je hem namelijk bestellen.
Ik denk dus dat als je bij digituz 1 stuks besteld dat je hoogsten de mensen in het sales kantoor in Singapore een lachbui bezorgt.
Ze schijnen fluister stil te zijn. Ik ben benieuwd wanneer ze in de pricewatch opduiken. Of heeft iemand ze al gezien?

Deze advertentieplaats is te huur!
En een PB is?RamShackle schreef op 06 April 2003 @ 11:33:
Ik had hier laatst een PB staan en volgensmij zat daar zoon voeding in.. Ik vond het ook wel een aardig ding. Die PB is ongeveer een halfjaar oud nu.
Ik had de Aopen gevonden bij EMPC. Vrijdag kreeg ik em binnen. Bleek dat EMPC een heel ander merk gelevert heeft. En dus geen 120 mm fan. Inmiddels is de Aopen voeding ook van hun website gehaald.
Dus ik vang weer bot.
Ik kan verder geen bedrijf vinden dat Aopen voedingen levert. Vroeger had bijna iedereen die dingen. Nu heeft iedereen die goedkope Sweex of Qtec rommel

Hij verplaatst heel veel lucht, maar is niet echt stil te noemen op standaardsnelheid. Hij overstemde de standaardfan die bij die Coolermaster heatpipe koelers zit (HHC-L61, Alps). Aangezien hij in de PC van mijn zwager moest heb ik er niet veel aan kunnen klooien. Gezien de enorme luchtverplaatsing denk ik dat je hem prima op 7V kan bedrijven (mooi woord
Weet je iig waar je m kan krijguh.
een Packard Bell.
die hebben idd soortgelijke voedingen (tenminste, een aantal modellen).
Het lijkt erop dat MyCom hem als enigste en goedkoopste heeft... in de pricewatch staat deze 350watt ook vermeldt, maar daar kan je alleen EmPC als extra dealer vinden.
Ah,ja, daar had ik blijkbaar overheen gelezen.
[ Voor 43% gewijzigd door Laurent op 21-04-2003 16:37 ]
Aikeleer heb je het topic al gelezen?? Ik schrijf 10 min geleden dat EMPC em niet heeft. Ik laat em uit de pricewatch laten verwijderen.Aikeleer schreef op 21 April 2003 @ 16:02:
Informatie over dit leuke dingetje bij AOpen.com
Het lijkt erop dat MyCom hem als goedkoopste heeft... in de pricewatch staat deze 350watt ook vermeldt, maar daar kan je alleen EmPC als extra dealer vinden. Die heeft deze voeding te koop voor een paar Euro's meer.
Zij leverden me een andere voeding. Nu kan ik em op eigen kosten weer terug gaan sturen

ziet er wel geil uit
[This space is for rent]
[rml][ review] fan-loze voeding[/rml]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Als je een 120 mm fan in je voeding wilt plaatsen zul je toch wel wat meer moeten doen dan ff een gat dremelen.BuG2FiX schreef op 22 April 2003 @ 08:18:
uhm, we zitten hier toch op tweakers.net?? neem je dremel ter hand en regel dat!
In een gemiddelde voeding is er geen ruimte meer voor een fan. Dus dan zal je de heatsinks moeten vervangen. Soms staan er dan ook nog PCB in de weg. Die je dan moet gaan verplaatsen.

Als laatste moet je dan nog een gaten kaas maken van de achterkant van je voeding.
Als je dit dan ook nog netjes er wil laten uitzien....dan kost dat je heel veel werk. Dat besteed ik liever aan andere zaken.
En daarnaast is dit toch niet in CM?
nou ik heb die voeding van Aopen, en hij is echt wel heeel erg stil.John_Glenn schreef op 21 april 2003 @ 21:41:
Bizar, nou lees ik in een review (op de frontpage gelinkt: nieuws: AOpen H700 casereview ) dat die voeding idd heel stil is. Ik was toch echt niet onder de indruk wat stilte betreft. Als je van een fully-decked-with-Delta-fans-PC naar dit gaat is het misschien stil...
als je alleen de voeding laat draaien dan hoor je echt niets, tenzij je je oor in de voeding stopt
en voor de mensen die willen weten hoe ik aan die voeding gekomen ben: hij zit standaard in een kast van de Mycom.
kast: Aopen H600m

hij kost maar 85 euro. Dan heb je dus een kast met een 300W voeding

Toen ik vroeg of ie em dan kon bestellen, zei degene daar dat ie dan niet kon garanderen dat ie de goede binnen zou krijgen.
Schiet dus weer niet op
Dit gaat ook helemaal nergens over, ze kunnen bij mycom toch gewoon het type bestellen? Als ze de goeie niet binnen krijgen hebben ze veel vertrouwen in de leverancier!Shuriken schreef op 26 april 2003 @ 12:25:
Ik kom net bij Mycom vandaan (wist niet dat ze ook al in Alkmaar zaten). Anyways ze hadden daar wel een 350 Watt voeding. Helaas niet van Aopen en dus ook niet met 120 mm fan.
Toen ik vroeg of ie em dan kon bestellen, zei degene daar dat ie dan niet kon garanderen dat ie de goede binnen zou krijgen.
Schiet dus weer niet op
Dus het advies was loop binnenkort nog een keer binnen
Ja idd. Twee jaar geleden was Aopen zo'n beetje het enige merk wat je kon krijgen. Maar sinds de opkomst van Q-tec en andere low-budget (en kwaliteit) merken is Aopen zo'n beetje verdwenen.LopeZ schreef op 26 april 2003 @ 13:47:
Echt een rare gang van zaken. Zowiezo valt me idd op dat je gewoon bijna nergens meer aopen voedingen kunt krijgen
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
Levert Aopen aan particulieren dan?RamShackle schreef op 27 April 2003 @ 12:06:
is rechtstreeks bestellen bij Aopen niet iets dan?
"De betere Computerwinkel"Shuriken schreef op 26 April 2003 @ 12:25:
Ik kom net bij Mycom vandaan (wist niet dat ze ook al in Alkmaar zaten). Anyways ze hadden daar wel een 350 Watt voeding. Helaas niet van Aopen en dus ook niet met 120 mm fan.
Schiet dus weer niet op
Mensen weten dus nieteens wat er in hun eigen standaard kast (aopen h600) zit. Juist ja, een 300 watt Aopen met 120 mm fan die fluisterstil is....
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
NOu bij die van mij in ieder geval niet... trouwes ik heb een A-open met gewone 8cm maar die is ook vet stil.... Heb WC en enigste wat ik hoor ik het zoemen van mijn maxtors die komen boven de voeding uitJT schreef op 05 May 2003 @ 02:13:
Zit deze PSU ook standaard in een H700 ?
I know. Ik heb het de verkoper nog laten zien. Er stond een zwarte H600 in de winkel. Helaas kwam ik er niet veel verder mee.cyberbetica schreef op 27 april 2003 @ 19:00:
[...]
"De betere Computerwinkel"
Mensen weten dus nieteens wat er in hun eigen standaard kast (aopen h600) zit. Juist ja, een 300 watt Aopen met 120 mm fan die fluisterstil is....