Reactie op reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Doe ik iets verkeerd omdat mijn post op slot werd gezet? Ik heb de faq doorgelezen en ik weet dus dat je geen registered en unregistered door elkaar moet gebruiken, maar nu heb ik nog 1 probleempje. Ik weet niet of die van mij registered of unregistered is. Als ik het goed heb dan staat dat niet op het geheugen zelf maar waar kan je dat wel zien? Bijvoorbeeld in het configuratiescherm ofzo?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

lees dit even door, een topic opnieuw openen, omdat je vraag niet is beantwoordt is "not-done" .

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Verder kun je met een search vinden hoe regeistered/unregistered te zien- tipje van de sluier: een 168p DIMM heeft twee inkepingen. De inkeping aan een kant van de module geeft aan of het registered of unregistered (unbuffered) is. Als die inkeping middenin een 'lege' stuk zit, dan is het registered, zit het aan een kan, dan is het unbufferd. Fysiek passen ze dus niet in dezelfde sloten :o

Oslik blyat! Oslik!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie Radian :)

Je kan een registered DIMM herkennen aan de extra chips (kleiner dan de geheugenchips) op de DIMM, meestal twee per zijde tusen de geheugenchips en de onderkant (pinnen) v.d. DIMM. Overigens heb je helemaal geen vraag gesteld over registered in je vorige topic zodat je daar sowieso al geen verhaal op kunt halen hier. Dicht :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.