Iiyama HM903DT-A Probs!

Pagina: 1
Acties:

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

Topicstarter
UMG!

Ik heb dus deze HELE fijne monitor ben er ERGG blij mee. :9~
ECHTER, hij wil gewoon NIET de instellingen onthouden bij de verschillende resoluties.

Ik heb bij de OSD settings Save op AUTO gezet, dus neem aan dat ie het dan onthoudt!?! Maar na elke reboot kan ik weer fijn de boel lopen instellen.

Sterker nog vaak na het spelen van een game (Resolutie gaat dan van 1280 naar 1024 en weer terug) dan is het WEER anders.

Ondanks dat deze monitor erg fijn is, wordt ik hier helemaal stapel gek van, tis echt mega irritant gewoon.

Weet iemand een oplossing, wellicht mensen met dezelfde of soort gelijk Iiyama?

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

• -Rombo-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 19:54
Ik heb dezelfde monitor, die moet effen warm worden
Als ik opstart, staat men beeld ook verschoven, ... (altijd iets te fel naaronder hier), paar minuutjes wachten, en het beeld zet zich vanzelf goed hier

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb dezelfde monitor, zonder de letter A erachter (ik heb die met 0.25 dotpitch), als ik mijn pc uit de slaapstand haal, is het beeld opeens iets smaller, maar dat is na een paar minuten weer goed. Het valt mij wel op dat ik altijd een zwarte rand om het beeld hou, weliswaar heel klein, maar ik kan het beeld niet helemaal verwijden tot de rand van de monitor.

Verwijderd

-Rombo- schreef op 22 February 2003 @ 12:50:
Ik heb dezelfde monitor, die moet effen warm worden
Als ik opstart, staat men beeld ook verschoven, ... (altijd iets te fel naaronder hier), paar minuutjes wachten, en het beeld zet zich vanzelf goed hier
grmbl dat heb ik ook, maar had ik eerst niet. kan dat een defect zijn, irritteer ik me best wel aan

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb in het begin ook flink zitten kl*ten met dat ding. Als ie net aan gaat moet ie inderdaad even 'opwarmen' waarna ie vanzelf weer op de instellingen terechtkomt waar je hem op ingesteld had. Ik ben er ook achter gekomen dat ie elke resolutie apart behandeld, dus de instellingen voor 1024 gebruikt ie niet automatisch voor 1280, die moet je ook weer apart instellen. Bovendien geldt dit ook nog eens voor de refresh rates (wat met die spellen te maken kan hebben). Dus bij elke refresh rate onthoud ie weer andere instellingen, eigenlijk een heel uitgebreid geheugen dus ;) maar in het begin wel zwaar irritant. Je moet gewoon alle combinaties van resoluties en refresh rates die je gebruikt een keertje instellen en er daarna niet meer aankomen :D

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

Topicstarter
Ik gebruik PowerStrip omdat soort instellingen te "forceren".
Dus dan mag ik aannemen dat ik dat maar 1 keer hoef in te stellen.

Maar bedankt mbt die opwarm periode!!

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

Pagina: 1