Ik wil graag vanuit mijn bed gaan gamen (vooral sportgames) en ben op zoek naar een gamepad met een kabel van een meter of 5 (of iets van een verlengkabel) of een draadloze, maar het liefst wel voor minder dan 50 euro
Als je een draadloze wil is de een trustmaster firestorm wel goed denk ik 
Anders heb ik nog wel een Gravis Xterminator met force feedback voor je liggen icl doos, boekjes en cd's
(draad is 1,5 meter)
Anders heb ik nog wel een Gravis Xterminator met force feedback voor je liggen icl doos, boekjes en cd's
[ Voor 50% gewijzigd door Sport_Life op 22-02-2003 12:08 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Thrustmaster Firestorm Dual Power dingetje met een verlengUSBkabel 
De pad is nu een euro of 30 denk ik, heeft 2 analoge stickjes, 6 schouderknoppen (waarvan 2 een soort Z-knoppen) 4 gewone knoppen en een d-pad
Ohja en force-feedback 
En ligt lekker in de hand
De pad is nu een euro of 30 denk ik, heeft 2 analoge stickjes, 6 schouderknoppen (waarvan 2 een soort Z-knoppen) 4 gewone knoppen en een d-pad
En ligt lekker in de hand
[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 22-02-2003 12:06 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Mja dan zal je zelf even moeten zoeken.
www.logitech.com
www.thrustmaster.com
en dan ga je ff vergelijken in de pricewatch van tweakers wat het allemaal kost.
http://www.tweakers.net/p...h.dsp?Cat2=&Query=gamepad
www.logitech.com
www.thrustmaster.com
en dan ga je ff vergelijken in de pricewatch van tweakers wat het allemaal kost.
http://www.tweakers.net/p...h.dsp?Cat2=&Query=gamepad
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ik ben zeer tevreden over de Thrustmaster (simpele uitvoering) !
Je krijgt er op het laatst alleen een beetje pijn van in je handen, bovenop je wijsvingers, maar dat krijg je ook van bijv. Playstation gamepads als je een paar uur achter elkaar zit te gamen.
Je krijgt er op het laatst alleen een beetje pijn van in je handen, bovenop je wijsvingers, maar dat krijg je ook van bijv. Playstation gamepads als je een paar uur achter elkaar zit te gamen.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Welke heb je?Dark Blue schreef op 22 February 2003 @ 13:55:
Ik ben zeer tevreden over de Thrustmaster (simpele uitvoering) !
Ik vind juist het design ideaal
Eerst even vreemd, maar ik vind het zo handig van die Z-knoppen!
Heb jij 6 schouderknoppen?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Beetje zelf zoeken? Is niet zo moeilijk te vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()