Hallo, ik ben een dagelijks bezoeker van de frontpage (forum ook) en heb bij bijde een account. Op GOT heb ik geen problemen met inloggen maar op de frontpage wel, ik log bijna niet in maar dit keer wil ik dus gebruik maken van vraag&aanbod. Ik heb dus het volgende account: sdh
Naar mijn mening wist ik het password nog maar toch zegt ie dat de username/password combo verkeerd is.
Dus ik een nieuw password aanvragen, die krijg ik netjes in mijn mail, maar ik kan niet inloggen met dat password, weer dezelfde foutmelding. In de mail stond ook een link met het password om je profiel te veranderen, dus ik doe dat en geef een nieuw wachtwoord op, ik sla de gegevens op en er wordt aangegeven dat het succesvol is opgeslagen of dergelijke.
Ik krijg weer netjes een mailtje dat ik mijn password heb veranderd en ik ga weer proberen in te loggen met USERNAME: sdh en mijn nieuwe wachtwoord, geen geluk want ik krijg weer de melding verkeerd username/password combo.
Dit is niet het geval, met mijn inlog naam kun je weinig fouten maken lijkt mij zo en mijn password hou ik ook meestal simpel maar het lukt niet om in te loggen. Wie weet wat er aan de hand is?
Naar mijn mening wist ik het password nog maar toch zegt ie dat de username/password combo verkeerd is.
Ik krijg weer netjes een mailtje dat ik mijn password heb veranderd en ik ga weer proberen in te loggen met USERNAME: sdh en mijn nieuwe wachtwoord, geen geluk want ik krijg weer de melding verkeerd username/password combo.