TA krijgt dedicated RC5 cluster(tje)

Pagina: 1
Acties:

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 09:54

wiho

Certified Nerd

Topicstarter
Ik weet dat sommige leden heel veel over hebben voor RC5, maar wat ik in deze thread op het AnandTech forum las, slaat echt alles!

Een of andere mafkees is bezig om een clustertje te bouwen, speciaal voor zijn koetjes: het Crack Rack! :)

Afgezien van de aanschafprijs slurpt zo'n ding stroom. En de warmteproductie lijkt me ook niet zo'n fijne bijwerking in dit jaargetijde...

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

Verwijderd

dies helemaal maf :)

wel kewl natuurlijk

vin wel dat het een beetje een rommeltje is met die planken, maarja als het maar werkt :)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Niet echt iets om bang van te worden dus.. wel geinig gedaan! maar hij heeft ze ook nog niet aan de praat he? zal mij benieuwen

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

HaHa, je moet wel ver heen zijn om zoiets te doen hihi.

persoonlijk vindt ik het goedkoper om op mijn werk wat koetjes uit te zetten haha.

Mo-Bees voor wereld vrede!

Verwijderd

als ik wat spul en geld over had zou ik het ook wel weten... maar om nou een paar 486 compies te clusteren lijkt me een beetje overdreven :)

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Een a twee jaar geleden is er door het hele team een soort beowulf systeem opgezet. Dit bestond uit 12 dual celeron 450 systemen, met ieder 32 mb en een floppy drive. Hier stond een hele kale linux-startup op en deze logden in op een server, ik geloof een dual celeron 504. Hier stonden de client en de buffers op. Dit geheel stond bekend onder de naam warpcore. Helaas is het project na een half jaar gestopt omdat de stroomkosten te hoog werden. De "nodes" oftewel losse m/b's met geheugen, nic, cpu's, koelers en floppy drive zijn toen aan leden van TA verkocht. Een HD en 64 mb erbij en je hebt een heel leuk systeem. Helaas is de warpcore website van het net gehaald.

Thijs

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Dit is natuurlijk wel het betere tweakwerk, eh? :)

Verwijderd

ik vindt het maar een puinhoop hoe het er uit ziet. gammele kast ik zie het al voor me stoot iemand er tegen ligt alles op de grond. ik vindt dit geen cluster dit is gewoon wat losse troep met netwerkkarten die toevallig altijd aanstaan en hun blokjes van een hoofd pc halen

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

victorb,
maar je zou 'm toch wel graag willen hebben... :)

Join TeamBVD!

Pagina: 1