Toon posts:

Microsoft Outlook agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk met een Win2K server draaien. Daarop heb ik MDaemon geinstalleerd om de e-mail te beheren. Nu zoek ik nog een manier om in MS Outlook de agenda te beheren zodat de secretaris in iedereen zijn agende kan kijken. En eventueel een globale adresboek. Nu moet ik regelmatig overal rondlopen met csv-bestanden om de adresboeken te synchroniseren.
MS Exchange kom mij iets te duur uit om die hier te installeren

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-03 16:08
hmm met outlook express kun je het adresboek delen door deze op een netwerkmap te zetten en bij iedere client het register zo aanpassen dat het hiernaar wijst. Kan misschien ook bij Ourlook

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Dat lukt niet. als ik dat zo doe dan kan ik maar met 1 pc ter zelfde tijd in outlook. De andere heeft de melding dat een bestand in gebruik(gelockt) is.

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 16:55
Als je de Outlook gebruikt die bij Office zit kan je de agenda's delen via internet/lokale mailserver.
(via bestand - delen)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

agenda's delen met outlook kan alleen maar met exchange, daar is het voor! een andere oplossing is er niet volgens mij.. of gebruik lotus organizer, daarmee maak je een bestand aan en die kan je op een netwerkshare zetten en zo deze delen. Kan je ook tegelijk 1 agenda openen. Dit is de goedkoopste manier volgens mij. suc6

Mijn iRacing profiel

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

agenda's delen met outlook kan alleen maar met exchange, daar is het voor! een andere oplossing is er niet volgens mij..
Jawel hoor; je kunt ook gewoon een postkantoortje maken op een netwerkmap :)

Windows Messaging heet dat geloof ik en het staat in een mapje op de Windows 98-CD (in oldwin95 of zoiets)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Als je upgrade naar outlook 98 kan je bestanden delen aanetten waardoor je dus je agenda kan delen en uitnodigingen kan versturen naar de mensen die je jouw agenda wil laten zien.

Verwijderd

ik heb via bestand , delen de angenda gedeelt en daarna de contactpersonen opgegeven die de agenda moeten kunnen opnenmen , de machteging op redactuer maar nu krijgen de geadresseerden geen uitnodiging van mij die ze kunnen accepteren en nu ?

Verwijderd

Het blijft natuurlijk wel het geval dat je een eigen outlook agenda hebt, waarmee je afspraken gaat maken. Jij ( of de secretaresse) kan wel hun agenda beheren, dit betekent echter niet dat al jouw (of de secretaresse haar) afspraken in hun agenda moet staan en vice versa.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-05 10:23

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:27:
ik heb via bestand , delen de angenda gedeelt en daarna de contactpersonen opgegeven die de agenda moeten kunnen opnenmen , de machteging op redactuer maar nu krijgen de geadresseerden geen uitnodiging van mij die ze kunnen accepteren en nu ?
Fijn dat je daar een 4 jaar oud topic omhoog kicked |:(

Denk dat de topicstarter nu wel een oplossing zal hebben.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

CyberJ, je kan het ook iets vriendelijker brengen :o

Overigens heb je wel een punt, de TS zal inmiddels wel een oplossing hebben ja :)
Nesje_X, als je met de vraag blijft zitten kun je best een nieuw topic openen, maar dan in het juiste forum (SA), met voldoende vooronderzoek (dat mis ik hier) en een fatsoenlijke topicstart.
Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Dicht :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.