Toon posts:

Prijsverlaging @home basis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij @home basis krijg je als nieuwe abonnee van Basis Kabelinternet het installatie-pakket nu € 80,- goedkoper en kun je vanaf 15 maart met 312 kbit/s ruim 2 x zo snel internetten. En dat voor € 29,95 per maand.

Aangezien je in dit 'gat' hier geen adsl hebt lijkt me dit wel leuk...
Of zijn de ervaringen met @home inmiddels zodanig dat ik toch maar moet wachten totdat kpn besluit om adsl aan te leggen?

Verwijderd

Ik weet niet of basis 'jouw' keuze is (heb zelf de normale @home 512/16) maar neem gewoon @home totdat adsl arriveert. En beslis dan of je overstapt :? Heb je tenminste zelf ondervonden of het werkt :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:38

Yucko

One clown to rule them all !

Probleem is dat het regio gebonden is (de kwaliteit van @home bedoel ik dus).

Normaliter heb ik hier in het zuiden nergens last van, maar onlangs had ik gewoon een week dat internet niet vooruit te branden is.

Dus dat het hier goed is, wil niet zeggen dat @home in jou regio ook goed is. Moet je vragen aan de mensen in jou regio die dus ook @home hebben.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Ja als je geen ADSL kunt krijgen dan lijkt het wel de oplossing natuurlijk.
Die basis met 312 Kbit is maar 40 KB DL en das nog nie echt snel natuurlijk.
En dat is dan bijna 13x langzamer dan een normaal @Home abbonement,
voor die 15 € meer in de maand zou ik gaan voor een gewoon @Home abbo.
Die heeft dan 5Mbit DL en 128Kbit UP --> 512KB DL en 16KB UP

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 10:23:
Ja als je geen ADSL kunt krijgen dan lijkt het wel de oplossing natuurlijk.
Die basis met 312 Kbit is maar 40 KB DL en das nog nie echt snel natuurlijk.
En dat is dan bijna 13x langzamer dan een normaal @Home abbonement,
voor die 15 € meer in de maand zou ik gaan voor een gewoon @Home abbo.
Die heeft dan 5Mbit DL en 128Kbit UP --> 512KB DL en 16KB UP
Ik moet zeggen dat je voor die 15 euro meer in de maand best een snelle DL hebt zeg! Hier met chello is het 49,95 en je download is 'slechts' 1,5 mbit. Geeft je toch te denken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er zo over:

Wat maakt de snelheid uit als je toch de hele dag op internet zit voor een vaste prijs?
Het maakt me echt niets uit als ik iets download dat het dan iets langer duurt. Zet ik de pc toch gewoon s'morgens aan, dan heb ik het 's avonds toch?

Natuurlijk worden er tegenwoordig wel steeds meer eisen gesteld aan internetverbindingen, maar online gamen en dergelijke doe ik toch niet.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Voor dat geld heb je van kpn-adsl een lite abo met een snelheid van 256/64 dus dat is ook niet zo snel.
Dan zou ik nog eerder uitkijken naar een bbned abo en een (stabiele) ISP opzoeken die een 512/256 aanbiedt voor 39,- want ik ben nou niet zo overtuigd dat kpn zoveel beter is dan @home.

I'm not as think as you stoned I am

Pagina: 1