Slechte productie platinum

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-03 08:11
Ik heb hier een spindel 25x van platinum, met een zwarte onderkant en geen 2 doorzichtige cd's erbij :P.

Ik heb daar dus een spindel van liggen, en euuh het is me nu nog maar gelukt om 1 cd van de 25 te kunnen branden :(. Als ik er een cd in doe zegt ie gelijk van : " Please insert medium to write... "

En als ik er dan een andere cd in doe van die spindel, no go... Doe ik er een TDK in dan gaat het goed :). Dus dat vind ik wel wreemd, dat m'n brander de ene CD wel kan lezen en de ander niet :? Brander is btw : Lite-on 12x10x32 Met laatste firmware.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Misschien een ander brandprogramma of branden op een lagere snelheid?

Senile! Senile Oekaki

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
Zijn het mischien 90 of 99 minuten cd's ?
mijn LG 8 speed kon er niet meer overweg :?
me nieuwe philips 48 speed dus wel :)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Platinum levert af en toe echte troep. Kijk eens met dit progje, wedden dat het CMC-cd's zijn? Ik heb zelf ook wel eens een spindel van die gasten weggegooid, en koop sindsdien merkspul adhv dit topic, vrnl. Taio Yuden (or however the hell you write that).

Denk dat je brander prima in orde is.

En naar aanleiding de reaktie van overload, nog even deze toevoeging: er bestaan dus geen platinum-CD's. Platinum koopt CD's in van verschillende fabrikanten, zowel goede als slechte, en laat daar haar logo opdrukken. Je kan lang mazzel hebben, maar je krijgt een keer pech.

[ Voor 26% gewijzigd door Rataplan op 22-02-2003 13:12 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb absoluut geen problemen met Platinum cd-r's. Gebruik ze al tijden, vanwege de prijs, en naar mijn mening hebben ze ook de kwaliteit (iig voor hun prijsklasse). Als je een andere brander hebt kan je het misschien daarin proberen, of anders gewoon je spindel terugbrengen, en laat ze het in de winkel maar uitproberen of ze t daar wel doen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De enige cd's die ik de afgelopen 3 jaar gebruikt heb zijn platinums, ik heb er nog nooit problemen mee gehad icm. met 16 speed lite-on
maar misschien heb je gewoon pech met die spindel en zijn ze gewoon klote of heeft je brander gewoon toevallig iets tegen die cd's

• Termi
ATIP: 97m 15s 17f
Disc Manufacturer: Ritek Co.
Reflective layer: Dye (Short strategy; e.g. Phthalocyanine)
Media type: CD-Recordable
Recording Speeds: min. unknown - max. unknown
nominal Capacity: 702.83MB (79m 59s 73f / LBA: 359848)

Das de productie serie waar het om gaat :). Zo te zien een ritek, maar goed ik zit hier dus weer heerlijk opgescheept met een spindel waar ik waarshcijnlijk nix mee kan :(.

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
En al een firmware upgrade van je writer geprobeerd? Dat wil in sommige gevallen ook nog wel helpen.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Termi schreef op 22 February 2003 @ 14:03:
Vreemd, die staan goed bekend... Bewijst maar weer dat niemand imuun is voor het maandagochtendsyndroom :) Als je het bonnetje nog hebt, zou ik ze terugbrengen. Je hebt tenslotte wel recht op een werkend product.

GraveR: lees voor de lol de openingspost eens ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 22-02-2003 14:10 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-03 17:59
'k heb op de HCC een spindeltje van 100 stuks (Platinum 700M / 80Min 48x) gekocht. 64 van de 100 CD's zijn mislukt. Met andere merken mislukt er niets bij mij. Ik koop in iedergeval nooit meer platinum.

Verwijderd

Ik heb denk ik al en stuk of 400 platinum cd's gebrand en er zijn er misschien 5 mislukt,
lijkt me sterk dat ze in eens niet meer of slechter zouden werken

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 14:18:
Ik heb denk ik al en stuk of 400 platinum cd's gebrand en er zijn er misschien 5 mislukt,
lijkt me sterk dat ze in eens niet meer of slechter zouden werken
Read it and weep :)
Rataplan schreef op 22 februari 2003 @ 13:10:
En naar aanleiding de reaktie van overload, nog even deze toevoeging: er bestaan dus geen platinum-CD's. Platinum koopt CD's in van verschillende fabrikanten, zowel goede als slechte, en laat daar haar logo opdrukken. Je kan lang mazzel hebben, maar je krijgt een keer pech.

[ Voor 36% gewijzigd door Rataplan op 22-02-2003 14:51 ]

• Termi
Ik heb nu een plantinum weer een ritek dacht ik van de computer boer mee gekregen :P. En nu kan ik wel weer branden, deze komt niet van die spindel af die ik daar gekocht had :). Ik snap het echt niet meer... Zal zo eff info geven O-).

ATIP: 97m 15s 17f
Media type: CD-Recordable
Recording Speeds: min. unknown - max. unknown
nominal Capacity: 702.83MB (79m 59s 73f / LBA: 359848)

Deze cd ging wel weer goed *D.

[ Voor 39% gewijzigd door Termi op 22-02-2003 16:15 ]

Pagina: 1