Als ik mijn ipod installatie CD in win2k sp3 gebruik krijg ik dit, terwijl die cd het wel onder xp doet.:
vaag, nu doet ie het wel, ineens na de 11e keer proberenTermi schreef op 22 februari 2003 @ 01:47:
Hoe zit het met je rechten, ben je wel admin etc allemaal goed
ja, maar geen informatie hoe je mp3's naar je hd kan verplaatsen.Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 06:08:
rtfm... zit er toch wel bij?
Dat is toch het simpelste wat er is hoor.Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 10:37:
[...]
ja, maar geen informatie hoe je mp3's naar je hd kan verplaatsen.
Samen staan we sterk!
thx, kzal het zo gaan proberren.IkBenAlles schreef op 22 February 2003 @ 11:05:
[...]
Dat is toch het simpelste wat er is hoor.
Ik help je wel ff(Nog gefeliciteerd met dit Uber geile apparaat waar je nog veel plezier aan zult hebben, ik heb em zelf ook.)
Je hebt musicmatch wel al geinstalleerd neem ik aan.
Neem de ipod en sluit de firewire kabel correct aan. D.w.z. het ene eind van de firewire kabel achter in de PC en het andere eind van de kabel in de Apple Ipod. (Er zit een speciaal gleufje.)
De Apple Ipod software zorgt dat musicmatch automatisch opstart.
Je krijgt een soort van windows explorer ala windows 95 scherm.
Nu word je apple ipod links bovenin herkent als 1 van de fire wire apparaten.
Klik op je ipod en dan linksonder op het knopje Add (met een plusje denk ik).
Dan kun je dus vrolijk bladeren naar de map met files.
Verder raad ik je het wel aan playlists te maken. Create playlist. Zoeken in die map.
Ctrl inhouden en 1 voor 1 liedjes selecteren. Ok. Die staan dan in je playlist. Dan sleep je je playlist naar je Ipod.
Geen playlists maken op artiestnaam ofzo. De ipod herkent van zichzelf artiestnamen.
thnxSquareHugo schreef op 23 February 2003 @ 00:52:
Je moet ervoor zorgen dat de [Enable FireWire-disk-useage] oid aanstaat. Anders laat Windows je iPod gewoon ongemoeid.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 21:08 ]
Ej dude, dit topicje is maandje oud heVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 21:04:
Welke software is 'r nou nodig om de I-Pod op Windows te laten draaien? Ik heb nl. de CD niet meer!!! Musicmatch en??
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq