There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Dit heeft hier al minstens 2 maal gestaan. Wat niet wegneemt dat ik er toch nog 10 seconden over deed voordat ik ze allemaal zag...
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Ik kende hem ook al.
En ik ben dislectisch en zie ze dus allemaal meteen
Virgol
En ik ben dislectisch en zie ze dus allemaal meteen
Virgol
zucht...
Zo origineel ben je nou...
(misschien is deze wel iets voor de FAQ?)
Zo origineel ben je nou...
(misschien is deze wel iets voor de FAQ?)
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Ha... lachen... inderdaad je schijnt toevallig alle ff-en van "OF" stiekum niet te zien... in ieder geval bij gewoon lezen.
Hoe zou dat toch komen??
Hoe zou dat toch komen??
Verwijderd
misschien zien we woorden als "of" niet als standaard woorden... dat onze hersenen die niet eerst lezen maar direct optisch herkennen??
Uhm... krijg ik nu een prijs?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Is al eerder langsgeweest, maar hij is wel leuk!:)
Moet ik nu hier me hele boek van Leerpsychologie laten zien? met deze truukjes?
Secrets of the minds schijnt een cd-rom te zijn die veel van dit soort grappen heeft en uitlegd.
Secrets of the minds schijnt een cd-rom te zijn die veel van dit soort grappen heeft en uitlegd.
diskeltische lurker
Héél vroefer, programmeerde wij in assembler, op het ZX81'je... Moest je een hexloader schrijven en dan codes intikken (een assembler programma kwam pas later en kostte wel F. 60,= op een audiocasette...). Ik begrijp nú waarom veel dingen niet werkten: Ik kon 0F niet herkennen!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
shit F van OF wel gezien maar dachtte dat WITH de T daarvan ook F was.
Hebbik dyslexie (whatever)
Pagina: 1