[VC++6] Stop build werkt niet ?

Pagina: 1
Acties:

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Topicstarter
Hellow mensen, ik ben sinds kort bezig met een boekje C++ en zo af en toe wil ik tussendoor wel es zien wat ik er al van gebrouwen heb, en dan build ik em...

Maar soms dan kan ie bijvoorbeeld de executable niet bijwerken (LINK : fatal error LNK1168: cannot open Debug/day2.exe for writing) en dan staat het builden stop...

Maar goed, je verandert de code en wil weer gaan builden... blijkt ineens dat het builden nog lang niet zo stop stond als je dacht, dus ik klik op Stop Build, lijkt mij het meest logische. Maar dat verrekt ie dan dus gewoon, hij blijft builden. Het nadeel is dat ik em alleen nog maar kan afsluiten/laten stoppen door met de Taskmanager MSDEV.EXE te beeindigen...

Iets zegt me dat dit niet de bedoeling kan zijn, en ik vraag me af of ik soms ergens een stomme vaud maak. En als ik die maak zijn jullie waarschijnlijk de mensen die me daarbij kunnen helpen :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Hmm, C++ is even geleden maar nooit last van gehad :P Maar welke compiler gebruik je?! Messchien re-install?

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Topicstarter
ReInstall hebbik al geprobeert, maareh, compiler ? Gewoon die standaard compiler :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:41
Als jouw programma'tje nog draait (in dit geval day2.exe), dan kan hij het idd niet bijwerken omdat de compiler de nieuwe executable niet mag overschrijven.
Heb je alle service packs voor VC++6 geinstalleerd?

https://fgheysels.github.io/