Kanalen verwijderen bij Philips Matchline TV

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Hey all,

ik heb misschien een rare vraag, maar ik heb na het nodige speurwerk nog nergens een antwoord gevonden.
Ik heb hier een Philips Matchline TV staan. Weet het exacte type niet uit mijn hoofd, iets met 8525 of zo. Nu zou ik graag een aantal tv zenders uit de programmalijst willen halen. Maar dat lukt me dus niet. Heb al in de handleiding gekeken die ik op internet vond van een vergelijkbaar model, maar daar stond niets in.

Iemand die me hierbij kan helpen?? Thnx alvast!!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet dat je bij een niet-Matchline tv in het instellingen menu een optie 'Favoriete zenders' hebt, daar kun je instellen of ze in je zapvolgorde moeten komen of niet (is hetzelfde menu waar je de namen van de zenders aan kan passen).

Verwijderd

Hmm, heb de TV niet :( Maar de support site van Philips bied vast uitkomst!!! Of bel de supportlijn even... je word vaak binnen 5min. geholpen... oke niet altijd :P

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
THNX!!

De oplossing was dus uiteindelijk wel heel simpel, want ook bij een matchline tv werkt het dus zo. Snap niet dat ik dat dan niet uit de manual gehaald heb.

Maar goed...GoT heeft zijn waarde weer eens bewezen. Thnx again, en van mij mag ie dicht.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz