Zoals je al in de titel kunt lezen heb ik nog al hoge eisen (vind ik zelf
)
Ik weet dat er zo'n aldi laptop komt die aan die eisen voldoet alleen de accu duur van dat ding is een beetje kort en het prijsje een beetje te hoog.
Ik wil maximaal 1350 euro aan een laptop uit geven.
De processor snelheid/ merk maakt me niet veel uit zolang het maar ongeveer 1500Mhz / 1500+ is. (minder mag en meer natuurlijk ook )
Ik ben zelf al een mooi laptoppie tegen gekomen van namelijk de
Acer TravelMate 422DLC/Cel 2.0GHz 15TFT 256MB 20GB DVD-CDRW, Lilon, 56K Modem
Maar het probleem is dat hij geen USB 2.0 heeft
Ik weet dat je een PCMCIA USB2.0 kaartje kunt kopen (Adaptec 1420) maar ik wil misschien later ook een wireless lan kaartje er in hangen je dan zou ik wel eens tegen het probleem kunnen lopen dat ik niet beide kaartjes tegelijkertijd in het systeem kan houden.
Wie weet er een laptop die aan mij eisen voldoet of hebben jullie nog andere suggesties?
Hebben mensen hier nog ervaring met de door mij hier boven genoemde laptop?
Ik wil de laptop best via internet bestellen maar dan wel bij een nederlands bedrijf --> www.gericom.de valt dus af
Ik weet dat er zo'n aldi laptop komt die aan die eisen voldoet alleen de accu duur van dat ding is een beetje kort en het prijsje een beetje te hoog.
Ik wil maximaal 1350 euro aan een laptop uit geven.
De processor snelheid/ merk maakt me niet veel uit zolang het maar ongeveer 1500Mhz / 1500+ is. (minder mag en meer natuurlijk ook )
Ik ben zelf al een mooi laptoppie tegen gekomen van namelijk de
Acer TravelMate 422DLC/Cel 2.0GHz 15TFT 256MB 20GB DVD-CDRW, Lilon, 56K Modem
Maar het probleem is dat hij geen USB 2.0 heeft
Ik weet dat je een PCMCIA USB2.0 kaartje kunt kopen (Adaptec 1420) maar ik wil misschien later ook een wireless lan kaartje er in hangen je dan zou ik wel eens tegen het probleem kunnen lopen dat ik niet beide kaartjes tegelijkertijd in het systeem kan houden.
Wie weet er een laptop die aan mij eisen voldoet of hebben jullie nog andere suggesties?
Hebben mensen hier nog ervaring met de door mij hier boven genoemde laptop?
Ik wil de laptop best via internet bestellen maar dan wel bij een nederlands bedrijf --> www.gericom.de valt dus af
Taal fouten inbegrepen ;)