Toon posts:

hd doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 hd 40 gb van ibm en 10 gb van maxtor, ik heb de hele boel geformateerd omdat ik regelmatig fouten kreeg (plots uitvallen van het systeem na een zeer kort zichtbare foutmelding) en ook een vrij onstabiel systeem (hing vrij vaak bij verschillende programma's) Ik heb het dan opnieuw geinstaleerd en toen de instalatie van win xp pro bijna gedaan was dus moest juist nog enkele gegevens over het internet ingeven dacht ik kreeg ik weer het blauw scherm, ik heb dan op nieuw opgestart en toen kreeg ik het bericht na het opstarten "hit a key for reboot" na enkele keren opnieuw op te starten kreeg ik uiteindelijk opnieuw opgestart zonder iets te veranderen. ik kreeg dan weer een blauw scherm. ik heb dan win xp op de kleine schijf proberen te installeren dit was gelukt ma kreeg na enkele kere herstarten dezelfde foutmelding.
hoe komt dit? het is echt dringend ik heb nog een eindwerk te maken

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Uit die blauwe schermen (blue screen of death) kun je vaak wel wat informatie halen. Wat staat daarin (bovenste 2 regels zijn het interessantst)? Zonder wat meer info kunnen er weinig tips gegeven worden behalve memtest draaien en zoiets :)

Verwijderd

Topicstarter
da is het probleem ik kan deze schermen niet lezen z gaan te snel weg
ik ga het morgen nog eens proberen en proberen te lezen wat hij aangeeft
hopelijk lukt het dan

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 00:16 ]

Verwijderd

Misschien is het verstandig alle hd's apart te installeeren.
Begin met een 40 gig en gooi hier je OS op, daarna de 2e 40 gig in het systeem in bouwen (of aansluiten) .
Test je OS op stabiliteit, sluit nu de 10 Gig aan en weer testen.

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 15:18

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 00:15:
da is het probleem ik kan deze schermen niet lezen z gaan te snel weg
ik ga het morgen nog eens proberen en proberen te lezen wat hij aangeeft
hopelijk lukt het dan
Zet de volgende optie dan uit in veilige modus:
Start -> rechtermuis op "Deze Computer" -> Geavanceerd -> bij Opstart en Herstelinstellingen klik op "Instellingen" -> Zet optie uit "De computer automatisch opnieuw opstarten".

edit:
Goeiemorgen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Kleintje81 op 22-02-2003 06:22 ]

BF2 stats Systemen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik al eens bekeken hebe mijn probleem niet ech kunnen helpen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu mijn harde schijf weer aangesloten dus hd 40gig master op prim. ide, hd 10gig slave prim. ide, cd rom 1 master sec. ide, cdrom2 slave sec. ide.
het probleem nu is dat hij de 40 gig schijf niet vind. de maxtor wel. als ik de ide stekkers omwissel op het mobo dan herkent hij ze wel.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de foutmelding kunnen lezen en het ging als volg:
van boven uitleg over wat ja moet doen , hd op fouten formateren enz enz.
en dan technische fout info: ***:0x00000024(0x001902f8,0xf9e6161l,0xf9g611312,0x804eb9ff

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Pagina: 1