hewwo
ik hoop da ik nu weer nie allerlei regels breek door een nieuwe thread te starten.
maaruh kep toch wel een aantal vragen.
Ik ben namelijk bezig om zo es lanzamerhand mn kast eens te modden... allemaal leuk beginnen met ideetjes enzo maar de uitwerking ervan moet technisch en in dit geval electronisch wel mogelijk zijn.
ik wil graag een cold cathode en een neon glow wire(1 of meer van dees) in mn kast plaatsen. nu moet ik erbij zeggen dat ik mn kast als redelijk functioneel gemod heb en het dus al volgestuwd heb met koeling.
ik heb een black edition aopen h600a met een 350 watt voeding.
daaraan hangt:
2 hd a 7200rpm (mocht het uitmaken)
1x brander
1x burner
mobo natuurlijk met een athlon xp cpu
als cpu koeler heb ik dus een thermaltake volcano 7+ die niet van het mobo zn stroom haalt.
1x heavy case cooling (iceberg 5,25 bay model)
6 80mm fans (4 enermax en 2 akasa met led)
1x 120mm enermax fan
en een radeon 9700 pro met zon extern voeding kabeltje.
mijn vraag is dus kan ik met wat ik nu al heb er nog een cold cathode aan hangen zo ja dan evt nog een glow wire???
ik moet erbij zeggen da ik geen ruimte heb voor een extra voeding.
ik hoop da iemand me hiermee kan helpen want qua electronica ben ik echt een knuppel
thx alvast slu
ik hoop da ik nu weer nie allerlei regels breek door een nieuwe thread te starten.
maaruh kep toch wel een aantal vragen.
Ik ben namelijk bezig om zo es lanzamerhand mn kast eens te modden... allemaal leuk beginnen met ideetjes enzo maar de uitwerking ervan moet technisch en in dit geval electronisch wel mogelijk zijn.
ik wil graag een cold cathode en een neon glow wire(1 of meer van dees) in mn kast plaatsen. nu moet ik erbij zeggen dat ik mn kast als redelijk functioneel gemod heb en het dus al volgestuwd heb met koeling.
ik heb een black edition aopen h600a met een 350 watt voeding.
daaraan hangt:
2 hd a 7200rpm (mocht het uitmaken)
1x brander
1x burner
mobo natuurlijk met een athlon xp cpu
als cpu koeler heb ik dus een thermaltake volcano 7+ die niet van het mobo zn stroom haalt.
1x heavy case cooling (iceberg 5,25 bay model)
6 80mm fans (4 enermax en 2 akasa met led)
1x 120mm enermax fan
en een radeon 9700 pro met zon extern voeding kabeltje.
mijn vraag is dus kan ik met wat ik nu al heb er nog een cold cathode aan hangen zo ja dan evt nog een glow wire???
ik moet erbij zeggen da ik geen ruimte heb voor een extra voeding.
ik hoop da iemand me hiermee kan helpen want qua electronica ben ik echt een knuppel
thx alvast slu