Toon posts:

Virus?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan een virus mn BIOS saboteren? Dacht het wel heh..

Kan ik dit BIOS dan weggooien, kan ik er een andere op prikken en zo ja, waar vind ik zoiets?

Verwijderd

zou je iets meer willen uitleggen?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon een nieuwe bios flashen, indien mogelijk. Klaar :)

edit:
Maar waarom heb je dit topic in Windows Operated Systems geplaatst? Vragen over biossen horen in Processors, Mobo's & Geheugen ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Han op 21-02-2003 22:58 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Een virus kan je BIOS overflashen en zich zo daarin nestelen. Ff nieuw BIOSje flashen en het is gefixed. Dit komt echter niet zo vaak voor, dus waraom denk je dat?

Overigens hoort dit niet in WOS en je startpost is ronduit slecht.

Verwijderd

Topicstarter
Ik start de PC op, en vervolgens blijft ie in het POST hangen, zegmaar in het scherm waar je in het BIOS menu kunbt komen. Alleen dat lukt dus al niet. Opties als BIOS flashen is dus geen optie

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik meer info moet geven, maar dat is dit geval niet relevant mijns inziens

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Clear bios al geprobeert? Meestal Jumper 11 even kortsluiten op je moederbord. Kijk anders even in de handleiding van je moederbord voor de juiste jumper + handelingen. Mocht je geen boekje meer hebben dan is dat wel online te vinden :)
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 23:00:
Ik weet dat ik meer info moet geven, maar dat is dit geval niet relevant mijns inziens
Het merk en type moederbord lijkt mij anders wel gewenst :X

[ Voor 36% gewijzigd door Han op 21-02-2003 23:02 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, daar heb ik wat aan Thx ;-)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
-Dit hoort niet in Windows Operated Systems
-Het is de bedoeling dat je research doet voordat je een topic opent. Dat heb je duidelijk niet gedaan. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

PS: ipv 2x achter elkaar te posten kun je beter je 1e post aanpassen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SH007 op 21-02-2003 23:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.