[Poser4] Kleding probleem

Pagina: 1
Acties:

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 00:51
Ik hier zit een beetje met Poser te experimenteren omdat ik een aantal menselijke figuren in verschillende houdingen wil hebben voor iets waar ik mee bezig ben. Volgens mij is dit programma daar wel geschikt voor, en makkelijk.

Nu zit ik alleen even met een probleem als ik de personen aankleed. Als ik een kledingstuk pak en "conform to" gebruik dan past het zich aan aan het lichaam. Maar het bedekt niet alles, op sommige stukken blijft je de huid er gewoon doorheen zien.

Oplossing zal waarschijnlijk makkelijk zijn, maar ik kan het nergens vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Kayz op 21-02-2003 22:04 ]

Verwijderd

ik weet niet of de oplossing erg makkelijk is, ik weet wel dat ik helemaal gek werd van dat poser, omdat het nooit werkte zoals ik wou dat het werkte... Vooral met dingen als kleding ed gin ghet nooit goed... Ook een lipsync module wou absoluut neit werken...

/me is geen fan (meer) van Poser

• Kayz
Het werkt idd niet helemaal fijn nee. Met een beetje passen en meten lukt het redelijk, maar niet perfect. Het ziet er ook zo leuk uit als je bij een vrouw de tepels door het truitje ziet steken he >:) :(

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kayz schreef op 23 February 2003 @ 11:31:
Het werkt idd niet helemaal fijn nee. Met een beetje passen en meten lukt het redelijk, maar niet perfect. Het ziet er ook zo leuk uit als je bij een vrouw de tepels door het truitje ziet steken he >:) :(
Misschien helpt het als je je dame in kwestie een kleinere cupmaat geeft :X

Ever serieus, heb je al op Google gezocht? Misschien zijn er meer Posergebruikers met dat probleem...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Kayz
Dark Blue schreef op 23 February 2003 @ 12:48:
[...]

Misschien helpt het als je je dame in kwestie een kleinere cupmaat geeft :X

Ever serieus, heb je al op Google gezocht? Misschien zijn er meer Posergebruikers met dat probleem...
Haha >:) nee, het ligt niet aan de cupmaat, die heb ik gewoon standaard.
Ik heb zeker al gezocht ja, maar niet echt een oplossing kunnen vinden :(