Spelfouten voorbehouden.
je hoeft in princiepe helemaal niks in te stellen... de a7v staat standaard ingesteld op jumperfree mode waardoor alles softwarematig geregeld wordt... dusse: prik je cpu in de socket... koeler d'r op en aansluiten de boel...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
En als ik hem nou zou willen overklocken???
dan moet ik toch vanalles gaan veranderen of kan dat ook via de bios??
zo ja dat kan waarom zitten die jumpers dan nog op het moederbord???
dan moet ik toch vanalles gaan veranderen of kan dat ook via de bios??
zo ja dat kan waarom zitten die jumpers dan nog op het moederbord???
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
bij mijn moederbord heb ik alle jumpers verwijderd anders deed íe het niet op de snelheid van mij nieuwe processor
Op donderdag 16 november 2000 13:32 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
bij mijn moederbord heb ik alle jumpers verwijderd anders deed íe het niet op de snelheid van mij nieuwe processor
dat bedoel ik toch gelemaal niet
ik wil gewoon alles zeker weten want ik ben nog eengroentje in deze dingen en wil het gewoon goed hebben.
ik wil mnijn processor nog gaan occen ook
Spelfouten voorbehouden.
die jumpers zijn voor het instellen van de vcore en de jumper mode (jumper free of jumper mode)...
www.spooky2.com
hier staan jumper settings van de asus a7v.
www.spooky2.com
hier staan jumper settings van de asus a7v.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Laat alles dan staan op jumper free dan werkt het en dan ga je later lopen klooien als je wilt overclocken. En zo moeilijk is dat niet.
Verwijderd
ik geloof er geen meter van dat je niet weet hoe je het moet installeren. ik neem aan dat als jij zo dure en goede stuff weet te kopen ook het weet te gebruiken. jij wilt gewoon andere mensen lekker te maken dat je zo mooi systeempje hebt...
voor jullie is het geen probleem om te overklokken idd maar ik ben een groentje en weet helemaal niets 
maar ik ban allang blij dat ik vanavond weer mijn computer kan gebruiken want ik heb een PIII700 staan met een abit bord en die gaat 'saterdag weg dus heb mijn Tbird gekocht
daar ben ik al blij mee maar ik moet hem wel overklokken want ik houd niet vn een standaard processor,
bij die PIII zat een ABIT bord en daar kon je alles in de bios veranderen vandaar de vraag of dat bij deze dan ook kan
sorry voor mijn gezeur maar nogmaals ik ben een leek
maar ik ban allang blij dat ik vanavond weer mijn computer kan gebruiken want ik heb een PIII700 staan met een abit bord en die gaat 'saterdag weg dus heb mijn Tbird gekocht
daar ben ik al blij mee maar ik moet hem wel overklokken want ik houd niet vn een standaard processor,
bij die PIII zat een ABIT bord en daar kon je alles in de bios veranderen vandaar de vraag of dat bij deze dan ook kan
sorry voor mijn gezeur maar nogmaals ik ben een leek
Spelfouten voorbehouden.
HAHAH *Dnee ik ben al een tijd aan het zoeken en rondvragenOp donderdag 16 november 2000 13:47 schreef atak het volgende:
ik geloof er geen meter van dat je niet weet hoe je het moet installeren. ik neem aan dat als jij zo dure en goede stuff weet te kopen ook het weet te gebruiken. jij wilt gewoon andere mensen lekker te maken dat je zo mooi systeempje hebt...
ze zeggen ook als je snelheid wil moet je AMD nemen en als je stabiel wil gaan moet je Pentium nemen maarja daar schiet ik niets mee op daarom vraag ik het op deze forums omdat je er altijd GOED geholpen word
geloof me ABIT en Pentium is makkelijk maar ik ben nieuw met ASuS mobo's en AMD
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1