LG Flatron 775FT knippert

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Wij hebben al bijna 2 jaar een Flatron 775FT (is een CRT model) en het valt me nu op dat het beeld af en toe helemaal zwart wordt en vervolgens verschijnt het normale beeld weer. Dit deed het beestje anders nooit.

Kan iemand uitleggen wat het zou kunnen zijn en of het nodig is het kanon ter reparatie op te sturen naar LG?

tnx

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Gaat dit gepaard met een 'tik' ?
(Het geluid is net als een mp3 waar een click in zit zeg maar...)
Zo ja dan zou ik ff contact opnemen met je leverancier... dan gaat je monitor binnenkort helemaal niet lekker meer.

I love watercooling

• LollieStick
nee, hij tikt niet. ik heb wel (vanaf het begin af aan) dat het scherm af en toe even refreshed met een tik. De winkel waar het vandaan komt zei toen dat dat zo hoorde want dat deden al deze monitoren van dit type.

Nu heb ik dat niet meer maar nu komt dit en dit lijkt mij een stuk minder fris...

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26
Garrett schreef op 21 februari 2003 @ 21:48:
Gaat dit gepaard met een 'tik' ?
(Het geluid is net als een mp3 waar een click in zit zeg maar...)
Zo ja dan zou ik ff contact opnemen met je leverancier... dan gaat je monitor binnenkort helemaal niet lekker meer.
Idd, mijn "oude" monitor heeft het gister begeven :'(
Deze had precies dezelfde kuren een paar dagen voordat ie dood ging.
Begon te knipperen met een tik ja. Als je dat ding een uur had gebruikt moest ie eerst weer een half uurtje pauze nemen voordat ie het weer een uurtje volhield.

Zoals er al gezegd werdt: zo snel mogelijk repareren (laten doen als je 't zelf nie kan) want die van mij hieldt ut nog geen week uit zo.

Verwijderd

Zo'n tik is er als er een overschakeling naar andere hz of resolutie is, Maar als ie gewoon in windows zo'n tik geeft is niet fris.

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 22:03:
Zo'n tik is er als er een overschakeling naar andere hz of resolutie is, Maar als ie gewoon in windows zo'n tik geeft is niet fris.
Idd da's zeker nie fris.
Bij mij gebeurde dat in Windows en dan in het begin met tussenposen van ± 20 sec. en toen ie bijna dood was deed ie het iig per seconde :D
Daarna heb ik afscheid moeten nemen van het ding.... en reparatie was eigenlijk te duur.

Ik zou zeggen: koop zo snel mogelijk een nieuwe voordat je helemaal zonder monitor zit, uitstellen is in dit geval geen goed plan

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 22:03:
Andere res of hz is meer een "klik"... ik heb het echt over een tik, heel scherp.
(wat klinkt het debiel als ik het zo probeer te omschrijven) :D

I love watercooling

• LollieStick
Zoals ik in mijn post al meldde, het scherm tikt niet. Het knippert alleen even :(

• LollieStick
inmiddels bijna 24 uur verstreken. ik kick hem nog even omhoog. Wil weten of het zonder tick ook dodelijk is

Verwijderd

LinuxUser schreef op 22 februari 2003 @ 20:13:
inmiddels bijna 24 uur verstreken. ik kick hem nog even omhoog. Wil weten of het zonder tick ook dodelijk is
Is ie inmiddels weer heel (spontaan) of heb je em terug gebracht :)
Pagina: 1