Toon posts:

dockingstation mogelijk? 2

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerder al een topic hierover gestart maar hij werd al (te) snel weer gesloten door Lopez. Ik post hier niet zo vaak: maar waarom eigenlijk zo snel sloten op vele posts die nog potentie om op te antwoorden hebben???

nou goed, ik wilde igg nog ff een reply op de posts in mijn topic (dockingstation mogelijk?) doen

Allereerst bedankt voor de reacties.

Ik had uiteraard al gekeken op de Fujitsu Siemens site en daar staat niets over een dockingstation. Maar ik dacht dat er misschien wel dockingstations waren van third party's.
Zijn er geen andere mogelijkheden via Usb of Firewire? Ik heb ooit een oplossing gezien in de vorm van een complete kast met pci sloten via firewire, maar dat was onbetaalbaar.

Verwijderd

offtopic:
heb je toestemming gevraagd of je een nieuw topic over hetzelfde onderwerp mocht openen? lijkt me in elk geval wel zo verstandig... :)

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
Maar om even je vraag te beantwoorden, je hebt geen aansluiting voor een dockingstation op dat apparaat dus gaat het ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik hier tegen één van de regels ben ingegaan, maar zoals ik al zei ik post hier niet zo vaak en ben er nog niet zolang. Geen reden lijkt mij om topics supersnel te sluiten. Een forum is toch volgens mij echt iets om antwoorden op je vragen te kunnen krijgen, in dit geval is dat gewoon niet mogelijk.
Ik ben er over eens dat sommige mensen te weinig research plegen alvorens een topic te starten, maar trust me: ik heb echt wel al gegoogeld en op de website gekeken.

Verwijderd

Topicstarter
Sanchezzz schreef op 21 February 2003 @ 21:32:
Maar om even je vraag te beantwoorden, je hebt geen aansluiting voor een dockingstation op dat apparaat dus gaat het ook niet.
Ja oke, maar mijn vraag is dan ook: zijn er geen soortelijke oplossingen naast een dockingstation (via usb/firewire)?

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
usb hub met daarin wat externe zooi zoals muis, externe usb ide drive eventueel scanner printer die je dan met een stekker alles in een keer kunt aansluiten.
Monitor moet dan nog apart aangesloten worden en een pci geluidskaart kun je wel schudden.

Dit lijkt me niet lekker werken.

Een soort "dockingstation" via usb/fw heb ik in iedergeval nog nooit gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Sanchezzz op 21-02-2003 21:55 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36

LopeZ

Too much is never enough

Zo doen we dit hier niet. Dicht blijft dicht.
zijn er geen soortelijke oplossingen naast een dockingstation (via usb/firewire)?
Google.com met usb firewire dockingstation en je weet het.

Als er geen dockingstation bij je laptopfabriekant te krijgen is dan zijn ze er niet, simpel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.