Spelfouten voorbehouden.
kijk aub even bij HULP NODIG BIJ EEN NIEUW SYSTEEMOp donderdag 16 november 2000 13:14 schreef raptile het volgende:
......
Spelfouten voorbehouden.
Dus als ik het goed begrijp wil je dus weten hoe je alles in moet stellen op een asus a7v.
Volgens mij wil ie weten wat de dot pitch is van een IIyama 410
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
ja ik wil alle instellingen weten
want ik wil gaan overklokken enzo
want ik wil gaan overklokken enzo
Spelfouten voorbehouden.
lukt het je uberhoupt al om je systeem draaiende te krijgen. Het is namelijk wel makkelijk om je systeem eerst stabiel te hebben draaien voordat je gaat oc'en.
ik zit op het moment te popelen om naar huis tegaan ik zit namelijk nog op mijn werkOp donderdag 16 november 2000 14:25 schreef abwouters het volgende:
lukt het je uberhoupt al om je systeem draaiende te krijgen. Het is namelijk wel makkelijk om je systeem eerst stabiel te hebben draaien voordat je gaat oc'en.
wat is er dan???
is het moeilijk om hem mooi telaten draaien dan???
is er een test voor tekrijgen of het goed loopt??
Spelfouten voorbehouden.
nee, het is niet moeilijk om hem te laten draaien. Maar ik zou als ik jou was niet meteen beginnen met oc'en.
Als je namelijk een probleem krijgt weet je gewoon niet meer waar het aan ligt.
Dus eerst zorgen dat hij gewoon werkt.
ok dank je wel man dan ga ik dat eerst doenOp donderdag 16 november 2000 14:33 schreef abwouters het volgende:
nee, het is niet moeilijk om hem te laten draaien. Maar ik zou als ik jou was niet meteen beginnen met oc'en.
wil je ook even reageren op topic V-7700 AGP (PRO)???
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1